|

اصول شیک پوشی

به مانتو کرم شال یا روسری چه رنگی میاد؟

مانتو کرم

رنگ کرم رنگی سردِ که از ترکیب رنگ های زرد، آبی، سفید و قرمز ساخته میشه و طیف وسیعی از رنگ‌ها از کرمی روشن تا نخودی و شتری را شامل میشود.

لینک کوتاه کپی شد
2

چی بپوشم؟ سوال مهمیه که اکثر خانم ها قبل از رفتن به جایی از خودشون میپرسن. علت این سوال به این برمیگرده که همه ما ذاتا زیبایی رو دوست داریم لذا همیشه دلمون میخواد که ظاهری شیک و آراسته داشته باشیم. بنابراین موقع پوشیدن لباس به این موضوع فکر می کنیم که چی بپوشیم تا آراسته تر به نظر برسیم. برای اینکه شیک پوش باشیم لازمِ که اصول شیک پوشی رو یاد بگیریم که مهم ترین اون هماهنگی درست بین رنگ هاست یعنی باید اصول ست کردن رو یاد بگیریم و بدونیم که هر رنگی رو با چه رنگی بپوشیم تا هارمونی جذابی ایجاد کنیم.

به گزارش «شایانیوز»، همون طور که می دونید مانتو، روسری یا شال از اصلی ترین لباس های خانم های ایرانی است پس اگه میخواین شیک پوش باشید باید به این سه آیتم خیلی توجه کنید. عوامل مهمی در ست کردن شال یا روسری با مانتو موثر هستند. در صورتی که حتی زیباترین مانتو را پوشیده باشید ولی شال یا روسری مناسب با آن را در نظر نگیرید، مانتو به چشم نمی آید. یک اشتباه کافی است تا تیپ فوق العاده شما را به تیپی بد و زننده تبدیل کند.

تو این سری از مطالب قصد داریم اصول ست کردن لباس ها رو با هم مرور کنیم امرروز نوبت بررسی رنگ کرمِ میخوایم بدونیم که اگه یه مانتوی کرم داشته باشیم چه رنگ شال یا روسری ای بیشتر بهش میاد. 

قبل از اینکه وارد بحث اصلیمون بشیم لازمِ که کمی راجع به رنگ کرم توضیح بدیم. این رنگ هم مثل رنگ مشکی جزء رنگ های پرطرفدار بین خانم های ایرانی است. رنگ کرم جزء رنگ های خنثی و سردِ که از ترکیب رنگ های زرد، آبی، سفید و قرمز ساخته میشه و طیف وسیعی از رنگ‌ها از کرمی روشن تا نخودی و شتری را شامل میشود. برای ست کردن این رنگ ابتدا باید بدانید که پوست شما در گروه رنگ های سرد قرار می‌گیره یا گرم. برای این کار به رگ دست خود دقت کنید اگر رگ دستتون مایل به سبز بود پوست شما گرم و اگر مایل به آبی بود پوست شما در گروه رنگ‌های سرد قرار می‌گیره.  رنگ کرم برای پوست‌های گروه گرم مناسب ترِ.

مانتوی کرم با شال یا روسری قهوه ای

عکس از صفحات chibachistyle و street_stylew

مانتوی کرم با شال یا روسری قهوه ای

رنگ قهوه ای بهترین مکمل برای رنگ کرمِ علاوه بر پارچه های ساده، پترن های پلنگی هم در کنار رنگ کرمی ترکیب خوبی را می‌سازند. استفاده از اکسسوری ها در چنین ترکیبی باید محدود و هوشمندانه باشد. گوشواره های بزرگ طلایی رنگ، می‌توانند تکمیل کننده خوبی برای این ست نیمه رسمی باشند. اگه پوست روشنی دارید و یا موهایتان بلوند و روشن است این ترکیب رنگی را حتما امتحان کنید.

مانتوی کرم با شال یا روسری سبز

عکس از صفحه nasim.hed

مانتوی کرم با شال یا روسری سبز 

اگه مانتوی کرم دارید حتما سراغ این ترکیب رنگ برید مانتوی کرم با شال یا روسری سبز یه ترکیب خیلی شیک و چشم نواز میشه این ترکیب رنگ میتونه خوش تیپ بودن شما رو تضمین کنه. تو این ترکیب بهترِ که کیف، کفش و شلوارتون مشکی باشه.

مانتوی کرم با شال نارنجی

عکس از صفحات 2021 mezonchanel و hermana_style

مانتوی کرم با شال یا روسری نارنجی

ترکیب مانتوی کرم با شال یا روسری نارنجی یکی از بهترین ترکیب رنگ‌­ها است. نارنجی، یه رنگ بسیار زیبا و شاد است که با پوشیدن اون میتونید امید و نشاط رو در خودتون چند برابر کنید. در مورد مانتوها و بارانی های کرمی بلند، پیشنهاد ما بوت های پاشنه بلند هستند و در کنار مانتوهای گشاد و کوتاه، صندل های نارنجی رنگ را پیشنهاد می ‌کنیم. 

مانتوی کرم با شال زرشکی

عکس از صفحه avin.fashionhouse

مانتوی کرم با شال یا روسری زرشکی

از شیک ترین ست ها ترکیب رنگ کرم با رنگ قرمز است. ترکیب کرم با قرمز یک ترکیب متعادل از رنگ های سرد و گرم به شما می دهد و یک استایل شیک و جذاب از شما می سازه. از اون جایی که کرم رنگی خنثی است قرار گرفتن اون کنار قرمز میتونه به استایل شما انرژی و طراوت بده. این ترکیب برای محافل رسمی نیز بسیار استفاده می‌شود.

مانتوی کرم با شال یا روسری مشکی

عکس از صفحات manto_sharloot و f_gallary

مانتوی کرم با شال یا روسری مشکی

 رنگ مشکی، رنگی است که با تمام رنگ ها به راحتی ست میشه. ترکیب مانتوی کرم رنگ با شال مشکی یک استایل کژوال از شما خواهد ساخت. در محل کار، بیرون رفتن های روزمره و مهمانی های رسمی و نیمه رسمی میتونید از این استایل استفاده کنید.

مانتوی کرم با روسری آبی

مانتوی کرم با شال یا  روسری آبی

ترکیب مانتو کرم با شال آبی روشن از بهترین اتنخاب ها است. استفاده از شال آبی در کنار مانتوی کرم باعث جلوه بیشتر رنگ کرم می شود و استایل شما را به یک استایل خاص و جذاب تبدیل میکند. این ترکیب رنگ با شلوار جین آبی میتونه استایل شما رو بسیار جذاب کنه پس از اون غافل نشید. رنگ کرم و آبی برای افرادی با رنگ پوست سرد یک انتخاب خوب خواهد بود. 

عکس شاخص از صفحه nasim.hed

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها