|

اصول شیک پوشی

به پالتو و مانتوی شتری شال یا روسری چه رنگی میاد؟

مانتوی شتری

رنگ شتری یکی از رنگ های جذاب به خصوص برای فصل زمستانِ؛ این رنگ جزء رنگ های فاخرِ که به دلیل خنثی بودن به راحتی با رنگ های دیگه ست میشه.

لینک کوتاه کپی شد

ما خانم ها خیلی مواقع جسارت پوشیدن یه سری از رنگ ها رو نداریم و خودمون رو بین چندتا رنگ مثل مشکی، سورمه ای، طوسی، سفید، کرم و رنگ هایی از این قبیل محصور می کنیم. در حالی که یک سری از رنگ ها میتونه ظاهری بسیار شیک و آراسته برامون بسازه. 

به گزارش «شایانیوز»، رنگ شتری یکی از رنگ های جذاب به خصوص برای فصل زمستانِ؛ یه پالتوی شتری میتونه شما رو تبدیل به یه خانم خوش تیپ کنه. این رنگ جزء رنگ های فاخر و زیباست که به دلیل خنثی بودن به راحتی با رنگ های دیگه ست میشه. بنابراین اگه یه مانتو یا پالتوی شتری داشته باشید خیلی راحت میتونید با لباس های دیگه ای که دارید چنتا استایل بی نظیر برای خودتون بسازید. تو این سری از مطالب قصد داریم اصول ست کردن لباس ها رو با هم مرور کنیم امروز میخوایم بدونیم که اگه یه مانتو یا پالتوی شتری داشته باشیم چه رنگ شال یا روسری ای بیشتر بهش میاد. 

قبل از اینکه بریم سر اصل مطلب یکم راجع به رنگ شتری صحبت کنیم. رنگ شتری جزء رنگ های خنثی است که در دنیای فشن هیچ وقت از مد نمی افته و همیشه طرفداران خاص خودشُ داره. پالتو یا مانتوی شتری یکی از رنگ هایی است که تقریبا به همه رنگ پوست میاد و استایل شما رو به روز و شیک میکنه. این رنگ همانطور که از اسمش معلومِ به رنگ « شتر » می‌باشد و طیفی از رنگ های کرم تا قهوه ای رو شامل میشه. 

مانتوی شتری با شال یا روسری مشکی

عکس از صفحه rahaansaridesign

مانتوی شتری با شال یا روسری مشکی

پوشیدن شال یا روسری مشکی با پالتو یا مانتوی شتری بدون تردید استایلی شیک و جذابی رو برای شما میسازه. این ترکیب به همه میاد پس از اون غافل نشید. این ترکیب رنگ برای شرکت در محیط های رسمی بسیار مناسب است. 

پالتوی شتری با روسری سفید

مانتوی شتری با شال یا روسری سفید

یکی از شیک ترین استایل هایی که میتونید با رنگ شتری داشته باشید ست کردن اون با رنگ سفید است. شال یا روسری سفید با لباس شتری استایل شما رو شیک و بدون نقص میکنه. با این استایل اگه شلوار جین سفید هم بپوشید خیلی جذاب میشه. این استایل یکم ریسکش بالاس چون شال یا روسری سفید ممکنِ به بعضیا نیاد.

پالتوی شتری با شال پلنگی

عکس از صفحه zhest_style

مانتوی شتری با شال یا روسری پلنگی

پترن های پلنگی در کنار رنگ شتری ترکیب خوبی رو می‌سازه. شلوار جین آبی و کفش پلنگی با این استایل بی نظیر میشه. استفاده از اکسسوری ها در چنین ترکیبی باید محدود و هوشمندانه باشد. گوشواره های بزرگ طلایی رنگ، می‌توانند تکمیل کننده خوبی برای این ست نیمه رسمی باشند. اگه پوست روشنی دارید و یا موهایتان بلوند و روشن است این ترکیب رنگ رو حتما امتحان کنید.

پالتوی شتری با شال طوسی تیره

مانتوی شتری با شال یا روسری طوسی تیره

اگه یادتون باشه تو مقاله به مانتوی طوسی شال یا روسری چه رنگی میاد؟ از رنگ طوسی به عنوان پادشاه رنگ های مکمل یاد کردیم. دلیلش این بود که این رنگ با رنگ‌های دیگه هارمونی خوبی رو ایجاد می‌کنه. در واقع رنگ طوسی رنگی خنثی است که به خوبی میتونه با بیشتر رنگ‌­ها ترکیب بشه. اگه یه مانتو یا پالتوی شتری دارید به راحتی میتونید اون با رنگ طوسی ست کنید. مانتوی شتری با رنگ طوسی تیره خیلی جذاب میشه. اگه بخواین یه رنگ سومی هم به این ترکیب اضافه کنید میتونید از رنگ سبز استفاده کنید.

پالتوی شتری با شال سورمه ای

مانتوی شتری با شال یا روسری سورمه ای

یکی از جذاب ترین و بی دردسرترین ست های مانتو شتری، همراه ساختن اون با روسری یا شال سورمه ای است. این ترکیب رنگ بدون شک از شما یه خانم خوش تیپ میسازه.

پالتوی شتری با شال نارنجی

عکس از صفحه inazaninb

مانتوی شتری با شال یا روسری نارنجی

ترکیب پالتو یا مانتوی شتری با شال یا روسری نارنجی یکی از بهترین ترکیب رنگ‌­ها است. همون طور که میدونید رنگ نارنجی سمبل شاد و نشاطِ و انتخاب بسیار مناسبی برای خانم های شیک پوش است اگه رنگ پوست روشنی داشته باشید با خیال راحت میتونید از این رنگ استفاده کنید.

پالتوی شتری با شال قهوه ای

عکس از صفحه mezon_luxurypoosh

مانتوی شتری با شال یا روسری قهوه ای

ترکیب مانتو یا پالتوی شتری با شال یا روسری قهوه ای یه ترکیب خیلی شیک و چشم نواز میشه این ترکیب رنگ میتونه خوش تیپ بودن شما رو تضمین کنه. این ترکیب برای محافل رسمی خیلی مناسبِ.

عکس شاخص از صفحات saharmoalem.collection , sarely_collection , ellla.clothing

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها