|

عادات غلط

هفت کار اشتباه اما همیشگی!!!

7 Things We’ve Been Doing Wrong This Whole Time

تا به حال به این فکر کرده اید که نحوه ی صحیح استفاده از وسایل را چگونه یاد گرفته اید؟آیا از وسایل اطرافتان به طور موثر استفاده می کنید ؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تا به حال به این فکر کرده اید که نحوه ی صحیح استفاده از وسایل را چگونه یاد گرفته اید؟ خب معمولا ما نحوه ی استفاده کردن از وسایل را به واسطه ی خانواده و دوستان خود متوجه می شویم، اما مسئله اینجاست که آیا آموخته های ما درست هستند؟ حقیقت این است که به ندرت برای ما این سوال ایجاد می شود که آیا کارها را درست انجام می دهیم یا حداقل آیا از وسایل اطرافمان به طور موثر استفاده می کنیم یا خیر؟

با این حال اگر نگاه عمیقی بیاندازیم متوجه می شویم که ما خیلی از کارهای ساده و روزانه ی خود را به اشتباه انجام می دهیم و درحقیقت توجهی به طراحی اصلی و نحوه ی صحیح استفاده از آنها نداریم.

ما به شما هفت مورد از کارهای ساده و روزمره ای را معرفی کنیم که احتمالا هرگز فکر نمی کردید آنها را اشتباه انجام می دادید.

  • برای سفت تر بستن حوله ی خود باید بندهای آن را به نوعی از بندینک ها رد کنید که بندها هرگز به پشت شما نروند و نهایتا بندها را بر جلوی بدنتان گره بزنید.

Bathrobs

  • برای استفاده ی بهتر از یک برگه استیکر باید آن را از قسمت کناری گرفته و از دیگر برگه ها جدا کنید؛ به این صورت کاغذ شما خمیده و لوله مانند نمی شود.

Post it

  • هنگام استفاده از قیچی، انگشت شصت و حلقه ی خود را داخل حلقه های قیچی قرار دهید تا دست شما ثبات و قدرت بیشتری برای قیچی کردن داشته باشد.

Scissors

  • هنگام بستن ظرف های در دار که معمولا پلاستیکی نیز هستند، با قرار دادن دست خود در مرکز درِ ظرف و فشار یکباره می توانید هر چهار گوشه ی در را یکجا ببندید در نتیجه نیازی نیست به هر طرف جداگانه فشار وارد کنید.

Container

  • برای آنکه تمامی قسمت های ساندویچ شما از مواد داخلی برخوردار باشد و شما مجبور نباشید لقمه ای از نون خالی را بجوید، پنیر یا ژامبون را از وسط نصف کنید تا به درستی بین دو نان تست قرار گیرد.

Cheese

  • بطری های شیشه شور و تمیز کننده را بر روی یک میله شبیه به میله ی رخت آویز قرار دهید تا فضای کمتری را داخل کابینت اشغال کند.

Bottles

  • روش کاربردی و صحیح قراردادن کیسه ی زباله به داخل سطل این است که کیسه زباله را بر عکس کنید و دهانه ی آن را بر روی سطل قرار دهید سپس کیسه زباله را به داخل سطل آشغال هدایت کنید.

Trash bin

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها