|

لباس پوشیدن به سبک BTS

چطور مثل BTS لباس بپوشیم؟! هفت راه کار ساده و کارآمد

imple Ways To Dress Like BTS Without Going Broke

اگر دوست دارید که مانند BTS لباس بپوشید نیازی نیست که حتما خرج زیادی بکنید با رعایت چند نکته ساده استایلتان شبیه ستاره های کره ای خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- این روزها محبوبیت گروه کره ای BTS چیزی نیست که بتوان به راحتی نادیده اش گرفت. آنها توانسته اند حسابی در سطح بین المللی سروصدا به پا کنند و خود را در دل مردم جا کنند. یکی از مشخصه های آن ها استایل خاص و جذابشان است که باعث می شود نتوان به راحتی از آنها چشم برداشت؛ به همین ترتیب احتمالا شما هم با خودتان فکر کرده اید که لباس پوشیدن به سبک BTS می تواند خیلی جذاب باشد اما شاید بودجه ی کافی برای آنکه سر تا پا گوچی بپوشید را در اختیار نداشته باشید. ما تصمیم داریم تا به شما نکته های ساده ای را بگوییم که با رعایت آنها می توانید استایل خود را حسابی شبیه سوپر استارهای محبوب کره ای کنید آن هم بدون آنکه نیاز به خرج سرسام آور داشته باشید.

هفت نکتاه ی کاربردی برای داشتن استایل بی تی اسی:

1.تی شرت های سایز بزرگ

بارها و بارها دیده ایم که اعضای BTS با تیشرت های سایز بزرگ و گشاد در خیابان ها ظاهر شده اند. شما می توانید این تی شرت ها را با جین های پاره و یک جفت چکمه یا کفش های اسپرت بپوشید. برای فصل تابستان نیز شلوارک هایی که تا بالای زانو قرار می گیرند به همراه صندل های تخت و اسپرت گزینه ی عالی هستند.

BTS

2.کت چرم

یکی دیگر از لباس های اصلی کمد BTS کت چرم است که هر لباس ساده ای را فشن و جذاب می کند. برخی از اعضا مانند شوگا غالبا یک کتر چرم مشکی را با دیگر لباس های مشکی ست می کنند تا ظاهری مدرن داشته باشند.

BTS

3.شلوارهای گشاد

بعضی از خواننده های این گروه مانند V و RM به خاطر اینکه استایل خاص تری داشته باشند شلوار های گشاد را انتخاب می کند. اگر تی  شرت سفید سایز بزرگ خود را به همراه شلوار مشکی گشادتان ست کنید و تی شرت را داخل شلوار بزارید خواهید دید که برای اینکه استایل BTS را داشته باشید لزوما نیاز ندارید که خریدهای گران انجام بدهید. همچنین می توانید شلوارهای گشادتان را با ژاکت های گشاد نیز ست کنید.

BTS

4.کلاه بافتنی

پسرهای BTS عاشق کلاه های بافتنی کلاسیک هستند. شما نیز می توانید اغلب آنها را به راحتی با دیگر لباس های خود ست کنید.

BTS

5.پیراهن های دکمه دار

درست است که غالبا BTS تیپ های اسپرت و راحت را می پسندند اما از لباس های مردانه و دکمه دار نیز غافل نمی شوند و آنها را به روش های مختلف در مناسبت های متفاوت می پوشند اما غالبا مانند تی شرت ها، لباس های دکمه دارشان هم کمی گشاد به نظر می رسد و از پوشیدن لباس های تنگ خود داری میکنند.

BTS

6.کت های بلند

گاها می بینیم که پسران BTS کت هایی گشاد و بلند می پوشند، جالب است بدانید که این کت ها حداکثر راحتی را برای شما خواهند داشت و در عین حال کاملا فشن و به روز هم هستند. آنها معمولا این کت ها یا بارونی های بلند را با شلوارهایی گشاد و راحت ست می کنند که باعث می شود آزادی عمل بیشتری داشته باشند.

BTS

7.هودی و ژاکت های بافت سایز بزرگ

هودی از پر طرفدارترین لباس های زمستانه است که بین اعضای BTS نیز خیلی محبوب می باشند. آنها عاشق این هستند که هودی های سایز بزرگ یا ژاکت های گشاد بافت را با شلوارهای راسته و گشاد تکمیل کنند.

BTS

به طور کلی اعضای BTS به پوشیدن لباس های گشاد و سایز بزرگ و در عین حال اسپرت علاقه ی زیادی دارند. این دست از لباس ها باعث می شوند که شما احساس آزادی عمل و راحتی بیشتری داشته باشید و در عین حال از یک سبک و استایل خاص نیز پیروی کنید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها