|

اصول شیک پوشی

مانتوی آبی رو با شلوار چه رنگی بپوشیم تا خوش تیپ تر شیم؟

مانتوی آبی

به طور کلی آبی میتونه با سایه های خودش و با رنگ هایی مثل قرمز، زرد، بنفش، سبز، نارنجی، سرخابی و یاسی و همچنین رنگ های خنثی به خوبی ست بشه.

لینک کوتاه کپی شد
4

یکی از سوالاتی که معمولا از خودمون می پرسیم اینِ که چجوری شیک پوش و جذاب باشیم؟ چه کار کنیم که باکلاس باشیم؟ این سوالات به این برمیگرده که تمایل به زیبا بودن در ذات همه انسان ها وجود داره در واقع همه ما زیبایی رو دوست داریم و تلاش میکنیم که بهش برسیم. اکثر کسایی که دنبال خوش تیپ بودن و جذابیت هستند فکر می کنند که اگه گرون ترین و خوش رنگ ترین لباس ها رو داشته باشن خوش تیپ بودنشون تضمین شدَس؛ غافل از اینکه خوش تیپ بودن یه فرآیندِ که لباس بخشی از اونِ تازه مهم تر از قیمت و رنگ باید اصول صحیحِ لباس خریدن و لباس پوشیدن بلد باشید که متاسفانه خیلیا بلد نیستند به خاطر همین هم با اینکه وقت و هزینه زیادی رو برای خرید لباس صرف می کنند بازم از تیپشون راضی نیستند.

به گزارش «شایانیوز»، جذابیت افراد براساس ویژگی های ظاهری و اخلاق و رفتارشون تعیین میشه؛ بخش اخلاق و رفتار که از حوصله بحث ما خارجِ اما ویژگی های ظاهری اجزاء مختلفی داره که شامل آرایش موی سر، آرایش صورت، لباس و اندام است؛ همون طور که دیدید لباس بخشی از این فرآیندِ البته بخش مهمی است اما این مهم بودن همون طور که گفتیم معناش این نیست که اگه گرون بخرید یعنی این مرحله رو با موفقیت پشت سر گذاشتید اصلا اینجوری نیست بلکه باید براساس یه قاعده و قانونی خرید کنید که طبق اون قانون باید قبل از خرید لباس ها از خودتون چنتا سوال بپرسید بعد از اینکه جواب اون سوالا رو دادید می فهمید که میتونید اون لباس بخرید یا نه؟ حالا بیاین تا اون سوالا رو بهتون بگیم.

1- لباسی که قصد خریدشُ دارید متناسب با اندامتون هست؟ (به چاقی و لاغری توجه کنید.)

2- از بین رنگ هایی که داره کدومشون بیشتر به شما میاد؟ (اگه یه مانتوی کرم تو تن کسی دیدید که خیلی خوشتون اومده حالا اون مانتو رو توی پاساژ پیدا کردید سریع نخریدش ممکنِ این رنگ به شما نیاد.)

3- اگه این لباس (مثلا مانتو) رو بخرید از بین کیف، کفش، شلوار، شال یا روسری ای که بخواین باهاش ست کنید کدومشُ دارید؟ (باید حداقل 2 تا از این آیتم ها رو داشته باشید و الا بی خیال خریدش بشید.)

اگه در حال خوندن این مقاله هستید احتمالا به اینجا که رسیدید به خودتون میگید کی حوصله داره این همه فکر کنه؛ به ما هم میگید دلتون خوشِ ها یه لباس میخوایم بخریم این همه دَنگ و فنگ دیگه برای چیه؟ تا حدودی حق دارید اطلاعات جمع کردن راجع به این چیزا یکم سختِ. به خاطر همین ما تصمیم گرفتیم یه سری مقالات راجع به مد و شیک پوشی تهیه کنیم.

مانتوی آبی

اگه مخاطب ما بوده باشید می دونید که قبلا در مورد اینکه با هر رنگ مانتویی شال، روسری چه رنگی بپوشیم صحبت کردیم حالا میخوایم راجع به شلوار صحبت کنیم چیزی که خیلی بهش اهمیت نمیدید معمولا یه شلوار مشکی میخرید و اون با همه لباس هاتون میپوشید. البته که رنگ مشکی جزء رنگ های جذابیه که به همه لباس ها میاد اما خُب رنگ های دیگه ای هم هستند که اگه در کنار هم قرار بگیرن هارمونی جذابی رو ایجاد میکنن پس از نقش شلوار برای خوش تیپ بودن غافل نشید. امروز نوبت بررسی رنگ آبیه میخوایم بررسی کنیم که اگه یه مانتوی آبی داشته باشید با چه شلواری جذاب تر میشه.

قبل از اینکه بریم سر اصل مطلب یکم راجع به رنگ آبی با هم صحبت کنیم. رنگ آبی یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها در بین مردم جهانِ. این رنگ نماد آرامشِ که مردم از طیف‌های مختلفِ آن در لباس و پوشش خود زیاد استفاده می‌کنند. آبی تیره (سرمه ای)، آبی نفتی، آبی کاربنی، آبی روشن، آبی فیروزه ای، آبی آسمانی و آبی لاجوردی (نیلی) به عنوان طیف های مختلف رنگ آبی شناخته میشه رنگ آبی آسمانی یکی از ست‌های محبوب این طیف است.

 یک مانتو آبی با سایه های خودش مثل آبی فیروزه ای، آبی آسمانی و سرمه ای به خوبی ست میشه. البته استفاده از این ترکیب ها در استایل میتونه ساده ترین انتخاب باشه. به طور کلی آبی میتونه با سایه های خودش و با رنگ هایی مثل قرمز، زرد، بنفش، سبز، نارنجی، سرخابی و یاسی و همچنین رنگ های خنثی به خوبی ست بشه.

IMG_20220217_123744

عکس از صفحه flyfashion.ir

مانتوی آبی با شلوار مشکی

حتما میدونید که رنگ مشکی یکی از رنگ های مورد علاقه خانم هایی ایرانیه. این رنگ خیلی کار راه اندازِ اگه یه شلوار مشکی داشته باشید به راحتی میتونید اون با همه رنگ مانتو ست کنید حالا با بعضی رنگ ها قشنگ تر میشه اما میتونیم بگیم که با همه رنگ ها هارمونی زیبایی رو ایجاد میکنه. شلوار مشکی با مانتوی آبی به خصوص آبی روشن ترکیب جذابی رو ایجاد میکنه. برای کفش مناسب این استایل میتونید سراغ رنگ های مشکی، صورتی، سرکه ای یا کفش های شیشه ای برید.

مانتوی آبی با شلوار سفید

عکس از صفحه chiaamode , sarelabel

مانتوی آبی با شلوار سفید

وقتی مردد هستید و نمی‌دونید آبی رو با چه رنگی ست کنید، راحت‌ترین راه حل رنگ سفیدِ. سفید و آبی به خصوص آبی آسمانی در کنار هم ترکیب جذابی رو میسازن. رنگ سفید این قابلیتُ داره که آبی رو بارزتر نشون بده و جلوه بیشتری بهش میده. مانتوی آبی آسمانی رو میتونید با شلوار سفید و کیف و کفش صورتی روشن ست کنید میتونید شال و کفشُ به رنگ صورتی انتخاب کنید و کیفُ از طیف های دیگه آبی انتخاب کنید. رنگ طوسی هم مکمل خوبی برای این ست است.

مانتوی آبی با شلوار طوسی

عکس از صفحه flyfashion.ir

مانتوی آبی با شلوار طوسی

اگه بگیم که رنگ طوسی پادشاه رنگ های مکملِ اغراق نکردیم چرا که این رنگ با رنگ‌های دیگه هارمونی خوبی رو ایجاد می‌کنه. در روانشناسی رنگ‌ها، طوسی نماد اعتماد، اطمینان، آرامش، استقلال و هوش است. در واقع این رنگ آن چنان قدرتی داره که ظاهر شما رو از دیگران متمایز می‌کنه. رنگ طوسی یه رنگی خنثی است که از ترکیب دو رنگ سیاه و سفید ایجا میشه که به خوبی میتونه با بیشتر رنگ‌­ها ترکیب بشه. ست کردن مانتو آبی با شلوار طوسی یه انتخاب بسیار جذاب و زیباست که میتونه خوش تیپ بودن شما رو تضمین کنه. همه طیف های آبی میتونن با طوسی ترکیب بشن.

مانتوی آبی با شلوار جین

عکس از صفحه mantolux

مانتوی آبی با شلوار جین

شلوار جین هم مثل شلوار مشکی از اون شلوارای کار راه اندازیه که تو کمد همه خانم ها حداقل یه دونَش پیدا میشه. اگه یه شلوار جین با هر رنگی داشته باشید میتونید اونُ با همه طیف های آبی ست کنید. این ترکیب رنگ هم برای محیط های رسمی مناسبِ هم محیط های غیر رسمی. برای تکمیل این ست میتونید از کفش پاشنه بلند کرم، سفید، مشکی یا طیف های دیگه آبی یا کتونی سفید استفاده کنید.

مانتوی آبی با شلوار قهوه ای

مانتوی آبی با شلوار قهوه ای 

اگه میخواین در کنار شیک پوش بودن خاص پوش هم باشید یعنی یه استایل زیبا و جذاب داشته باشید در عینِ خاص بودن از کنار هم قرار دادن دو رنگ آبی و قهوه ای غافل نشید.

مانتوی آبی با شلوار کرم

عکس از صفحه mantolux

مانتوی آبی با شلوار کرم

این دو رنگ در کنار هم ترکیب فوق العاده ای براتون میسازه پس ازش غافل نشید. این رنگ هم مثل مشکی جزء رنگ های پرطرفدار بین خانم های ایرانی است. رنگ کرم جزء رنگ های خنثی و سردِ که از ترکیب رنگ های زرد، آبی، سفید و قرمز ساخته میشه و طیف وسیعی از رنگ‌ها از کرمی روشن تا نخودی و شتری را در برمیگیرد. خوبی این ست اینِ که اولا میتونید با خیلی از لباس هاتون بپوشید ثانیا تو انتخاب بقیه آیتم ها هم دستتون بازه. مانتو، کفش و شال یا روسری آبی کاربنی در کنار کیف و شلوار کرم قطعا از شما یک خانم شیک پوش میسازه. البته ترکیب آبی آسمانی و کرم هم یه ترکیب فوق العاده جذاب میشه.

عکس شاخص از صفحه mantolux , royton_style

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    مرسی شما عالی این

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها