|

اصول شیک پوشی

برای عید با مانتوی قرمز تیپ بزن؛ با این آیتم های رنگی یه سِت معرکه بساز!

مانتوی قرمز

اگه برای عید دنبال یه رنگ شاد هستید که بتونید همه جا بپوشیدِش و راحت با لباس های دیگه ای که دارید ست کنید ما رنگ قرمز بهتون پیشنهاد میدم.

لینک کوتاه کپی شد
1

خانم های ایرانی معمولا عادت به پوشیدن رنگ های خنثی دارن اگه فکر میکنید که اشتباه میگم کافیه یه سری به کمد لباس خودتون یا مادر و خواهرتون بزنید و ببینید که ترکیب رنگی لباس هاتون چجوریه؟ مطمئنا خواهید دید که بیشتر لباس هایی که دارید مشکی، سرمه ای، طوسی و بعضا سفیدِ؛ شاید رنگ هایی مثل کرم، قهوه ای و نسکافه ای هم پیدا کنید اما به مراتب کمتر از مشکیه. 

به گزارش «شایانیوز»، حالا چرا ما انقدر طرفدار این رنگ ها هستیم چنتا دلیل داره اول اینکه رنگ های خنثی این حسنُ دارن که با رنگ های دیگه راحت تر ست میشن ثانیا تو هر موقعیتی میتونید اونا رو بپوشید. در واقع شما با یه مانتوی مشکی، هم میتونید یه استایل روزمره بزنید هم استایل رسمی؛ اما خب گاهی اوقات لباس های این رنگی خیلی خسته کننده و یکنواخت میشن و دلمون تنوع میخواد و دوست داریم رنگ های شادی مثل قرمز، صورتی، بنفش، زرد و نارنجی رو امتحان کنیم.

اگه دلتون یه لباس شاد میخواد این روزها که در آستانه عید نوروز هستیم فرصت خوبیه برای اینکه یه رنگ و لعابی به کمدتون بدید. اگه برای عید دنبال یه رنگ شاد هستید که بتونید همه جا بپوشیدِش و راحت با لباس های دیگه ای که دارید ست کنید ما رنگ قرمز بهتون پیشنهاد میدم. اگه یه مانتوی قرمز خریدید اما نمیدونید سایر آیتم ها رو چه رنگی انتخاب کنید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. قرمز معمولا با رنگ های مشکی، سفید، زرد، کرم یا خاکی، شتری، آبی، طلایی، نقره ای، سبز و طوسی به راحتی ست میشه. 

مانتوی قرمز با شلوار مشکی

عکس از صفحه shikopickmantoo , mezon_luxurypoosh

مانتوی قرمز با شلوار مشکی؛ کیف، کفش و شال چه رنگی باشه؟

اگه یه مانتوی قرمز دارید ساده ترین و در عین حال شیک ترین رنگی که میتونید باهاش بپوشید مشکیه. بزرگترین حسن رنگ مشکی اینِ که میتونه کنار هر رنگی قرار بگیره اما با بعضی رنگ ها مثل قرمز خیلی جذاب تر میشه. اگه یه مانتوی قرمز دارید و دنبال یه شلوار مناسب براش میگردید اولین پیشنهاد ما رنگ مشکیه. برای این ست میتونید از کیف، کفش و شال مشکی استفاده کنید که مطمئنا یه ترکیب بی نظیر و جذاب میشه یا اینکه بقیه آیتم ها رو ترکیبی از مشکی و قرمز بپوشید مثلا کیف مشکی و کفش قرمز. اگه خواستید رنگ سومی رو به این ترکیب اضافه کنید از کرم یا شتری غافل نشید. 

مانتوی قرمز با شلوار سفید

عکس از صفحه mezone.flamingo1

مانتوی قرمز با شلوار سفید؛ کیف، کفش و شال چه رنگی باشه؟

مانتوی قرمز با شلوار سفید ترکیب جذابی است که احتمالا کمتر دیده باشید و شاید پیش خودتون بگید که این دو تا رنگ خیلی با هم جور در نمیان. اما سفید به خوبی با قرمز هم خونی داره البته نه هر قرمزی؛ شلوار سفید در کنار مانتوی قرمز روشن شما رو به یه خانم خوش تیپ تبدیل میکنه. حُسن انتخاب رنگ سفید اینِ که گیرایی قرمزُ کم میکنه پس اگه میخوای خیلی تو چشم نباشید میتونید از این ترکیب استفاده کنید. بقیه آیتم های این ستُ میتونید از رنگ های کرم، طوسی، نقره ای، قرمز و مشکی انتخاب کنید. این استایل برای قرارهای غیر رسمی و دوستانه مناسبِ.

مانتوی قرمز با شلوار کرم

مانتوی قرمز با شلوار کرم؛ کیف، کفش و شال چه رنگی باشه؟

رنگ کرم با بیشتر طیف های خانواده قرمز هم خونی داره اما بهترِ هنگام استفاده از این رنگ در کنار قرمز، از ته‌ رنگ‌های قرمز که به نارنجی نزدیکِ، فاصله بگیرید. رنگ کرم جزء رنگ های خنثی و سردِ که از ترکیب رنگ های زرد، آبی، سفید و قرمز ساخته میشه و طیف وسیعی از رنگ‌ها از کرم روشن تا نخودی و شتری را در برمیگیره. این رنگ، انرژی قرمزُ کنترل می‌کنه و شما رو حسابی شیک میکنه. برای تکمیل این ست میتونید از کفش مشکی، کالباسی، قرمز یا طیف های دیگه کرم استفاده کنید. برای انتخاب کیف بهتره سراغ مشکی یا طیف های دیگه کرم برید. انتخاب شال یا روسری به رنگ شلوار میتونه جذابیت این ستُ بیشتر کنه.

مانتوی قرمز با شلوار جین

عکس از صفحه Street_stylew

مانتوی قرمز با شلوار جین؛ کیف، کفش و شال چه رنگی باشه؟

یکی از راحت ترین ترکیب ها برای مانتوی قرمز شلوار جینِ؛ این شلوارا تو کمد همه پیدا میشه و حُسنی که داره اینِ که به راحتی با همه لباس ها ست میشه. علاوه بر این با شلوار جین، هم میتونید تیپ رسمی بزنید هم تیپ اسپرت. مانتوی مشکی با شلوار جین و شومیز سفید یا مشکی میتونه از شما یه خانم شیک پوش بسازه. برای این استایل بقیه آیتم ها رو میتونید از رنگ های مشکی، سفید، قرمز، کرم، صورتی، کالباسی و طوسی انتخاب کنید. 

عکس شاخص از صفحات shikopickmantoo , mezon_luxurypoosh

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها