|

اصول شیک پوشی

عید 1401 جذاااب تَرینِت شو؛ "مانتوی کتیُ" با چه کفشی بپوشیم که خوشگلتررر شه؟

مانتوی کتی

مانتوی کتی به همراه شلوار راسته یا دمپا گشاد و کفش پاشنه بلند یه استایل بی نهایت شیک رسمی برای شما میسازه.

لینک کوتاه کپی شد
4

برای ما ایرانی ها همیشه اسفند یادآور شلوغی و جنب و جوش بوده؛ از موقعی که یادمون میاد این ماه سال خیابونا شلوغ بوده و مردم هم در حال آماده شدن برای سال نو. حالا این آماده شدن ابعاد مختلفی داشته، از خونه تکونی و خرید لوازم خونه گرفته تا خوراکی های ویژه عید نوروز و خرید لباس.

به گزارش «شایانیوز»، البته دو سالی میشه که جشن نوروز زیر سایه کرونا کم فروغ تر از قبل برگزار شده و به خاطر محدودیت هایی که وجود داشته مردم خیلی دل و دماغ خرید نداشتن اما امسال به خاطر واکسینه شدن، اوضاع یکم بهترِ. 

از کرونا که بگذریم امسال انصافا طراحان لباس هم سنگ تموم گذاشتن و با مدل هایی که روانه بازار کردن تونستن طیف گسترده ای از سلیقه ها رو راضی نگه دارن. اگه هنوز وقت نکردید که دنبال خرید لباس برید احتمالا کنجکاو شدید و میخواین بدونید که چه مانتوهایی مد شده. 

IMG_20220225_022214

استایل نوروزی با رنگ سال

اگه اهل خرید لباس برای نوروز باشید میدونید که هر سال رنگ خاصی به عنوان رنگ سال انتخاب میشه و بخش زیادی از لباس هایی که برای عید طراحی میشه براساس اون رنگِ. دیگه حتما میدونید که امسال رنگ آبی بنفشُ که رنگ گل پریوش هست به عنوان رنگ سال انتخاب شده اگه این رنگ دوست دارید اما تا حالا مانتوی بنفش نپوشیدید و اصلا نمیدونید که چه رنگ هایی بهش میاد؛ نگران نباشید با مطالعه مقاله رنگ سالُ چجوری بپوشیم جواب سوالاتون پیدا می کنید. 

IMG_20220222_153443

مانتوهای خامه دوزی؛ مورد پسند سنتی پوشان

اما طراحان لباس فقط به این رنگ بسنده نکردن در کنار مانتوهای بنفش یکی دیگه از مانتوهایی که امسال حسابی مد شده مانتوهای خامه دوزی شده هست. اگه دوست دارید بدونید که خامه دوزی چیه و این مانتوها رو چجوری باید بپوشید تا خوشگل تر شید مقاله خوشگلا "مانتوی خامه دوزی" اینجوری بپوشید و از دست ندید. تو این مقاله کلی عکس براتون گذاشتیم که میتونید ازش ایده بگیرید. اگه مانتوی خامه دوزی دوست ندارید ولی میخواین بدونید که قد کوتاه ها و قد بلندا هر کدوم چه مانتویی بپوشن بهتره بازم مطلب بالا بهتون کمک میکنه پس بخونِش ضرر نمیکنی.

IMG_20220223_133557

مانتوی کتی؛ پوششی که هیچ وقت از مد نمی افته

از مانتوی بنفش و خامه دوزی که بگذریم میرسیم به جذاب ترین بخش بحثمون یعنی مانتوهای کتی. حالا چرا گفتیم جذاب؛ چون که این مانتوها حسابی کار راه اندازن و همه جا میتونید اونا رو بپوشید و از شیک بودن استایلتون مطمئن باشید. این مانتوها انقدر تنوع دارن که هر سبکِ استایلی رو پوشش میدن. برای مثال، با انتخاب مانتویی رسمی و برش دار میتونید تیپی رسمی داشته باشید. اگر به سراغ اورسایزها برید و مانتوهای این سبکی را با شلوارهای جین مثلا جین‌های مام‌استایل هماهنگ کنید، استایلی کاملا غیررسمی و اسپورت خواهید داشت. 

IMG_20220223_121140 - Copy - Copy

بنابراین ست کردن این مانتوها کار سختی نیست اما خب اگه میخواین یه تیپ جذاب با مانتوی کتی بزنید مقاله با "مانتوهای کُتی" اینجوری تیپ بزن از دست ندید. توی این مقاله نکات مهمی در مورد نحوه ست کردن مانتوی کتی برای استایل رسمی و اسپرت گفتیم اگه میخوای عید حسابی خوش تیپ و جذاب بشی حتما بخونِش کلی هم عکس برای ایده گرفتن براتون گذاشتیم.

توی این مطلب هم سراغ مانتوی کتی رفتیم باید اعتراف کنم که یجورایی پارتی بازی کردم چون من خودم عاااااشق این مانتوها هستم اگه شما هم مثل من از دوستداران مانتوهای کتی هستید ادامه این مطلب از دست ندید چون میخوام بهتون بگم که مانتوی کتی رو با چه کفشی بپوشید تا حسابی جذاب شید.

IMG_20220225_012211

مانتوی کتی با کفش پاشنه بلند

اگه طرفدار استایل رسمی هستید مانتوی کتی انتخاب هوشمندانه ای است. این مانتوها به همراه شلوار راسته یا دمپا گشاد میتونن یه استایل شیک براتون بسازن. کفش پاشنه بلند استایل شما رو تکمیل میکنه پس ازش غافل نشید. برای انتخاب رنگ هم میتونید رنگ کفشتونُ با رنگ کت ست کنید ولی دیگه کیفُ با این دو تا ست نکنید. 

یکی از روش‌های پوشیدن مانتو کتی و ترتیب‌ دادن استایلی رسمی با اون تک رنگ پوشیدنِ که بهش مونوکروم میگن. برای اینکه به این استایل رنگ و جلوه بدید میتونید اکسسوری های این ست رو تیره تر یا روشن تر از رنگ اصلی انتخاب کنید. اگه از استایل مونوکروم استفاده کردید میتونید کیف و کفش با هم ست کنید.

IMG_20220225_013801

مانتوی کتی با صندل

اگه طرفدار صندل هستید و دوست دارید اونُ با مانتو کتی ست کنید میتونید از شلوار جین سه ربع یا شلوار پارچه ای سه ربع کمک بگیرید. این ترکیب یه استایل اسپرت و شیک براتون میسازه. این استایل برای مهمانی، جشن و دورهمی های خانوادگی و دوستانه مناسب است.

IMG_20220202_150904

مانتوی کتی با کتونی

خیلیا وقتی حرف از مانتوی کتی میشه، فقط استایل رسمی به ذهنشون میرسه اما این مانتوها انقدر تنوع دارن که هر سبکِ استایلی رو پوشش میدن. در واقع این مانتوها به شما اجازه میدن برند شخصی‌ خودتونُ داشته باشید. پس اگه اسپورت پوش هستید هم میتونید سراغ مانتوی کتی برید. اسپورت پوش ها میتونن مانتوهای کتی رو در رنگ های مختلف با شلوار جین اسکینی یا شلوار مام استایل بپوشن و مطمئن باشن که حسابی خوش تیپ و خوش پوش شدن. برای داشتن یه استایل اسپرت بی نظیر با مانتوی کتی از کتونی غافل نشید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها