|

شیرینی شکلاتی

عید 1401 متفاوت باش و شیرینی های شکلاتیِ خودت رو سِرو کن!

اگر می خواهید که کمی متفاوت باشید و هنرِ دست خودتون رو برای سال نو آماده کنید ما به شما شیرینی های شکلاتی رو پیشنهاد می کنیم. خوشمزه و دلبر.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- آشپزی یک هنره و گاهی وقت ها با کمی خلاقیت و نوآوری می تونید بهترین پذیرایی ممکن رو از مهمان هاتون داشته باشید. اگر می خواهید که کمی متفاوت باشید و به جای شیرینی ها و دسر های همیشگی یک شیرینی خاص و زیبا که هنرِ دست خودتون هم هست رو برای سال نو آماده کنید ما به شما شیرینی های شکلاتی ای را پیشنهاد می کنیم که فوق العاده راحت آماده می شوند و ظاهر بسیار دلبری هم دارند؛ از همه ی این ها مهمتر این که طعم اونها به طرز باورنکردنی بی نظیر و خوش مزه است.

مواد لازم برای هشت عدد شیرینی:

خمیر هزارلا یک بسته

شکلات تخته ای شیرین یک بسته

زرده تخم مرغ برای رومال یک عدد

عسل یک قاشق غذاخوری

میوه برای روی شیرینی

می تونید از هر میوه ای که دلتون می خواد استفاده کنید، حتا می تونید از انواع میوه های متفاوت استفاده کنید تا شیرینی هاتون ظاهری رنگارنگ و متنوع داشته باشند.

آماده سازی:

اولین کاری که باید انجام بدید اینه که خمیرتون رو به دو قسمت مساوی تقسیم کنید و شکلات ها روی اون بچینید، بعد نصفِ دیگه ی خمیر رو روی شکلات ها قرار بدید و به آرامی برش بزنید. در مرحله ی بعد زرده ی تخم مرغ رو به آرومی بر روی تکیه های خمیر و شکلات بمالید و بعد به مدت 15 الی 16 دقیقه داخل فر با دمای 180 درجه سانتی گراد قرار بدید.

حواستون باشه وقتی که خمیرتون به قدر کافی پف کرد اونها را از فر خارج کنید و روشون عسل بمالید. در مرحله ی آخر هم میوه هایی رو که آماده کردید برش بدید و روی شیرینی های خوشمزتون رو تزئین کنید.

حالا می رسیم به بهترین قسمت آشپزی یعنی سِرو کردن شیرینی ها. این شیرینی های شکلاتی شاید ساده باشند اما بی نهایت خوشمزه و لذیذ هستند؛ پس از دستشون ندید و حتما امتحانشون کنید.

اگر دوست دارید آشپزی های ما را دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانیوز سر بزنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی