|

نکات آرایشی

هفت نکته ی کاربردی و ساده ی آرایش صورت که ده برابر کار رو براتون آسون می کنه!

Makeup Tips That’ll Make Your Life 100 Times Easier

برخی از ترفند ها و راهکارهای آرایشی هستند که می تونند آرایش کردن رو براتون خیلی ساده تر و جذاب تر کنند؛ما به شما 7 مورد از آنها را می گوییم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مهم نیست که چند سال سن دارید و یا اینکه تا چه حد در آرایش کردن حرفه ای هستید همیشه برخی از نکات و راهکار های ساده و کاربردی وجود دارند که میتوانند کار را برایتان راحت تر کنند و در عین حال زیباییتان را نیز بیشتر نمایند. به همین خاطر ما تصمیم گرفته ایم تا هفت نکته ی بسیار کاربردی و درجه یک ر ا با شما به اشتراک بگذاریم که عاشقشان خواهید شد.

1.نوک مداد خود را کمی گرم کنید تا بهتر سُر بخورد

این یک واقعیت است که کارکردن با محصولات آرایشی وقتی گرم می شوند بسیار راحت تر است، بنابراین اگر مداد چشم شما راحت پشت پلک هایتان حرکت نمی کند یا می خواهید چند رنگ را روی هم استفاده کنید، بهتر است که قبل از آن برای یک ثانیه نوک مداد خود را زیر شعله ی فندک نگه دارید تا زمانی که چسبناک شود بعد اجازه دهید کمی خنک شود تا باعث سوزش پوست شما نگردد سپس به آرامی بر پشت چشم های خود بکشید. تاثیر این کار باور نکردنی است.

Makeup Tips

2.با خط چشم سفید سایه خود را زیبا تر کنید

همیشه لازم نیست که از خط چشم های مشکی و تیره استفاده کنید گاهی کمی تنوع به خرج بدهید و زیبایی خود را شکوفا کنید. برخی مواقع خوب است که به سراغ خط چشم سفید بروید؛ علاوه بر ایجاد تغییر، خط چشم سفید باعث می شود سایه ی شما بیشتر بدرخشد و براق تر به نظر بیاید.

Makeup Tips

3.برای اینکه راحت تر خط چشم بکشید از قاشق استفاده کنید

ممکن است عجیب به نظر برسد اما برای همین است که به آن ترفند ساده و کاربردی می گویند. اگر نمی توانید آن طور که دوست دارید خط چشم گربه ای بکشید یک قاشق را بردارید و از آن به عنوان یک شابلون استفاده نمایید.

Makeup Tips

4.فرموژه خود را گرم کنید

همان طور که گفتیم لوازم آرایشی وقتی گرم می شوند به طرز باور نکردنی ای خوب عمل می کنند. اگر می خواهید که مژه های بسیار فر و زیبا داشته باشید اما زمان زیادی را برای آن صرف نکنید این بار قبل از استفاده، با سشوار فرمژه ی خودتان را گرم کنید، وقتی حسابی گرم شد اجازه دهید کمی خنک شود که باعث آسیب به مژه های شما نشود سپس مژه های خود را در بین آن قرار دهید.

Makeup Tips

5.به مژه هایتان پودر شفاف کننده بزنید

مقداری پودر شفاف کننده را با استفاده از براش روی مژه هایتان و بین لایه های ریمل بزنید، این کار باعث می شود تا مژه ها شما حجم بگیرند و پر پشت تر دیده شوند.

Makeup Tips

6.رژ لب خود را با کمک دستمال کاغذی فیکس کنید

حتما همه ی شما روزهایی را تجربه کرده اید که قبل از به پایان رسیدنِ نیمی از مهمانی، رژ لبتان کاملا پاک شده است، برای اینکه هرگز دیگر این اتفاق را تجربه نکنید به شما پیشنهاد می کنیم که وقتی آرایش لب هایتان به پایان رسید یک دستمال کاغذی را به آرامی روی لبهایتان بگذارید سپس کمی پودر شفاف کننده یا هایلایترِ رنگ روشن بزنید. ممکن است با خودتان فکر کنید که این کار هرگز جواب نخواهد داد اما ما به شما می گوییم که این فرآیند یک اقدام تضمینی است.

Makeup Tips

7.چربی و عرق صورت خود را پاک کنید

وقتی که زیاد آرایش می کنید و یا برای مدت زمان زیادی آرایش روی صورت شما می ماند ممکن است که صورت شما عرق کند و یا اینکه چرب شود؛ در این جور مواقع بهتر است یک دستمال کاغذی را بردارید و دو لای آن را از هم جدا کنید ویک لایه را به آرامی بر پوست خود بکشید تا چربی های اضافی را به خود به خود جذب کند. نه تنها آرایش شما خراب نمی شود بلکه باعث می شود صورتتان شاداب تر و تمییز به نظر برسد.

جدای از این مورد، ترفند دیگری هست که شاید چندان خوشایند به نظر نرسد اما تاثیر آن بسیار قابل توجه است. قبل از آنکه آرایش کنید و یا زمانی که در حمام هستید یک کاورِ یک بار مصرف توالت فرنگی را بردارید و بر سطح پوست صورت خود بکشید. این کاور های کاغذی از موادی تهیه شده اند که به جذب چربیِ اضافه ی پوست شما کمک می کنند. فقط یک بار امتحان کنید و بعد نتیجه آن را به ما اطلاع دهید.

Makeup Tips

اگر شما هم از ترفند های دیگر آرایشی خبر دارید آن ها را با ما به اشتراک بگذارید؟

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی