|

ترفند های کاهش وزن

هفت راهکار ساده، بی دردسر و صد البته موثر برای کاهش وزن و لاغری شما!

7weight loss tips

جدای از تمرین ها و رژیم های لاغری و کاهش وزن برخی راه کار های ساده نیز وجود دارند که می توانند در روند کاهش وزنِ شما تاثیرات مثبتی بگذارند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- امروزه لاغری و کاهش وزن دغدغه ی بسیاری از مردم در سرتا سر جهان می باشد، رژیم ها و ترفند های زیادی هم وجود دارند که به شما کمک می کنند راحت تر به هدف خود برسید و در این راه موفق باشید. اما جدای از تمرین ها و رژیم های طراحی شده برای لاغری و کاهش وزن برخی راه کار های ساده نیز وجود دارند که می توانند در روند کاهش وزنِ شما تاثیرات مثبتی بگذارند. در ادامه چند مورد از این نکته ها را بررسی می کنیم.

هفت نکته ی مهم در کاهش وزن:

1. .غذاهای کامل بخورید

مهم است که رژیم غذایی خود را براساس غذاهای کامل قرار دهید؛ آنها نسبت به غذاهای فرآوری شده سالم تر و سیر کننده تر هستند به علاوه امکان پرخوری را کاهش می دهند.

2.قهوه و چای بنوشید

مصرف کافئین می تواند متابولیسم شما را افزایش دهد در نتیجه به کاهش وزن شما کمک خواهد کرد.

Coffee and Tea

3.آهسته غذا بخورید

سریع غذا خوردن می تواند به مرور زمان منجر به افزایش وزن شود، در حالی که آهسته غذا خوردن باعث می شود احساس سیری بیشتری داشته باشید و هورمون های کاهش وزن در بدن شما بیشتر ترشح شوند.

4.صبحانه ی پر پروتئین بخورید

خوردن یک صبحانه با پروتئین بالا می تواند به کاهش هوس و کالری دریافتی شما در طول روز کمک کند در عین حال انرژی لازم را برای طول روز در اختیار شما قرار دهد.

Breakfast with heigh protein

5.از نوشیدنی های شیرین و آب میوه اجتناب کنید

کالری های خالی از قند برای بدن شما مفید نمی باشند و می توانند مانع کاهش وزن شما شوند.

6. قبل از غدا آب بنوشید

طی مطالعات صورت گرفته نشان داده شده است که نوشیدن آب قبل از غذا مصرف کالری را کاهش می دهد و می تواند در مدیریت وزن موثر واقع شود.

Water

7.خواب با کیفیت داشته باشید

خواب کافی و با کیفیت برای حفظ سلامت بدن و حفظ زیبایی بسیار مهم می باشد اما جدای از آن جالب است بدانید که خواب ضعیف یکی از بزرگترین عوامل خطرناک برای افزایش وزن می باشد.

برای زندگی ای بهتر، صفحه زندگی سالم ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها