|

ست کردن با رنگ آبی

چه ترکیب رنگ هایی با آبی حسابی سِت می شه؟ رمز و راز یه استایلِ جذابِ آبی!

The secret to combine blue

ست کردن یکی از مهمترین قسمت ها برای داشتن یک استایل خوبه. اگر از طرفدارهای رنگ آبی هستند ما به شما می گیم که رمز و راز این رنگ چیه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آبی از آن دست رنگ هایی است که برای همه ی فصل های سال مناسبه، مزیت دیگر رنگ آبی اینه که نه رنگ خنثی به حساب می یاد و نه آنقدر رنگ تند و جیغیه که نشه به راحتی باهاش لباس ست کرد، در حقیقت باید بگیم که تطبیق پذیری آبی فوق العاده است به علاوه اینکه چند تناژ آبی وجود داره که از هر کدوم خوشت نیاد می تونی بری سراغ بعدی.

به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم که چند تا از بهترین ترکیب رنگ ها رو با آبی به شما معرفی کنیم که کمک می کنه تا هم در استایلتون کمی جسارت به خرج بدید هم مثل همیشه زیبا باشید و بدرخشید.

آبی آسمانی و شرابی

ترکیب رنگی آبی آسمانی با شرابی یک تضاد فوق العاده شیک و زیباست. از اونجایی که تو این تضاد رنگ شرابیِ که توجه ها رو جلب می کنه و آبی بیشتر حس آرامش و تعادل رو برقرار می کنه شما می تونید رنگ شرابی رو در قسمت هایی استفاده کنید که می خواهید بیشتر به چشم بیاند مثلا کیف شرابی ویا روسری شرابی.

Sky Blue and Burgandy

آبی و سفید

حالا که زمستان رو به پایانِ رنگ سفید یکی از بهترین گزینه هایی است که می تونید تو بهار و تابستان ازش استفاده کنید ترکیب آبی پر رنگ با سفید باعث می شه که رنگ آبی بیشتر به چشم بیاد و به علاوه شما می تونید با دست باز از ترکیب رنگ سفید با لباس های جین استفاه کنید تا هم ظاهری اسپرت تر داشته باشید و هم راحت تر.

white and blue

آبی و مشکی

مطمئنا با خودتون فکر می کنید که مشکی با همه ی رنگ ها می تونه ترکیب عالی ای بشه خوب درست فکر می کنید اما باید بدونید که برای سالها از ترکیب رنگ آبی و مشکی امتناع می شده. به هرحال آنچه مهم اینه که امروز شما می تونید با خیال راحت و تنوع بالا رنگ آبی را به خصوص از نوع سورمه ایش با مشکی ست کنید و ظاهری سنگین و رسمی به استایلتون بدید.

navy and black

آبی و شتری

اگر می خواهید که هم رنگی به تن کنید و هم خیلی سنگین و شیک باشید ترکیب رنگ آبی و شتری یک انتخاب بی نظیره. این ترکیب رنگ به همون اندازه که جسورانه است بدون ریسک و تضمین شده هم هست. به خصوص برای ست ها و استایل های رسمی این ترکیب رنگ عالی می شه.

Soft blue and camel

آبی و خاکی

رنگ خاکی رو بیشتر ما با رنگ لباس سرباز ها و ارتشی ها می شناسیم اما رنگ خاکی هم نسبتا طیف گسترده ای داره از خاکی مایل به کرم گرفته تا خاکی مایل به سبز اما در هر حال ترکیب آن ها با طیف آبی خیلی دلنشین و فشنه.

Blue and Khaki-

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها