|

ایده های خوش پوشی

برای مهمونی های عید 1401 اینا رو باهم ست کن؛ هم شیک باش هم رو مُد!

Simple but Glam Hijab Outfit Ideas for the Festive Season

اگر دوست دارید که برای مهمونی های عید نوروز و شب سال نو حسابی خوش پوش باشید و بدرخشید اما نمی دونید چی بپوشید ما براتون ایده های عالی داریم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با نزدیک شدن به سال نو یکی از مهمترین دغدغه ی این روزهای خانم ها انتخاب یک لباس مناسب برای مهمانی های عید به خصوص جشن سال تحویل است .خانم هایی که حجاب دارند و پوشیده بودنِ کامل لباس براشون مهمه، گاهی اوقات به سختی می تونند که برای مهمونی یه تیپ فشن و روی مد انتخاب کنند و این کار به نظرشون خیلی پیچیده میاد، اما باید بدونید که خوش استایل و خوش لباس بودن اصلا کار سختی نیست. اگر شما هم از اون دست خانم هایی هستید که براتون روی مد بودن مهمه اما انتخاب یه لباس مناسب برای مهمونی های سال نو سخته، ما بهتون چند نمونه از بهترین استایل های متناسب با ترند سال رو معرفی می کنیم که هم حسابی رو بورس هستند و هم باعث می شوند که شما مثل همیشه بدرخشید.

کلاسیک با کت شلوار ساتن

هیچ چیزی مثل یه کت شلوار فیت نمی تونه زیبایی و وقار یک خانم رو به نمایش بگذاره. اگر می خواهید که روی مد باشید به کت شلوار های ساده اکتفا نکنید و به سراغ آنهایی برید که طراحی های خاص دارند مثلا گره ی دور مچ پا امسال یک ترند هم به حساب میاد پس می تونه انتخاب بسیار خوبی باشه. برای اینکه حسابی بدرخشید بهتره که به سراغ کت شلوارهایی برید که پارچه ی ساتن دارند. ساتن علاوه بر اینکه سَبکه و شما رو خسته نمی کنه به خاطر ذات براقش کلی به چشم می آید و مناسب جشن و مهمونیه.

Well dressing

اسپرت با پارچه های طرح دار

همه ی ما می دونیم که از ترندهای بهار و تابستان 2022 پارچه های طرح دار حیوانی هستند. لباس های چرم هم که هرگز از مد نمی افتند پس اگر دوست دارید که استایلتون هم اسپرت باشه و هم فشن، یک کت گورخری با شلوار چرم قطعا می تونه ظاهری رضایت بخش برای سال جدید به شما بدهد.

Well dressing

ساده همگام با ترندِ 2022

اگر از اون آدم هایی هستید که موقع لباس پوشیدن خیلی سخت گیری می کنید و به راحتی نمی تونید لباس های طرحدار رو با هم ست کنید یا فکر می کنید که لباس های طرحدارتون برای مهمونی های سال نو مناسب نیستند، باید بدونید که سخت در اشتباهید. پارچه های طرح دار حسابی روی مد هستند و می تونن زیبایی شما رو چند برابر کنند اما برای اینکه توی لباستون احساس راحتی کنید می تونید یک شلوار طرحدار با چاپ های بزرگ رو با بالاتنه ی ساده ست کنید. اگر هم دوست ندارید که خیلی ساده باشید به سراغ گردنبند های پر زرق و برقِ بزرگ و روسری های حریر برید.

Well dressung

درخشان با اورال

برای اینکه حسابی بدرخشید هیچ چیزی مثل یک اورال براق و اکلیلی یا قرمز یک دست نمی تونه تاثیر گذار باشه. با یک اورال ساده و جذاب و کفش های پاشنه بلندی که قد شما ر و بلند تر می کنند بی نهایت شیک به نظر خواهید رسید.

Well dressung

منحصر به فرد

این تیپ مخصوص خانم هایی است که می خواهند سال جدید رو متفاوت شروع کنند و با رنگ های زنده و شاد خودشون رو برای یک آغاز پرانرژی و قدرتمند آماده کنند. سرخابی و نارنجی دو رنگ پر انرژی هستند که ترکیب آنها باهم ظاهری فوق العاده جذاب ایجاد می کنه. بهتره که روسری و کیف و کفش خودتون رو از بین رنگ های خنثی انتخاب کنید، مثلا مشکی تا زیبایی ترکیب رنگ نارنجی و سرخابی لباس هاتون بیشتر به چشم بیاد.

.

Well dressung

فراموش نکنید که ست کردن لباس ها کار سختی نیست فقط نیازمند کمی حوصله و خلاقیته، پس بدون اینکه از پرو کردن چندین دست لباس خسته باشید، به سراغ کمد لباس هاتون برید و با این ایده ها بهترین ستِ ممکن برای مهمونی شب سال نو رو انتخاب کنید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها