|

اصول شیک پوشی

اگه عید عزم سفر داری چه شمال چه کیش با این مانتو شلوارا هم راحتی هم شیک!

انتخاب لباس برای مسافرت اصلا آسون نیست قبل از انتخاب، به این فکر کنید که قراره کجا برید و متناسب با آب و هوای اون محل لباستون انتخاب کنید.

لینک کوتاه کپی شد
2

مطمئنا بارها سوال چی بپوشمُ از خودتون پرسیدید، جواب این سوال در موقعیت های مختلف متفاوتِ چرااااا؟؟ چون لباسی که تو مهمونی، دانشگاه، محل کار، عروسی و مسافرت می پوشید با هم فرق میکنه. خیلی مهم که برای هر موقعیتی بتونید لباس مناسبی رو انتخاب کنید. این روز ها که داریم به عید نوروز نزدیک میشیم خیلیا برای مسافرت برنامه ریزی کردن شاید براتون عجیب باشه اما بخشی از لذت سفر به این برمی گرده که لباسی مناسبی رو برای اون موقعیت انتخاب کرده باشید.

به گزارش «شایانیوز»، این دقیقا همون چیزیه که خیلیا بهش توجه نمیکنن یه سریا که به خیال خودشون میخوان خیلی خوشتیپ باشن با لباس مهمونی میرن سفر بعضیا هم که دیگه خیلی راحت میگیرن برای مسافرت لباس تو خونه میپوشن هر دو گروه هم وقتی به مقصد میرسن ناراضی هستن. پس اگه قراره عید برید سفر از الان به فکر باشید که چمدونتون چجوری ببندید و چه لباس هایی رو با خودتون ببرید بنابراین به هیچ وجه انتخاب لباس به لحظه آخر موکول نکنید.

انتخاب لباس برای مسافرت اصلا آسون نیست قبل از انتخاب، به این فکر کنید که قراره کجا برید و متناسب با آب و هوای اون محل لباستون انتخاب کنید اولین مشخصه لباس مسافرت اینِ که توش راحت باشید پس لباسی که برای مهمونی میپوشید برندارید. اگه قرار با ماشین یا قطار برید باید یه لباس راحت و مناسب هم برای تو راه با خودتون ببرید. علاوه بر آب و هوای اون منطقه به سرمایی و گرمایی بودن خودتون هم توجه کنید.

اگه هنوز تصمیم نگرفتی که چه لباسی رو برای مسافرت با خودت ببری در ادامه این مطلب با ما همراه باش چون قراره چنتا ست که هم راحت باشه هم خوشگل بهتون معرفی کنیم.

IMG_20220310_121130 (1)

شومیز، شلوار جاگر، کتونی

شلوار جاگر جزء شلوارهای خیلی راحتِ این شلوارا نسبتا گشاد دوخته میشن و در قسمت مچ پا هم با کش جمع میشن. این شلوارا معمولا با پارچه های سبک دوخته میشن بنابراین با پوشیدنشون احساس راحتی می کنید. ست کردن شلوار جاگر با شومیز و کتونی یه استایل راحت و خوشگل برای مسافرت براتون میسازه.

IMG_20220310_122439

مانتوی جلو بسته، شلوار مام استایل، کتونی

 مام استایل به شلوار هایی گفته میشه که فاق بلندی دارن تا حدی که روی شکم و پهلو رو می پوشانن و تا بالای ناف میان. این شلوارها در بخش هایی به صورت مخروطی میشن به این شکل که قسمت بالایی گشادِ و قسمت مچ پا تنگ تر میشه، البته کمی! برخی مدل های مام استایل هم هستند که حالت راسته دارن. مام استایل هم جنس پارچه ای داره هم جین که هر دو هم طرفداران زیادی داره. کسایی که با پوشیدن جین جذب اذیت میشه مام استایل براشون گزینه خیلی خوبیه.

IMG_20220310_123737

اُوِرال، شومیز، کتونی 

خیلی از ماها با شنیدن اورال یاد سرهمی های دوران بچگیمون می افتیم اما چند سالیه که این لباسا پاشون به دنیای بزرگسال ها هم باز شده و طرفداران خیلی زیادی پیدا کردند. این سرهمی ها تنوع خیلی زیادی دارن بنابراین چه قد بلند باشید چه قد کوتاه چه لاغر باشید چه چاق میتونید اورالِ متناسب با اندامتون پیدا کنید. از اون جایی که این لباسا معمولا آزاد هستن گزینه خوبین برای مسافرت. با پوشیدن اُورال به همراه شومیز و کتونی یه استایل شیک و جذاب و در عین حال راحت برای خودتون بسازید.

IMG_20220310_124913

وست و شومیز، کتونی

یکی از مدل‌هایی که امسال طرفداران زیادی را به خودش جذب کرده و احتمالا تو پیج های اینستاگرامی هم دیدید وست و شومیزِ. شومیزُ مطمئنا میشناسید، وست هم همون جلیقه خودمونِ که به صورت جلو باز دوخته میشه و با دکمه یا زیپ بسته میشه. وست لباسِ راحتیه که به سادگی میتونید اون با آیتم های مختلف ست کنید. وستُ میتونید با شلوار راسته هم رنگِ خودش یا شلوار جین اسکینی بپوشید و یه استایل منحصر به فرد برای خودتون بسازید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​​

نویسنده: الهام قدسی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها