|

عاشقانه های دنیای سینما

هفت عاشقانه ی دنیای سینما که رنگ واقعیت به خود گرفت!

 7Movies Where Actors Loved Each Other For Real

اکثرا گمان نمی کنیم که عاشقانه های فیلم ها بتواند به دنیای بیرون راه پیدا کند اما بعضی از مواقع شاید حتا عاشقانه ای عمیق تر شکل گیرید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- همه ی ما زمانی که به تماشای فیلم های سینمایی می نشینیم به همان اندازه که از تماشای عاشقانه ی آن فیلم لذت می بریم تقریبا مطمئن هستیم که این عاشقانه ی زیبا نمی تواند واقعی باشد هرچند که گاهی اوقات علاقه و احساسات واقعی که در جریان فیلم به تصویر در می آیند را نمی توان انکار کرد. خب واقعیت این است که داستان عاشقانه ای که در حال تماشایش هستیم و آنقدر ما را تحت تاثیر قرار داده می تواند واقعی باشد و این احساسات حقیقی بازیگران باشد که به تصویر درآمده. به همین خاطر ما تصمیم گرفته ایم تا هفت مورد از فیلم های سینمایی محبوب را به شما معرفی کنیم که بازیگران آن ها تظاهر به روابط عاشقانه نمی کردند بلکه واقعا به هم علاقه داشتند و در مواردی حتا روابط آن ها به ازدواج ختم شده.

1.جیلی - 2003

جیلی یک فیلم کمدی درام است؛ بر اساس طرح داستان، ریکی با بازی جنیفر لوپز یک قاتل زنجیره ای است که از مردها متنفر است و  با مردی به نام لری با بازی بن افلک آشنا می شود و تصمیم می گیرد او را بکشد اما در روند داستان ریکی به لری علاقه می شود. این همه ی داستان نیست چرا که جنیفر لوپز و بن افلک در خارج از فیلم نیز به هم علاقه مند می شوند و برای مدت های طولانی به عنوان زوج محبوب هالیوودی شناخته می شوند.

Gigli

2. الفی - 2004

الفی یک فیلم کمدی درام است که جود لا و سی نا میلر در آن نقش آفرینی کردند. بازی کردن نقشی با این همه تلاطم و بالا و پایین ظاهرا برای جود لاو کار چندان سختی نبود یعنی اگر هم بود، هم بازی بودن با سی نا میلر کار را برایش راحت تر کرده بود. رابطه ای که از این زوج جذاب در این فیلم می بینیم فقط یک نقش آفرینی ساده نیست، بلکه یک علاقه ی حقیقی در پشت پرده قرار دارد.

alfie (1)

3. خانم و آقای اسمیت - 2005

خب آیا چیزی برای گفتن باقی می ماند؟ مسلما نه، همه ی ما به خوبی می دانیم که نتیجه ی این فیلمِ اکشنِ جذاب و هیجان انگیز چیست، دوازده سال ازدواج عاشقانه و سه فرزند بدون احتساب فرزند خوانده ها.

Mr. & Mrs. Smith

4. استپ آپ 1 - 2006

بسیاری از ما عاشق تماشای این فیلم بی نظیر هستیم، به جرئت می توانیم بگوییم که آدم از تماشای این فیلم خسته نمی شود و انگار که استپ آپ هرگز قدیمی نخواهد شد. با وجود آنکه چندین قسمت از آن، بعد ها ساخته شد، قسمت اول حال و هوای دیگری دارد. شاید یکی از بزرگترین دلایل آن نیز رابطه ی عاطفی چنینگ تیتوم و جینا دوان، بازیگران نقش اصلی فیلم باشد که پس از پایان فیلم برداری ازدواج کردند و سرانجامِ ازدواج آن ها یک دختر کوچک دوست داشتنی می باشد.

Step Up

5.ویکی کیریستینا بارسلونا - 2008

در سال 2008 وودی آلن در اسپانیا فیلمی را کارگردانی کرد به نام ویکی کریستینا بارسلونا که روایتگر سفر دو دختر امریکایی به اسپانیا و آشنایی آن ها با نقاشی اسپانیایی است. پنه لوپه کروز و خاویر باردم در این فیلم نقش یک زوج متاهل را ایفا می کنند که شاید کمی متفاوت از دیگر زوج ها هستند، اما آنچه که این زوج را بی نهایت جذاب و دوست داشتنی می کند طوفان عاشقانه ایست که با یک فیلم آغاز می شود اما منجر به یک ازدواج قوی و پایدار می شود.

Vicky+Cristina+Barcelona

6.خاطرات عجیب و غریب - 2011

خاطرات عجیب و غریب احتمالا یکی از تاثیر گذارترین بازی های زندگی جانی دپ می باشد که در آن با امبر هارد هم بازی می شود. نتیجه ی رابطه ی عاشقانه شان در آن فیلم به ازدواج جانی دپ و امبر هارد می انجامد.

The Rum Diary

7.مرد عنکبوتی شگفت انگیز - 2012

مطمئنا نیازی نیست تا چیزی در رابطه با داستان عاشقانه ی مرد عنکبوتی و گوئن بگوییم؛ دختری که در ساخته های دیگر مرد عنکبوتی مری جین نام دارد، به هر حال داستان یکی است. ابر قهرمانی قدرتمند و معشوقه ای دلربا و دوست داشتنی. اونچه که مرد عنکبوتی شگفت انگیز رو از بقیه ی قسمت ها متمایز می کند رابطه ی واقعی بازیگران نقش اصلی یعنی اندرو گارفیلد و اما استون می باشد که تا به این لحظه نیز همچنان در کنار یک دیگر می درخشند.

The Amazing SpiderMan

خب نظر شما کاربران شایانیوز چیست، آیا علاقه ی واقعی بازیگران به یکدیگر در قدرت نقش آفرینی آن ها موثر بوده است؟ چه فیلم های دیگری را می شناسید که بازیگران آن ها واقعا به هم علاقه داشته اند؟ با ما به اشتراک بگذارید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها