|

اصول ست کردن شال و روسری اینجاس؛ نوروز 1401 چه شال و روسری روی سرمون بزاریم؟

برای اینکه روسری یا شال بخرید چالش دارید؟ میخوام ترند روسری 1401 رو بهتون بگم تا نوروز امسال استایلی متفاوت‌تر از همیشه داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- برای اینکه روسری یا شال بخرید چالش دارید؟ خب مسئله اینجاست که همیشه این بخش از استایل ما را آزار می‌دهد! ما گاها با نگاه کردن به فشن شوی برندهای مختلف و حتی استایل روزانه و میهمانی سلبریتی‌های خارجی میتوانیم از جدیدترین و بروزترین ترندها آگاه شویم، اما سر و گردن همواره مسئله بی‌پاسخی‌ست که در ذهن ما همچون یک چالش باقی می‌ماند. به راستی باید این بخش از استایل را چطور تکمیل کرد؟ با نزدیک شدن به نوروز این چالش بیش از پیش آزاردهنده می‌شود!

از همین‌رو میخواهیم در این مقاله یکبار برای همیشه بگوییم که چطور و با استفاده از کدام سبک، استایل خود را برای نوروز 1401، چشم‌نواز کنید! با ما همراه باشید.

قوانینی برای انتخاب روسری و شال

روسری جزئی اصلی از استایل زنان به حساب می‌آید و انتخاب صحیح آن جلوه‌ای چشمگیر به ظاهر آنان می‌بخشد. تنها کافیست کمی هوشمندانه عمل کنند! در بسیاری از مواقع همین عدم انتخاب صحیح، همه چیز را خراب می‌کند. خوشبختانه طی سال‌های گذشته شاهد تنوع بالایی از شال و روسری در بازار بوده‌ایم که همین مسئله دردسرهایی همچون سردرگمی در انتخاب را برای خانم‌ها به همراه داشته است. اما آشنایی با برخی قوانین، آنها را در مسیر ایده‌الی قرار خواهد داد.   

  • عدم انتخاب روسری همرنگ با سایر لباس‌ها
  • انتخاب روسری که چهره را بیشتر نشان دهد
  • انتخاب روسری با طرح‌های مختلف

Shawls7-914x1024

ترند شال و روسری عید 1401

استایلیست‌ها در عید 1401 به ما یادآوری کردند که میتوانیم آزادانه‌تر از آن چیزی که فکرش را می‌کنیم لباس بپوشیم و در خیابان رفت‌وآمد کنیم! کافیست سری به مدل‌ها بیاندازید؛ آنقدر لباس‌ها بی‌قانون طراحی شده‌اند و آنقدر به رنگ و لعاب آن توجه شده که هر بخش آن میتواند چشم‌ها را اسیر خود کند. این مسئله حتی درخصوص شال و روسری نیز صدق می‌کند.

انتخاب روسری و شال طرح دار

 شاید روسری و یا شال طرح‌دار طرفداران خاص خود را داشته باشند اما باید بگوییم که در عید 1401، مینی اسکارف‌های جذاب با طرح‌های انتزاعی و هندسی جزء گزینه‌های خوبی هستند که در نوروز امسال شما را خاص‌تر از همیشه نشان می‌دهند.

کاور-دزیره

شال منگوله دار استفاده می‌کنید؟

خب طی سال‌های گذشته این نوع از شال‌ها همواره مورد توجه طراحان بوده است. درواقع این دو منگوله ساده اغلب در کناره شال قرار میگیرند و گاها به صورت ریش ریش از آن آویزان می‌شوند که بر زیبایی آن خواهند افزود. هر چند که این طرح برای روسری خوب نیست اما اگر از به سر کردن شال لذت میبرید، عید 1401 را به خرید شال منگوله دار اختصاص دهید. مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

Shawls7-914x1024

طرح فانتزی با مخاطب‌های خاص

طرح‌های فانتزی جزء آن دسته از طرح‌هایی هستند که میتوان هم برای شال و هم برای روسری استفاده کرد و چه بسا در طی سال‌های گذشته بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. از طرفی انتخاب این نوع طرح برای روسری یک انتخاب جسورانست. اگر نگاهی به بازار بیاندازید متوجه می شوید که تعداد بسیار محدودی از افراد حاضر به انتخاب چنین طرح‌هایی می‌شوند. پس اگر دوستدار چنین طرح‌هایی هستید بی درنگ به سراغش رفته و عید امسال را متفاوت‌تر از هر سال دیگری به میهمانی‌ها و دید و بازدیدها بروید.

ddb315

از رنگ ها غافل نشوید

علاوه بر تمامی مواردی که در رابطه با انتخاب شال و روسری برای نوروز 1401 گفتیم؛ مسئله اینجاست که مسائل بسیار دیگری نیز وجود دارد. مثلا در حین خرید باید به سُر نخوردن، راحت بودن، شستشوی راحت آنان و گرم و خنگ بودن و... توجه داشته باشید. در این میان مسئله رنگ‌ها را نیز نباید پشت گوش انداخت.

اغلب میگویند که در عید نوروز مطابق با رنگ سال، شال یا روسری انتخاب کنید. اما آیا میتوان با هر استایلی چنین رنگ‌هایی را ست کرد؟ مسلما خیر! در انتخاب رنگ مناسب اول از همه باید به رنگ سایر بخش‌های استایل خود توجه کنید و در این میان از رنگ پوست خود نیز غافل نشوید. مطمئنا اگر رنگ پوست روشنی داشته باشید؛ انتخاب رنگ‌های روشن مثل آبی یا سبز روشن و حتی کرم، انتخاب مناسبی برای شما نیست.

اینها نمونه‌ای بود از مواردی که در انتخاب شال و روسری باید به آن توجه داشته باشید.

در نهایت باید به شما بگوییم؛ شال و یا روسری را انتخاب کنید که به چهره شما بیاید و آن را به بهترین نحو ممکن نمایش دهد. تنها چیزی که اهمیت دارد؛ همین است!

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها