|

اصول شیک پوشی

عید تو خونه اینجوری بپوش؛ با این لباسا تو مهمونی حسابی تیپ بزن و خوشگل تررررر شو

انتخاب لباس برای مهمونی خیلی کار سختی نیست فقط باید کمی دقت کنید تا بتونید لباس مناسبی رو برای خودتون متناسب با اون فضا انتخاب کنید.

لینک کوتاه کپی شد

عید که میشه بساط مهمونی و دورهمی حسابی به راه میشه و یکی از سوالاتی که معمولا خانم ها قبل از عید از خودشون میپرسن اینِ که تو مهمونی چی بپوشیم که هم راحت باشه هم شیک. در خصوص لباس مهمونی یه نکته خیلی مهم وجود داره اونم اینِ که لباس مهمونی باید طوری باشه که متناسب با اون محیط باشه پس لباس یه مهمونی مختلط با مهمونی زنانه متفاوتِ بنابراین موقع انتخاب لباس به این نکته مهم خیلی خیلی توجه کنید.

به گزارش «شایانیوز»، انتخاب لباس برای مهمونی خیلی کار سختی نیست فقط باید کمی دقت کنید تا بتونید لباس مناسبی رو برای خودتون متناسب با اون فضا انتخاب کنید. اگه میخواین برید مهمونی اما نمی دونید چی بپوشید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید اینجا قراره بهتون کمک کنیم که چه لباسی بپوشید تا تو مهمونی ها حسابی بدرخشید.

1-5

شومیز با شلوار جین

شومیز به همراه شلوار جین یکی از بهترین گزینه ها برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی است. برای این استایل میتونید از یک شال و صندل استفاده کنید. اگر شلوار جین مام استایل به تن می‌کنید قرار دادن شومیز داخل شلوار ایده بسیار خوبی است. اینجوری هم استایل شلوارتون نمایان میشه هم مدل شومیزتون به چشم می آید. اما برای شلوارهای اسکینی فرق چندانی نداره که شومیزُ روی شلوار بزارید یا داخل آن. 

94f6f996ec3a866ce6d587d28bd5b809

تیشرت با شلوار جین

اگه مهمونیتون دوستانه و غیررسمی است تیشرت به همراه شلوار جین انتخاب مناسبی است. حسن این ست اینِ که با این لباس ها برای مدت طولانی راحت خواهید بود. تو این ست با اضافه کردن اکسسوری های مثل کمربند حسابی جذاب خواهید شد. رنگ کمربندُ با شال یا صندلتون ست کنید.

IMG_20220312_133459

سرهمی

خیلی از ماها با شنیدن اُوِرال یاد سرهمی های دوران بچگیمون می افتیم اما چند سالیه که این لباسا پاشون به دنیای بزرگسال ها هم باز شده و طرفداران خیلی زیادی پیدا کردن. اگر شما هم دوست دارید برای عید یه تیپ جدید و جذاب بزنید میتونید از اورال در استایلتون استفاده کنید.

این سرهمی ها تنوع خیلی زیادی دارن بنابراین چه قد بلند باشید چه قد کوتاه چه لاغر باشید چه چاق میتونید اورالِ متناسب با اندامتون پیدا کنید. اگه اندام پری دارید و نسبتا قد کوتاهید از طرح های تک رنگ استفاده کنید. اگه ران های بزرگی دارید سرهمی های آزاد یا دمپا گشاد بپوشید. میتونید روی سرهمی شومیز بپوشید.

275688785_121060816983261_2979470404605945762_n

کت و شلوار یا کت و دامن

اگه به مهمونی رسمی دعوت شدید بی خیالِ چیزهایی که تا الان گفتیم بشید برای این مهمونی ها سراغ کت و شلوار یا کت و دامن برید. برای این موقعیت سعی کنید از استایل‌های ساده با رنگ‌های طبیعی مثل خاکی، سرمه‌ای، مشکی، طوسی یا زرشکی استفاده کنید. زیر کت هم بهترِ شومیز یا تاپ یقه‌ گرد ساده‌ زنانه با رنگ‌های کرم یا سفید بپوشید.

273500224_1465969557138348_7087161460941039200_n

شومیز و دامن

اگه اهل دامن هستید این ترکیب امتحان کنید. دامن و شومیز میتونه از شما یه خانم شیک پوش و جذاب بسازه. برای کفش هم، کفش‌های پاشنه بلند و کفش‌های بدون پاشنه هر دو رابطه خوبی با دامن های کوتاه دارن.

wearing-jeans-with-shirt

بلوز و شلوار جین

رایج ترین روش ست کردن بلوز جین، ست کردن اون با شلوار جینِ اما دقت داشته باشید اگه با شلوار جین ست می کنید بلوز و شلوار جینتون کاملا همرنگ نباشه کمی اختلاف رنگ و سایه ضرری نداره. همچنین اگر میخواهید با این استایل خاص دیده بشین، میتونید از اکسسوری هایی مثل کلاه هم کمک بگیرین. در این استایل در انتخاب کفش آزادید هر چه دوست داشتید بپوشید.

Womens-denim-jacket-13

کت جین با دامن

کت جین رو میتونید با انواع دامن های کوتاه و بلند و چین چینی، جین و چرم و خلاصه هر چی که دوست دارید ست کنید. مطمئن باشید اینجوری حسابی خوشتیپ و جذاب میشید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها