|

اصول شیک پوشی

عید با مانتوی سبز تیپ بزن؛ خوشگل خانم اینجا کلی ایده داریم واسه اینکه حسابی جذااااب شی

مانتوی سبز

سبز جزء رنگ هایی است که به راحتی با سایر رنگ ها ست میشه بنابراین اگه یه لباس سبز داشته باشید میتونید اون با خیلی از لباس هاتون بپوشید.

لینک کوتاه کپی شد
3

رنگ سبز یکی از زیباترین رنگ ها است که در دنیای مد هم بسیار پرکاربرد می باشد. از آن جایی که سبز رنگ طبیعت در بهار و تابستان حسابی طرفدار پیدا می کنه بنابراین الان که در آغازین روزهای بهار هستیم فرصت خوبیه برای پوشیدن لباس های سبز پس اگه یه مانتوی سبز دارید که مدت هاس ته کمدتون افتاده حتما برید سراغش چون می تونید باهاش یه استایل شیک برای مهمونی های عید برای خودتون بسازید.

به گزارش «شایانیوز»، سبز نشان دهنده اعتماد بنفس و سرزندگی است و آرامش خاصی به اطرافیان میده بنابراین حیفِ که لباس های سبز از کمدتون حذف کنید. در نگاه اول ممکن فکر کنید که ست کردن لباس سبز خیلی سختِ اما اصلا اینجوری نیست سبز جزء رنگ هایی است که به راحتی با سایر رنگ ها ست میشه بنابراین اگه یه لباس سبز داشته باشید میتونید اون با خیلی از لباس هاتون بپوشید و استایلی شیک و زیبا برای خودتون بسازید.

رنگ سبز تناژهای مختلفی داره که میشه به سبز نعنایی، سبز زیتونی، زمردی، خزه‌ای، سبز ارتشی و مغز پسته ای اشاره کرد. از آن جایی که دامنه رنگ سبز بسیار گسترده است گزینه های زیادی برای ست کردن در دسترس دارد. اگه یه مانتوی سبز دارید اما نمی دونید اونُ با چه رنگ هایی ست کنید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید اینجا قراره اصول ست کردن رنگ سبز با هم مرور کنیم.

ست-کردن-رنگ-سبز-1024x332

سبز و مشکی

ساده ترین و در عین حال شیک ترین رنگی که میشه هر رنگی رو باهاش ست کرد رنگ مشکیه. مشکی رنگی رسمی محسوب میشه که همزمان نمادی از شکوه و قدرت است. پس اگه یه مانتوی سبز دارید با خیال راحت می تونید بقیه آیتم ها رو به رنگ مشکی انتخاب کنید. کلا اگه لباسی دارید حالا هر رنگی که باشه و نمی دونید که بقیه آیتم ها رو چه رنگی بپوشید بدون تردید رنگ مشکی رو انتخاب کنید و مطمئن باشید که حسابی جذاب میشید.

سبز تیره با مشکی هارمونی جذابی رو ایجاد میکنه در واقع مشکی باعث میشه رنگ سبز جلوه بیشتری داشته باشه. میتونید مانتوی سبزُ با شلوار و شال مشکی ست کنید برای کیف و کفش هم سراغ رنگ کرم برید. برای این ست  به صندل طلایی و کیف سبز، کفش پاشنه‌ بلند سفید و کیف آبی نفتی هم فکر کنید.

275316862_486250682949505_508923857664256669_n

عکس از صفحه style_modane , mantolux , mezon.flamingo1

سبز و سفید

رنگ سفید یکی از رنگ هایی است که در کنار سبز تیره میتونه نهایت شیک پوشی رو برای شما به ارمغان بیاره. سفید در کنار سبز بسیار شاد و سرزنده ظاهر میشه پس از ترکیب این دو رنگ در کنار هم غافل نشید. همه طیف های سبزُ میتونید با سفید بپوشید اما ترکیب سبز یشمی در کنار سفید مطمئنا از شما یه خانم شیک پوش میسازه. برای این ست اگه خواستید شال یا روسری انتخاب کنید میتونید سراغ مدل های آبرنگی برید. کیف و کفش کرم با این ست فوق العاده جذاب میشه.

IMG_20220210_122747

عکس از صفحه mezon.flamingo1

سبز و کرم

کرم سومین رنگیه که میتونیم بهتون پیشنهاد بدیم این رنگ هم مثل مشکی جزء رنگ های پرطرفدار بین خانم های ایرانی است. رنگ کرم جزء رنگ های خنثی و سردِ که از ترکیب رنگ های زرد، آبی، سفید و قرمز ساخته میشه و طیف وسیعی از رنگ‌ها از کرم روشن تا نخودی و شتری رو در برمیگیره. اگه مانتوی سبز دارید حتما سراغ این ترکیب رنگ برید مانتوی سبز با شال یا روسری کرم یه ترکیب خیلی شیک و چشم نواز میشه این ترکیب رنگ میتونه خوشتیپ بودن شما رو تضمین کنه. تو این ترکیب بهترِ که کیف، کفش و شلوارتون مشکی باشه. ترکیب مانتوی سبز با شلوار و شال کرم هم بسیار زیبا میشه.

IMG_20220210_123402

سبز و آبی

رنگ آبی یکی از بهترین رنگ ها برای ست شدن با سبزِ. همه طیف های آبی از آبی اقیانوس گرفته تا آبی آسمانی و کهربایی در کنار سبز ترکیب جذابی ایجاد میکنه. سرمه ای هم از آن دست رنگ هایی است که با سبز تیره بسیار همخوانی داره و یک استایل شیک و جذاب براتون ایجاد میکنه. 

106366393_756315091869391_711561936475328844_n

عکس از صفحه mezon.flamingo1

شلوار سبز با چه رنگی ست کنیم؟

خانم های ایرانی معمولا تمایل به پوشیدن رنگ های خنثی مثل مشکی، سفید و طوسی دارن و کمتر سراغ رنگ های شاد میرن اگر هم رنگ شادی رو انتخاب کنن بیشتر برای مانتو و شال یا روسری است. برای انتخاب شلوار اغلب سراغ رنگ های خنثی یا نهایتا شلوار جین میرن اما اگه دوست دارید یه تیپ متفاوت بزنید میتونید سراغ شلوار های رنگی برید شلوار سبز برای شروع گزینه خیلی خوبیه. این شلوار میتونید با مانتوی مشکی، سفید، آبی، کرم و صورتی ست کنید.

275076585_298077399059440_6199193349299604641_n

عکس از صفحه mezon.flamingo1

رنگ سبز برای قرارهای کاری و رسمی

اگر قرارِ به محیطی رسمی یا نیمه رسمی برید و انتخاب اصلی شما رنگ سبزِ، بهترین مکمل برای این رنگ، رنگ آبیه. تقریبا بیشتر رنگ های آبی برای ست شدن با رنگ سبز مناسبِ اما پیشنهاد ما آبی تیره یا آبی کاربنی است. اما اگر رنگ آبی روشن را انتخاب کردید، دقت کنید که بهترِ از رنگ خاکی مایل به قرمز نیز در ترکیب خود استفاده کنید.

اگه برای قرار کاری، دوست دارید از رنگ سبز استفاده کنید ما به شما رنگ سرمه ای رو پیشنهاد می‌کنیم. انتخاب رنگ کفش قهوه ای با مانتو و یا کت سبز انتخابی بسیار زیبا برای افراد سخت پسند است که در محیط های رسمی ظاهر میشن. پیشنهاد دیگر ما برای حضور در مهمانی های رسمی اما مجلل انتخاب رنگ سفید و مشکی در کنار رنگ سبزِ که می‌تواند رنگ سبز را بسیار به چشم افراد حاضر زیبا کند.

ست-سبز-برای-مجالس-رسمی-1024x332

پیشنهاد بعدی ما برای محیط های نیمه رسمی انتخاب رنگ کرم و شکلاتی یا نسکافه ای در کنار سبزِ. برخی افراد رنگ قهوه ای رو مناسب با رنگ سبز میدونند. اما قهوه ای هرچه روشن تر باشه و به کرم نزدیکتر باشه، در ترکیب با سبز جذاب‌تر میشه. 

لباس+سبز

چجوری از اکسسوری سبز استفاده کنیم؟

کیف سبز یکی از اکسسوری‌های جذابی‌ است که با استایل مونوکروم به‌ راحتی ست میشه. مانتو و شلوار سفید در کنار کیف سبز و شال سبز بسیار زیبا است. همین‌ طور مانتوی مشکی و کفش پاشنه‌ بلند مشکی با کیف سبز ست جذابی می‌سازه. گردنبند یا گوشواره‌ای که سنگ سبز رنگ داشته باشه، با پیراهن مشکی استایل خیره کننده ای برای شما میسازه. صندل سبز روشن با شلوار سفید هم ترکیب جذابی میشه.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها