|

مانتوی سفیدُ با این آیتم ها سِت کنی محشره؛ رنگ رژ لَبتم بیا تا بهت بگم!

مانتو سفید جزو جذاب ترین پیشنهادات برای مهمونیهاست اگر نمی دونید این رنگ مانتو رو با چی ست کنید با ما در این مقاله همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد
3

مانتو سفید در کنار مشکی جزو جذاب ترین و در عین حال ساده ترین رنگ ها برای ست کردن است. چرا که این رنگ مانتو تقریباً در کمد لباس هر خانوم ایرانی پیدا می شود. 

به گزارش «شایانیوز» شاید برای خیلی از خانوم ها و زنان ایرانی علی الخصوص سنتی ها که بیشتر لباس های تیره می پوشند اینکه به یکباره بخواهند مانتو رنگ روشن و سفید بپوشند کمی سخت باشد. برای کمک به این دوستان باید عرض کنیم که پوشیدن رنگ سفید اصلا سخت نیست فقط کافیه که اصول ست کردن لباس ها رو بلد باشید یعنی باید بدونید که رنگ سفید در کنار چه رنگ هایی قرار بگیره میتونه یه هارمونی جذاب ایجاد کنه.

در واقع رنگ سفید هم مثل مشکی جزء رنگ های خنثی است بنابرین بیشتر رنگ ها رو میتونید باهاش ست کنید پس کارتون خیلی سخت نیست اما مسلما با یه سری از رنگ ها هارمونی جذاب تری ایجا میکنه. مانتوی سفید در کنار رنگ‌های پاستلی مثل آبی آسمانی، یاسی و صورتی بسیار جذاب میشه. اگه نمیخواین پالت رنگیتون خیلی روشن باشه رنگ هایی مثل زرد، نارنجی، سرمه ای، بنفش تیره، سرکه ای و قرمز هم در کنار مانتوی سفید هارمونی زیبایی رو ایجاد میکنه.

در ادامه باهم همراه باشید تا اصول ست کردن با مانتو سفید رو به شما یاد بدهیم:

- ست کردن مانتوی سفید با رنگ کرم

اگه دوست دارید پالت رنگیتون روشن باشه از رنگ کرم در کنار مانتوی سفید غافل نشید این دو رنگ در کنار هم هارمونی جذابی رو ایجاد میکنن. رنگ کرم جزء رنگ های خنثی و سردِ که از ترکیب رنگ های زرد، آبی، سفید و قرمز ساخته میشه و طیف وسیعی از رنگ‌ها از کرمی روشن تا نخودی و شتری را شامل میشود.

 برای ست کردن این رنگ ابتدا باید بدونید که پوست شما در گروه رنگ های سرد قرار می‌گیره یا گرم. برای این کار به رگ دست خود دقت کنید اگر رگ دستتون مایل به سبز بود پوست شما گرم و اگر مایل به آبی بود پوست شما در گروه رنگ‌های سرد قرار می‌گیره. رنگ کرم برای پوست‌های گروه گرم مناسب ترِ. اگه خواستید رنگ سومی رو به این ست اضافه کنید طیف های دیگه کِرم یا رنگ های پاستیلی مثل صورتی روشن و گلبهی گزینه های مناسبی هستند.

IMG_20220313_164114

- ست کردن مانتوی سفید با رنگ مشکی

مشکی یکی از مکمل‌های بسیار زیبا برای رنگ سفیدِ که میتونه یک استایل بهاره خیلی شیک براتون بسازه. شلوار یا شال مشکی در کنار مانتوی سفید انتخابی هوشمندانه است که شیک پوشی شما رو تضمین میکنه. برای این ترکیب میتونید کیف و کفشتونُ هم به رنگ مشکی انتخاب کنید یا اینکه سراغ رنگ های ملایم مثل کرم یا خاکی برید.

IMG_20220313_163533

- مانتوی سفید با شلوار جین

شلوار جین از اون شلوارای کار راه اندازیه که به راحتی میتونید با هر لباسی بپوشید و مطمئن باشید که خوش تیپ شدید. مانتوی سفید رو میتونید با هر رنگ شلوار جینی ست کنید و از انتخابتون مطمئن باشید چون این ترکیب هیچ وقت قدیمی نمیشه. برای این ست دستتون بازه و بقیه آیتم ها رو از هر رنگی میتونید انتخاب کنید.

IMG_20220213_140339 (1)

مانتو سفید رو با چه رنگ شال و روسری ست کنیم؟

شال وروسری جز آیتم های اصلی پوشش خانوم های ایرانی است پس لازم است برای اینکه زیبا وجذاب شوید و تیپ آراسته ای داشته باشید به این آیتم هم توجه کنید.

در حالت کلی مانتو سفید را می توان با طیف وسیعی از رنگ های شال و روسری ست کرد اما ما در ادامه برخی از بهترین رنگ هایی که می تانید انتخاب کنید را به شما پیشنهاد می کنیم:

-مانتوی سفید با شال یا روسری مشکی

مشکی هم مثل سفید یه رنگ خنثی است که قابلیت ست شدن با همه رنگ ها رو دارد. یکی از مهم ترین ویژگی های رنگ مشکی اینِ که هیچ وقت از مد نمی افته و در کنار هر سبک لباسی قرار بگیره میتونه یه هارمونی جذاب و زیبا ایجاد کنه. این ست برای موقعیت های رسمی گزینه بسیار مناسبی است.

IMG_20220127_134017+(1) (1)

-مانتوی سفید با شال یا روسری آبی

همون طور که میدونید آبی یکی از محبوب ترین رنگ ها در بین مردم جهانِ که طیفی گسترده از آبی تیره (سورمه ای)، آبی نفتی، آبی کاربنی، آبی روشن، آبی فیروزه ای، آبی آسمانی و آبی لاجوردی (نیلی) رو در برمیگره. همه طیف های آبی در کنار سفید زیبا هستند. اگه یه مانتوی سفید دارید به هیچ وجه از این رنگ غافل نشید. شلوار جین آبی با این ترکیب رنگ بی نظیر میشه

IMG_20220127_131131

-مانتوی سفید با شال یا روسری قرمز

قرمز یکی از محبوب ترین رنگ ها است که نماد زندگی است. میشه گفت که این رنگ یکی از اولین انتخاب ها برای بسیاری از بانوان می باشد. قرمز میتونه با رنگ های دیگه مثل مشکی، زرد، کرم یا خاکی، شتری، آبی، طلایی، نقره ای، سبز، طوسی به راحتی ست بشه. پس از اون رنگ های کار راه اندازه که حتما باید توی کمدتون یکی دو تا شال یا روسری این رنگی داشته باشید.

IMG_20220127_134143

برای مانتو سفید چه رنگ رژ لبی بزنیم؟

حالا که فهمیدید مانتو سفید تون را با چه رنگ هایی ست کنیم بد نیست کمی هم درباره آرایش متناسب با پوشش و استایل مشکی براتون توضیح بدهیم. اصولاً خوب است که خانم ها رنگ رژ لب شون رو هم متاسب با لباس شون انتخاب کنند.

برای مانتو سفید یکی از جذاب ترین رنگ ها استفاده از رژ لب های نود است. البته اگر از دسته خانم هایی هستید که رنگ های نود بهتون نمیاد پس گزینه دیگری که به سفید میاد رو امتحان کنین! رژ قرمز یه انتخاب ایده آل برای کسانی هستش که هم نود بهشون نمیاد و هم میخوان سفید بپپوشن و تو چشم هم باشن و هارمونی درستی ایجاد کنند. اما اگر رژلب های نود بهتون میاد این رنگ هم برای لباس های سفید انتخابی جذاب خواهد بود.

274245391_1094091418110321_6668220606381228145_n

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​ 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها