|

اصول شیک پوشی

این رنگا واسه بهار محشرن؛ بیا با این "مانتوهای رنگی رنگی" خوشگل ترینت شو

مانتو

امروز قراره سراغ رنگ‌هایی بریم که در کنار هم پالت جذابی رو می‌سازن تا در نهایت بتونید یه استایل شیک و چشم نواز برای خودتون بسازید.

لینک کوتاه کپی شد

همون طور که می دونید خوشتیپی یه فرآیندِ که مهم ترین قسمتش مربوط به ست کردن آیتم ها و ایجاد یه هارمونی رنگی جذابِ؛ حالا اینی که گفتیم یعنی چی؟؟ یعنی شما باید اصول ست کردن آیتم ها رو بلد باشید پس باید بدونید که مثلا با مانتوی سبز چه رنگ هایی رو میتونید ست کنید. اما متاسفانه خیلیا اصول ست کردن بلد نیستند به خاطر همین با اینکه لباس زیاد میخرن هیچ وقت از تیپشون راضی نیستند.

به گزارش «شایانیوز»، تو این مطلب قراره یه سری رنگ‌های مناسب بهار با هم مرور کنیم. امروز قراره سراغ رنگ‌هایی بریم که در کنار هم پالت جذابی رو می‌سازن تا در نهایت بتونید یه استایل شیک و چشم نواز برای خودتون بسازید پس در ادامه با ما همراه باشید.

صورتی و سفید

صورتی ترکیبی از دو رنگ قرمز و سفیدِ و جزء رنگ های گرم محسوب میشه. این رنگ طیفی از رنگ های صورتی رز، گلبهی، صورتی چرک، صورتی پر رنگ و صورتی جیغُ در برمیگیره. صورتی با رنگ هایی مثل سفید، مشکی، قرمز، طوسی، آبی و سبز هارمونی جذابی رو ایجاد میکنه. سفید جزء رنگ های خنثی است که به راحتی با رنگ های دیگه ست میشه. اگر رنگ مانتوی شما صورتی کم رنگ و پاستیلی باشه با ست کردن آن با شلوار و شال یا روسری سفید میتونید یه استایل شیک و جذاب داشته باشید.

273354948_465674765199306_1690740398751323526_n (1)

عکس از صفحه mezon_luxurypoosh , shikopickmantoo

زرد و آبی

رنگ زرد یکی از رنگ ‌های اصلیه که از انرژی و زیبایی ویژه‌ ای برخوردارِ. این رنگ طیف های مختلفی داره از زرد خردلی و تیره گرفته تا طیف های لیمویی، طلایی و زرد روشن. اگه رنگ پوستتون روشنِ بهتره از رنگ خردلی و زرد تیره استفاده کنید اگه رنگ پوستتون سبزه هست تناژهای لیمویی و زرد روشن بیشتر به شما مییاد اگر هم پوستی تیره دارد خوش شانس هستید چون همه طیف های زرد برای شما مناسبِ.

اگه یه مانتوی زرد دارید که مدت ها بدون استفاده توی کمدتون افتاده میتونید اونُ با یه شلوار جین روشن و شومیز و شال سفید ست کنید. اگه رنگ زرد و سفیدُ برای تیپتون انتخاب کردید توصیه ما به شما اینِ که از کمربند و کفش‌های چرمی قهوه‌ای رنگ و یا رنگ‌های مشابه اون مثل عسلی یا کرم غافل نشید.

IMG_20220214_170953

سرخابی و سفید

سرخابی رنگ تیز و تندیه که به شما اعتماد به‌ نفس میده. این رنگ هم برای استایل خیابانی و روزمره به‌ درد می‌خوره هم برای لباس مهمانی. اگر بخواین این رنگُ در چرخه رنگ بررسی کنید باید در جایی میان قرمز و آبی به دنبالش بگردید. مانتو سرخابی با شلوار و شومیز سفید میتونه یه استایل جذاب و خیره کننده براتون بسازه. برای تکمیل این ست میتونید از کیف و کفش کرم، طوسی یا سفید استفاده کنید.

download (36)

عکس از صفحه street_stylew , brandya_mezon , melange.stylee

سبز و آبی

سبز رنگ طبیعتِ و از ترکیب آبی و زرد به دست میاد. این رنگ نماد آرامش، رشد و نمو، از نو زاده شدن و همچنین نمادی از هارمونی و هماهنگی است. سبز طیفی از رنگ های سبز فسفری، سبز لجنی، سبز زمردی، سبز یشمی، سبز ارتشی، سبز پسته ای رو شامل میشه. اگه دنبال یه ست جذاب برای بهار هستید از ترکیب سبز و آبی غافل نشید این دو رنگ در کنار هم از شما یه خانم بی نهایت خوشتیپ میسازن. همه طیف های آبی از سرمه ای گرفته تا آبی نفتی، آبی کاربنی، آبی روشن، فیروزه ای، آبی آسمانی و لاجوردی (نیلی) در کنار سبز با هم جذاب میشن.

106366393_756315091869391_711561936475328844_n

کرم و آبی

کرم جزء رنگ های خنثی و سردِ که از ترکیب زرد، آبی، سفید و قرمز ساخته میشه و طیف وسیعی از رنگ‌ها از کرمی روشن تا نخودی و شتری را شامل میشه. برای ست کردن این رنگ ابتدا باید بدونید که پوست شما در گروه رنگ های سرد قرار می‌گیره یا گرم. برای این کار به رگ دستتون دقت کنید اگر رنگش مایل به سبز بود پوست شما گرم و اگر مایل به آبی بود پوست شما در گروه رنگ‌های سرد قرار می‌گیره. رنگ کرم برای پوست‌های گروه گرم مناسب ترِ، بنابراین کرم برای همه مناسب نیست و ممکنِ که به خیلیا نیاد پس موقع انتخاب این رنگ این نکته خیلی مهم در نظر داشته باشید.

ترکیب مانتو کرم با آبی به ویژه آبی روشن یکی از بهترین اتنخاب ها است. آبی باعث جلوه بیشتر رنگ کرم میشه و استایل شما رو به یک استایل خاص و جذاب تبدیل میکنه. مانتوی کرم با شلوار جین آبی میتونه استایل شما رو بسیار جذاب کنه پس از اون غافل نشید. کرم و آبی برای افرادی با رنگ پوست سرد یک انتخاب خوب خواهد بود. رنگ کرم با سایه‌های پررنگ‌تر آبی مثل سرمه‌ای، لاجوردی و آبی کاربنی هم همنشینی خوبی داره؛ چون به بهتر دیده‌ شدن کرم کمک می‌کنه. 

274348918_1608449476179243_8265468837161944059_n

عکس از صفحات athena.style.book , mantolux

طوسی و صورتی

در روانشناسی رنگ‌ها، طوسی نماد اعتماد، اطمینان، آرامش، استقلال و هوش است. در واقع این رنگ آن چنان قدرتی داره که ظاهر شما را از دیگران متمایز می‌کنه. برخلاف خیلی از رنگ ها که رنگ مکمل زیادی ندارن طوسی رنگ مکمل زیادی داره به همین دلیل هم بهش لقب پادشاه رنگ های مکملُ دادن بنابراین ست کردن لباس طوسی اصلا کار سختی نیست. 

اگه یه لباس طوسی داشته باشید اولین رنگی که برای ست کردن با اون لباس به ذهنتون میرسه رنگ صورتیه. رنگ‌های صورتی پاستیلی، صورتی هلویی و گلبهی یک ست شیک با مانتوی طوسی می‌سازه. این ستُ بهترِ برای فصل بهار، تابستان و پاییز بپوشید. لازمِ بدونید که رنگ صورتی از رنگ های سرسختیه که نمیشه هر رنگی رو باهاش پوشید. پس تو انتخاب این رنگ به عنوان شلوار کمی دقت کنید. 

IMG_20220206_155619 (1)

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها