|

خوشگل خانوم اگه نمیدونی تو عید با هر مانتویی چه شلواری بپوشی بیا بهت بگم

تو این مطلب میخوایم به شمایی که دوست داری حسابی خوشتیپ و جذاب باشی کمک کنیم تا بتونید یه استایل شیک برای خودتون بسازید.

لینک کوتاه کپی شد
2

برای داشتن یه استایل شیک باید مجموعه لباس هایی که می پوشید باید با هم تناسب داشته باشن. بنابراین صرفا با خرید یه مانتوی خوشگل نمیتونید توقع خوشتیپ شدنُ داشته باشید بلکه باید مجموعه آیتم ها که شامل مانتو، شلوار، کیف، کفش و شال یا روسری است هم از لحاظ رنگ هم از لحاظ جنس و مدل با هم تناسب داشته باشن.

به گزارش «شایانیوز»، خیلیا به اشتباه فکر میکنن که اگه یه مانتوی شیک بخرن کار تمومِ به خاطر همین گاهی اوقات میبینی که یه کمد پر از مانتو دارن اما شلوار مناسب برای ست کردنشُ ندارن. پس قبل از خرید هر لباسی باید ببینید از بین آیتم هایی که میخواین باهاش ست کنید کدوما رو دارید بعد تصمیم به خرید بگیرید اگه از بین آیتم های موجود حداقل دو تا رو ندارید از خریدش صرف نظر کنید.

تو این مطلب میخوایم به شمایی که دوست داری حسابی خوشتیپ و جذاب باشی کمک کنیم تا بتونید یه استایل شیک برای خودتون بسازید اینجا بهتون میگیم هر مانتویی رو با چه شلواری بپوشید تا حسابی به چشم بیاین پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

مانتوی عروسکی با شلوار اسکینی

این روزها شلوار جین اسکینی انتخاب بسیاری از خانم ها است. این شلوار جذاب و تنگ تاثیر بسیار زیادی روی زیبایی تیپ شما داره. معمولا همه خانم ها یکی دو تا از این شلوارا توی کمدشون دارن. اگه یه مانتوی عروسکی دارید با خیال راحت میتونید اون با شلوار اسکینی بپوشید و از خوشتیپ بودنتون مطمئن باشید.

IMG_20220227_130011

عکس از صفحه mantoo_2022 ,  flyfashion.ir

مانتوی بلند جلو باز با جین اسکینی

این مانتوها همیشه جزء مانتوهای پرطرفدار بوده مخصوصا تو فصل بهار و تابستون حسابی بازارش داغ میشه. اگه شما هم طرفدار این مانتوها هستید باید بگم که برای انتخاب شلوار دستتون بازه. اگه یه مانتوی بلند جلو باز دارید میتونید اون با شلوار جذب بپوشید.

download (41)

عکس از صفحه melange.stylee

مانتوی عروسکی با شلوار مام فیت

خیلیا فکر میکنن شلوار مام فیت و مام استایل یکی هستن اما باید بگیم که این دو مدل شلوار با اینکه خیلی به هم شبیه هستن اما تفاوت هایی هم دارن. شلوار مام استایل تو قسمت ران، ساق و مچ پا نسبت به شلوار مام فیت گشادترِ. 

Untitled+-+Copy

عکس از صفحه behtarina__ir

کت کوتاه، شلوار جین اسکینی

همون طور که میدونید مانتوهای کتی حسابی کار راه اندازن و همه جا میتونید اونا رو بپوشید و از شیک بودن استایلتون مطمئن باشید. ترکیب مانتوی کتی با شلوار جین اسکینی میتونه یه استایل شیک براتون بسازه. این ست هم برای خانم های قد بلند مناسبِ هم برای خانم های قد کوتاه؛ اما خانم های قد بلند بهتره که مانتوی بالای زانو نپوشن چون پاهاشونُ کشیده تر نشون میده. اگه میخواین با این ست یه تیپ رسمی داشته باشید از کفش پاشنه بلند غافل نشید.

IMG_20220309_120743

عکس از صفحه mezon.flamingo1 , shikopickmantoo , street_stylew

مانتوی عروسکی با شلوار مام استایل

اگه طرفدار راحتی هستید میتونید مانتوی عروسکی رو با شلوار مام استایل امتحان کنید. این ترکیب هم خیلی جذابِ هم بسیار راحت و آزادِ. شلوار مام استایل به مدلی از شلوارها گفته میشه که گشادند و دارای فاق های بلند. بلندی فاق این مدل تا بالای ناف است و از پشت تمام باسنُ در برمی‌گیره؛ همین مورد سبب میشه که باسنُ بیشتر از سایز اصلی و مدل اونُ صاف نشان بده. این شلوارها قد شما رو کوتاه تر از حد معمول نشون میدن پس بیشتر مناسب خانم های قد بلنده. 

IMG_20220227_130926 (2)

عکس از صفحه mantolux

وست و شومیز، شلوار بوت کات

 در کنار همه لباس هایی که امسال مد شدن وست و شومیز نسبت به بقیه خاص تره؛ پس اگه میخواین یه تیپ متفاوت و جذاب بزنید از وست و شومیز غافل نشید. شومیزُ که مطمئنا می شناسید اما اگه نمی دونید وست چیه باید بگیم که وست هم همون جلیقه خودمونِ که به صورت جلو باز دوخته میشه و با دکمه یا زیپ بسته میشه. وست لباسِ راحتیه که به سادگی میتونید اون با آیتم های مختلف ست کنید.

برای استایل های رسمی می تونید وستُ با شلوار بوت کات و کفش پاشنه بلند ست کنید. ممکن این سوال براتون پیش اومده باشه که شلوار بوت کات چیه؟ شلوار بوت کات به شلوارهای راسته ای گفته میشه که از قسمت زانو به پایین کمی گشاد میشن. در حقیقت شلوار بوت کات همون شلوار دمپا گشاد خودمونِ که انواع مختلفی داره.

275978893_350518390396031_6178586615864908804_n

عکس از صفحه lotus_method , cuthbert.style

وست و شومیز، شلوار اسلیم

شلوار اسلیم به شلوارهایی گفته میشه که کاملا فیت پای شما هستند و هیچ محدودیتی در راه رفتن و نشستن برایتان ایجاد نمی کنند. این شلوارها در قسمت ران کمی تنگ میشن. اگه بخوایم با شلوار اسکینی مقایسه کنیم باید بگیم که شلوارهای اسکینی از بالا تا پایین یسره تنگ هستند.

IMG_20220313_135427

عکس از صفحه mehrbanoo_shop , denizya.mezone

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها