|

شیک ترین خودت باش

اگه دلت استایل گرون و لاکچری میخواد؛ این رنگ مانتو ها رو حتماً بپوش؛ هم جذابن هم خاص

have a luxury style by choosing the right color

اگر دلتون می خواد که یه تیپ شیک و باکلاس بزنید بهترین کار ممکن اینه که تو انتخاب رنگ لباس هاتون دقت بیشتری به خرج بدید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- بعضی از مهمونی ها و قرار ها برای ما خیلی خاص و مهم هستند به همین خاطر هم برامون خیلی اهمیت داره که یه تیپ خوشگل و گرون قیمت بزنیم. نکته این جاست که همیشه لازم نیست لزوما لباس های خیلی گرون بخری و کلی پول خرج کنی که با کمی زکاوت و انتخاب رنگ و لباس مناسب می تونی به تیپ درجه یک برنی که باهاش حسابی بدرخشی.

حالا اگه نمی دونی که چه رنگ هایی رو باید بپوشی تا ظاهر شیک تر و گرون قیمت تری داشته باشی این مقاله رو تا انتها بخون ما تو این مقاله تصمیم داریم تا به شما کمک کنیم که بتونید با انتخاب رنگ مناسب شیک ترین و باکلاس ترین استایل خودتون رو بسازید.

1.قرمز یاقوتی

قرمز یکی از محبوب ترین و جذاب ترین رنگ های دنیاست به خصوص اگر تناژ تند و یاقوتی داشته باشه. مهمه که توجه داشته باشید بعضی از تناژ های قرمز که به گوجه ای می زنند این تاثیر رو ندارند و بهتره که قرمزهای مایل به شرابی یا به قولی یاقوتی رو انتخاب کنید. حتما هم نباید که مانتوتون قرمز باشه، یه شال قرمز می تونه تاثیر باور نکردنی ای توی زیبایی چهره ی شما داشته باشه.

ظاهر شیک با انتخاب رنگ مناسب

2.سفید

درسته که سفید یه رنگ خنثی است اما تا حالا با خودتون فکر کردید که چرا لباس عروس سفید رنگه؟ سفید چهره ی شما رو باز می کنه و باعث درخشش شما می شه به علاوه پوشیدن این رنگ نیاز به اعتماد به نفس خاصی داره برای همین هم هرکسی از این رنگ استفاده نمی کنه. با پوشیدن یه دست لباس سفید جذاب تفاوت خودتون رو با بقیه نشون خواهید داد.

ظاهر شیک با انتخاب رنگ مناسب

3.سبز زمردی

رنگ های خاص تاثیرات خاصی هم دارند، یه لباس سبز زمردی ظاهری شیک و سلطنتی به شما می ده که بدون شک باعث درخشش استایل شما خواهد شد؛ پس با خیال راحت سراغ این رنگ زیبا برید اما حواستون باشه که تو استفاده از زیور آلات و لوازم جانبی زیاده روی نکنید چون در اون صورت زرق و برق زیادی تیپتون می تونه تاثیر منفی بگذاره.

ظاهر شیک با انتخاب رنگ مناسب

4.کرم و بژ

یکی از شیک ترین انتخاب های ممکن کرم و بژ هستن. این رنگ ها باعث میشن که استایل شما سنگین و گرون قیمت به نظر بیاد. ترکیب کرم با شرابی و یا آبی یه انتخاب فوق العاده هوشمندانه است تا هم ظاهری شیک داشته باشید و هم بی رنگ و روح نباشید. اگر هم از سبک و استایل مینیمال خوشتون میاد ترکیب بژ و کرم در کنار هم فوق العاده خواهد بود.

ظاهر شیک با انتخاب رنگ مناسب

5.رنگ های پاستلی

این روزها رنگ های پاستلی خیلی رو بورس هستند و جلوه ی خاصی هم دارند، پس وقتشه که از این فرصت استفاده کنید و به سراغ مانتو شلوار های پاستلی برید. به علاوه رنگ های پاستلی ذاتا حس آرامش رو القا می کنند که باعث میشه گزینه ی خیلی خوبی برای انتخاب شما باشند.

ظاهر شیک با انتخاب رنگ مناسب

6.مشکی

هیچ کس نمیتونه انکار کنه رنگ مشکی ابهت و زیبایی خاصی داره که تو هیچ رنگ دیگه ای پیدا نمیشه. خیلی ها رنگ مشکی رو به خاطر تیره بودنش انتخاب خوبی نمی دونند اما اگر می خوای که یه تیپ خفن و باکلاس بزنی، مشکی یکی از بهترین و کم ریسک ترین انتخاب های ممکنه.

ظاهر شیک با انتخاب رنگ مناسب

عکس ها از صفحات: cameronzigzal.women , honarrmand , reboora , Parastoo__fallahi , Modlady_o , fatemebeiiigiii

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها