|

ست مانتو با شلوار بگی

میدونی با شلوار بگی چه مانتویی عالی میشه؟ این ست ها رو یاد بگیر تا حساااابی خوشگل بشی

o you know whatmantos to wear with Baggy pants? Learn these sets to be beautiful

اگر نمی دونید که با شلوار های بگی باید چه مانتویی بپوشید تا استایلتون درجه یک باشه به خوندن این مقاله ادامه بدید تا ما بهتون بگیم.

لینک کوتاه کپی شد
4

این روزها شلوار های گشاد و راحت خیلی مد شدند و رو بورس هستند، یکی از این مدل شلوار های جذاب و راحت بگی است که ست کردن باهاش اصلا کار سختی نیست اما چون خیلی گشاده باید تو انتخاب مانتو کمی وسواس به خرج بدید. این شلوار ها برای استایل ها و ست های کژوال و راحت خیلی خیلی مناسبند. جالب بدونید که این شلوار ها همیشه بین مردم محبوب بودن و طرفدار داشتند و هر چند وقت یک بار هم تبدیل به مد روز میشند.

به گزارش «شایانیوز»، حالا ما می خوایم به شما کمک کنیم تا بتونید یه تیپ خفن و خیلی درجه یک با شلوار بگی خودتون بزنید. پس اگر نمی دونید که با این نوع از شلوار باید چه مانتویی بپوشید تا استایلتون درجه یک و عالی باشه به خوندن این مقاله ادامه بدید.

1.شلوار بگی با کت تک

مدتی هست که مانتو های کتی جایگاه خودشون رو تو ویترین مغازه ها ثابت نگه داشتن. به خاطر سبک و سیاق ساده ای که این نوع از مانتو ها دارند هیچ وقت هم از مد نمی افتند. ست کردن یه مانتو کتی جلو باز یا کمر دار با یه شلوار بگی بلند، ایده ی فوق العاده ایه به علاوه این ترکیب اجازه نمی ده که گشادی زیاد شلوار باعث کوتاه قد دیده شدن شما بشه.

شلوار بگی و کت تک

2.شلوار بگی با شومیز و وست

بین لباس ها و مانتو هایی که این روزها خیلی مد شدند، وست و شومیز کمی خاص تر و متفاوت تر. خوبیه وست اینه که علاوه بر راحت بودن و ساده ست شدن، می تونید یه وست رو با چند تا شومیز رنگی بپوشید. حالا ترکیب یه وست کوتاه با شلوار بگی باعث میشه که شما یک استایل راحت اما در عین حال رسمی داشته باشید، که مطمئنا خیلی از جاها به کارتون میاد.

لوار بگی با وست و شومیز

3.کت و شلوار بگی

حالا که شلوار بگی انقدر راحت و دوست داشتنیه چرا نباید از یه ست کت و شلوار بگی استفاده کنید. هیچ کس نمی تونه انکار کنه که کت شلوار همیشه یکی از بهترین و شیک ترین انتخاب ها برای خانم ها به حساب میاد. نگران گشادی کت و شلوارتون هم نباشید چون انقدر این ترکیب زیبا و دلبر میشه که حتما عاشقش میشید.

کت شلوار بگی

4.شلوار بگی با شومیز

با شروع بهار و نزدیک شدن به تابستان یکی از مدل مانتوهایی که قطعا از این به بعد بیشتر میبینیم مانتوهای شومیزی هستند. این مانتو ها در واقع شومیز های نسبتا بلندی هستند که خیلی هم خنک و راحتند. شما می تونید از شومیز های جلو بسته استفاده کنید یا به سراغ ست کردن شومیز های جلو باز با یه تیشرت خوشگل و شلوار بگی برید. کافیه فقط یک بار ست شلوار بگی با شومیز رو بزنید تا عاشق راحتی و خنکی این ست بشید؛ بعد از اون مطمئنا بارها و بارها تو طول تابستون به سراغ این ترکیب فوق العاده خواهید رفت.

شلوار بگی با شومیز

5.شلوار بگی با مانتو بلند

مطمئنا خودتون هم حدس زدید که ست کردن شلوار بگی با انواع و اقسام مانتوهای کوتاه گزینه بهتر و مناسب تریه اما به این معنا نیست که نباید شلوار بگی رو با مانتوهای بلند بپوشید. اگر شما قد بلندی دارید اتفاقا ترکیب این نوع از شلوار با انواع مانتوهای بلند، به ویژه جلو باز یه گزینه فوق العاده خواهد بود. اما برای خانم هایی که بلند قامت نیستند بهتره که این ست رو با یه کفش پاشنه بلند ترکیب کنند.

شلوار بگی با مانتو بلند

به نظر شما کاربران شایانیوز چه مانتوهای دیگه ای در کنار شلوار های بگی ترکیب خوبی خواهند شد؟ نظرات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

عکس ها از صفحات: daya.mode , dermond.collection , robo_design , reboora , parastoo__fallahi  naazaniin_life , sarajafarii , mezon_melon , athena.style.book , fatemebeiiigiii

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها