|

موهایی درخشان و بلند با روغن بادام شیرین

رشد بهتر و درخشش بیشتر با روغن بادام شیرین؛ هفت مزیت بی نظیر برای موهای سالم و بلند

Why Sweet Almond Oil For Natural Hair Could Be Exactly What You Are Looking For

روغن درمانی یکی از بهترین و موثر ترین روش ها برای تقویت، حفظ سلامتی و بهبود رشد موهای شما می باشد، پس حتما روغن بادام شیرین را امتحان کنید.

لینک کوتاه کپی شد
4

اگر به دنبال یک روغن خوب و کارساز برای تقویت موهای خود هستید باید حتما روغن بادام شیرین را امتحان کنید؛ این روغن سرشار از فواید سلامتی می باشد که می توانند به تقویت و رشد موهای شما کمک کنند. به خاطر داشته باشید که روغن بادام شیرین با روغن بادام تلخ متفاوت است. در حقیقت تفاوت اصلی بادام شیرین با بادام تلخ این است که از قسمت های مختلف گیاه بادام تهیه می شوند.

به گزارش «شایانیوز»، در هر حال همان طور که می دانید روغن درمانی و استفاده از روغن های طبیعی یکی از بهترین و موثرترین روش ها برای تقویت، حفظ سلامتی و بهبود رشد موهای شما می باشد. روغن بادام شیرین نیز یکی از موثر ترین روغن های ممکن برای سلامت و زیبایی موهای شما می باشد. در ادامه ما به شما چند مورد از فواید و مزایای استفاده از این روغن معجزه آسا برای مو را معرفی می کنیم.

Benefits-Of-Almond-Oil-For-Healthy-Hair

هفت فایده باور نکردنی روغن بادام شیرین برای مو:

1.درخشش بیشتر

درخشان بودن مو ها یکی از زیباترین ویژگی آن ها می باشد. موهای سالم و درخشان، زیبایی منحصر به فردی به شما خواهند داد. حالا اگر موهای شما بر اثر استفاده از مواد شیمیایی و محصولات متعدد آرایشی کدر شده، کافیست تا کمی از روغن بادام شیرین را به موهایتان بمالید تا به احیای درخشش و براقی آن ها کمک کنید. روغن بادام شیرین حاوی سطوح بالایی از ویتامین A, B, D و E می باشد که می توانند در احیای موهای آسیب دیده و کدر شما موثر عمل کنند.

2.تقویت و جلوگیری از ریزش

خشکی و شکنندگی مو ها دو عاملی هستند که می توانند منجر به آسیب های جدی نظیر، شکستن مو و شکافتن انتهای مو (مو خوره) شوند. از آن جایی که روغن بادام شیرین خاصیت نرم کنندگی دارد می تواند از بروز این عوامل جلوگیری نماید. همانطور که می دانید در کل موهای طبیعی مستعد خشکی هستند بنابراین استفاده از مقدار کمی روغن بادام شیرین می تواند به کاهش ریزش، حفظ سلامت و رشد بیشترِ طولی موهای شما کمک کند.

Healthy-Long-Hair

3.درمان شوره سر

روغن بادام شیرین نه تنها برای سلامت موهای شما از فواید زیادی برخوردار است، بلکه استفاده از آن برای سلامت پوست سر شما نیز مفید می باشد. مالیدن روغن بادام شیرین به کف سر باعث بهبود جریان خون، رفع خشکی پوست سر و هرگونه مشکل شوره سر می شود.

4.رشد بهتر

همان طور که قبل تر اشاره کردیم، استفاده از روغن بادام شیرین می تواند به استحکام موهای شما کمک نماید که باعث جلوگیری از شکستگی موها می شود در نتیجه رشد  طولی موهای شما نیز بیشتر خواهد شد. برخی از افراد بر این باورند که موهای آن ها به طور طبیعی رشد نمی کند، اما این باور کلا نادرست می باشد، در حقیقت اگر شما بتوانید موهای خود را از شکستگی و آسیب های فولیکولی در امان نگه دارید، شاهد رشد بیشتر و بهتر موهای خود خواهید بود.

5.حفظ رطوبت

حفظ رطوبت موها یکی از اصلی ترین و مهم ترین اصولی است که برای داشتن موهایی سالم و درخشان باید به آن توجه داشته باشیم. از آنجایی که موهای طبیعی مستعد خشکی و از دست دادن رطوبت طبیعی خود هستند، استفاده از انواع روغن ها یک روش ایمن و تاثیر گذار برای بازگرداندن رطوبت به موهایتان می باشد. روغن بادام شیرین نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ این روغن به حفظ رطوبت و جلوگیری از خشک شدن و شکنندگی موهای شما در طول روز کمک می نماید.

Almond-Oil-For-Healthy-Hair

6.مناسب برای همه انواع موها

روغن بادام شیرین برای همه نوع مویی کارایی دارد. این روغن بسیار سبک است و از چربی بیش از اندازه هم برخوردار نمی باشد که همین ویژگی، آن را به یک انتخاب عالی برای شما تبدیل میکند، بدون توجه به این که شما از چه نوع بافت مویی برخوردار هستید.

7.حالت دهنده مو

روغن بادام شیرین یک انتخاب بی نظیر برای کسانی است که می خواهند به کمک روغن های طبیعی به موهای خود حالت دهند. برخی از افراد دوست دارند که مقداری از آن را به نرم کننده خود اضافه کنند و هنگام شستشو از آن استفاده نمایند، برخی دیگر هم بیشتر تمایل دارند که استفاده از روغن بادام شیرین را در روتین مراقبتی روزانه خود جای دهند. نکته مهم اینجاست که توجه داشته باشید اگر این روغن را به عنوان بخشی از برنامه روزانه خود استفاده می کنید، حتما پیش از مصرف موهای خود را بوسیله آب مرطوب کنید.

آیا استفاده از این روغن عوارض جانبی را به همراه خواهد داشت؟

به طور کلی عوارض جانبی خاصی برای استفاده از این روغن گزارش نشده است اما اگر شما در دسته افرادی هستید که به انواع آجیل و مشتقات آن حساسیت دارید، بهتر است که در ابتدا با کمی احتیاط از این روغن استفاده نمایید.

Long Hair with sweet almond oil

آیا شما تا به حال از روغن بادام شیرین استفاده کرده اید؟ تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای زندگی ای بهتر، صفحه زندگی سالم ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها