|

اصول شیک پوشی

این آیتم ها با "مانتوی کوتاه" عالی میشه؛ همه چی راجع به شلوار و کفش ستِش

مانتو کوتاه

تو این مطلب میخوایم به شمایی که دوست داری حسابی خوشتیپ و جذاب باشی کمک کنیم تا با مانتوی کوتاه بتونید یه استایل شیک برای خودتون بسازید.

لینک کوتاه کپی شد
1

چی بپوشم؟؟؟ سوال خیلی مهمیه که اغلب خانم ها وقتی میخوان جایی برن از خودشون می پرسن اغلب هم جوابی براش ندارن. اما مهم تر از این سوال یه سوال دیگه هست که ذهن خیلی از خانم ها رو درگیر خودش میکنه اونم اینِ که چی رو با چی بپوشم؟ خیلی از خانم ها موقع خرید بیشتر دنبال این هستن که یه مانتوی خوشگل و شیک بخرن و خیلی به بقیه آیتم ها توجه نمیکنن به خاطر همین وقتی در کمدشون باز میکنن با کوهی از مانتو مواجه میشن که ممکنِ بعضیاشون یه بار هم نپوشیده باشن اما شلوار یا کیف و کفشی ندارن که باهاش ست کنن. 

به گزارش «شایانیوز»، برای داشتن یه استایل شیک مجموعه لباس هایی که می پوشید باید با هم تناسب داشته باشن. بنابراین صرفا با خرید یه مانتوی خوشگل نمیتونید توقع خوشتیپ شدن داشته باشید بلکه باید مجموعه آیتم ها که شامل مانتو، شلوار، کیف، کفش و شال یا روسری است هم از لحاظ رنگ هم از لحاظ جنس و مدل با هم تناسب داشته باشن.

خیلیا به اشتباه فکر میکنن که اگه یه مانتوی شیک بخرن کار تمومِ به خاطر همین گاهی اوقات میبینی که یه کمد پر از مانتو دارن اما شلوار مناسب برای ست کردنشُ ندارن. پس قبل از خرید هر لباسی باید ببینید از بین آیتم هایی که میخواین باهاش ست کنید کدوما رو دارید بعد تصمیم به خرید بگیرید اگه از بین آیتم های موجود حداقل دو تا رو ندارید از خریدش صرف نظر کنید.

تو این مطلب میخوایم به شمایی که دوست داری حسابی خوشتیپ و جذاب باشی کمک کنیم تا بتونید یه استایل شیک برای خودتون بسازید اینجا بهتون میگیم مانتوی کوتاه رو با چی بپوشید تا حسابی به چشم بیاین پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

مانتوی کوتاه، شلوار جذب، کفش پاشنه بلند

این آیتم هم برای خانم های قد بلند مناسبِ هم برای قد کوتاه ها؛ اما خانم های قد بلند بهتره که مانتوی بالای زانو نپوشن چون پاهاشونُ کشیده تر نشون میده. اگه میخواین با این ست یه تیپ رسمی داشته باشید از کفش پاشنه بلند غافل نشید.

IMG_20220306_113629

عکس از صفحه mezon.flamingo1

مانتوی کوتاه، شلوار راسته، کفش پاشنه بلند

اگه دنبال یه تیپ رسمی و خیلی خانومانه هستید مانتوی کوتاهُ با شلوار راسته و کفش پاشنه بلند ست کنید این استایل نسبت به استایل قبلی رسمیت بیشتری داره بنابراین برای مهمونی و مجالس رسمی کاربرد زیادی داره. با این استایل میتونید مطمئن باشید که حسابی شیک و دلبر شدید.

274554129_489177452671680_4709342073916440928_n

مانتوی کوتاه، شلوار مام فیت، کتونی

خیلیا فکر میکنن شلوار مام فیت و مام استایل یکی هستن اما باید بگیم که این دو مدل شلوار با اینکه خیلی به هم شبیه هستن اما تفاوت هایی هم دارن. شلوار مام استایل تو قسمت ران، ساق و مچ پا نسبت به شلوار مام فیت گشادترِ. 

Untitled+-+Copy

عکس از صفحه behtarina__ir

مانتوی کوتاه، شلوار بوت کات، کفش پاشنه بلند

شلوار بوت کات به شلوارهای راسته ای گفته میشه که از قسمت زانو به پایین کمی گشاد میشن. در حقیقت شلوار بوت کات همون شلوار دمپا گشاد خودمونِ که انواع مختلفی داره. اگر میخواین در موقعیتی رسمی شرکت کنید و نمی تونید ریسک کنید با انتخاب این ست میتونید مطمئن باشید که حسابی خوشتیپ خواهید شد.

download+(6) (1)

عکس از صفحه hona.mezon

مانتوی کوتاه، شلوار بگی، کتونی

این روزها شلوارهای گشاد و راحت خیلی مد شدن و رو بورس هستند، یکی از این مدل شلوارهای جذاب و راحت بگی است که ست کردن باهاش اصلا کار سختی نیست. این شلوارها برای استایل کژوال خیلی خیلی مناسبند. جالب بدونید که این شلوار ها همیشه بین مردم محبوب بودن و طرفدار داشتند و هر چند وقت یک بار هم تبدیل به مد روز میشند.

شلوار+بگی+و+کت+تک

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها