|

اصول شیک پوشی

این مانتوها واسه بهار عالییَن؛ با این آیتم های رنگی رنگی و خنک حسابی خوشگل کن

مانتو بهاره

جنس مانتوهای بهاری یه چیزی بین مانتوهای تابستونه و پاییزه هست یعنی نه مثل تابستونی ها اونقدر نازکن و نه ضخامت مانتوهای پاییزه رو دارن.

لینک کوتاه کپی شد
2

با اومدن فصل بهار جنس، رنگ و مدل مانتوها هم تغییر میکنه و مردم بیشتر دنبال مانتوهای نخی و پنبه ای و رنگ های شاد و گل گلی که نمادی از فصل بهارِ میرن. اگه شما هم برای بهار دنبال مانتو میگردید ما بهتون تو انتخاب یه مانتوی مناسب کمک می کنیم پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

به گزارش «شایانیوز»، مانتوهای بهاری سه تا مشخصه کلی دارن رنگشون اغلب شادِ پس خیلی خبری از رنگ های مشکی، سرمه ای، قهوه ای و طوسی نیست. جنسشون هم یه چیزی بین مانتوهای تابستونه و پاییزه هست یعنی نه مثل تابستونی ها اونقدر نازکن و نه ضخامت مانتوهای پاییزه رو دارن. مدل ها هم بیشتر آزادِ. ابتدا راجع به رنگ صحبت میکنیم بعد میریم سراغ جنس و مدل. 

مانتوهای رنگی رنگی رو اینجوری بپوشید

همون طور که گفتیم بهار موقع پوشیدن رنگ های شادِ توی این بخش میخوایم بهتون بگیم که لباسای رنگی رنگی رو چجوری بپوشید تا مثل مداد رنگی نشید. اگه بخواین لباسای رنگی بپوشید طوری که حسابی خوشتیپ و جذاب شید باید رنگ ها رو بشناسید یعنی بدونید که چه رنگ هایی در کنار هم جذاب میشن. بعضی رنگ ها مثل آبی و نارنجی، بنفش و زرد، سبز و قرمز و… مکمل هم هستن پس این رنگ ها رو میتونید با هم ست کنید. شاید براتون عجیب باشه که سبز و قرمز در کنار هم ببینید اما یه بار امتحان کنید پشیمون نمیشید؛ کلا پوشیدن لباس های رنگی رنگی نیاز به جسارت داره پس از کنار هم قرار دادن یه سری رنگ ها نترسید.

IMG_20220312_182251

در کنار رنگ های مکمل یه سری رنگ ها هم هستند که سایه روشن محسوب میشن مثل قهوه ای سوخته با قهوه ای روشن، کرم و قهوه ای، بنفش و یاسی این رنگ ها رو هم میتونید با هم ست کنید و مطمئن باشید که حسابی خوشتیپ و جذاب شدید. خب تا اینجا گفتیم که رنگ های مکمل و سایه روشن، میتونن کنار هم قرار بگیرن. برای تیپ های رنگی لازمِ که به تعداد رنگ ها هم توجه کنید کل لباس هاتونُ باید طوری انتخاب کنید که بیشتر از 3 تا رنگ نشه به این فکر کنید که قرارِ یه استایل رنگی جذاب بسازید قرار نیست تبدیل به مداد رنگی بشید. به عنوان مثال میتونید مانتوی صورتی رو با شلوار سفید، کیف، کفش و شال طوسی ست کنید. یا اینکه مانتوی لیمویی رو با شلوار جین آبی و کیف و کفش سفید ست کنید.

IMG_20220312_172639

حالا که اصول کلی پوشیدن لباس های رنگی رو بهتون گفتیم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا راجع به مدل مانتوها هم با هم صحبت کنیم.

مانتو جلو باز

این مانتوها همیشه جزء مانتوهای پرطرفدار بوده مخصوصا تو فصل بهار و تابستون حسابی بازارش داغ میشه. مانتوهای جلو باز هم مدل بلند دارن هم کوتاه که بلندا رو میتونید با شلوار بگ، جاگر، دامن شلواری، شلوار راسته، لگ، مام استایل و شلوار جذب بپوشید. اگه مانتوی جلو باز کوتاه دارید اون با شلوار بگ، شلوار راسته، اسکینی و مام استایل بپوشید. اگه میخواین با این مانتوها یه استایل رسمی داشته باشید پیشنهاد ما شلوار راسته و بگ هایی است که خیلی گشاد نباشه. اسپورت پوش ها هم میتونن این مانتوها رو با شلوار اسکینی و مام استایل ست کنن.

275130148_651739522770409_4445573097220778654_n

مانتو کتی

مانتوهای کتی حسابی کار راه اندازن و همه جا میتونید اونا رو بپوشید و از شیک بودن استایلتون مطمئن باشید. این مانتوها انقدر تنوع دارن که هر سبکِ استایلی رو پوشش میدن پس چه اسپرت پوش باشید چه طرفدار استایل رسمی میتونید با مانتوی کتی یه تیپ جذاب برای خودتون بسازید.

IMG_20220309_120743

یکی از روش های پوشیدن مانتوی کتی و ایجاد یه استایل رسمی باهاش پوشیدنش با شلوار پارچه ای قد 90 و کفش پاشنه بلندِ. برای این ست میتونید کت و شلوارتون یه رنگ انتخاب کنید یا اینکه از کت تک استفاده کنید. مانتوی کتی با جین اسکینی هم خیلی شیک میشه. تو فصل بهار میتونید مانتوی کتی رو با اورال (سرهمی) بپوشید. اورال تنوع خیلی زیادی داره بنابراین چه قد بلند باشید چه قد کوتاه چه لاغر باشید چه چاق میتونید اورالِ متناسب با اندامتون پیدا کنید. اگه اندام پری دارید و نسبتا قد کوتاهید از طرح های تک رنگ استفاده کنید. اگه ران های بزرگی دارید سرهمی های آزاد یا دمپا گشاد بپوشید.

IMG_20220309_122515

مانتو عروسکی

مانتوهای عروسکی که به عنوان مانتو فانتزی هم شناخته میشن، این روزها حسابی طرفدار پیدا کردن. این مانتوها بیشتر کوتاهند و دارای پف و چین زیاد. جنسشون اغلب الیاف طبیعی، لینن، کرپ حریر، داکرون است و طرح ها و رنگ های شاد و جذابی دارن. از اون جایی که این مانتوها اغلب شلوغ هستن بهترِ بقیه آیتم ها رو ساده انتخاب کنید.

مانتوی عروسکی با چه شلواری ست کنیم؟

همون طور که در مطالب قبلی گفتیم خوشتیپی یه فرآیندِ که برای رسیدن بهش باید به همه آیتم ها اهمیت بدید یعنی مانتو، شلوار، کیف، کفش و شال یا روسری در کنار هم باعث میشن شما تبدیل به یه خانم خوش تیپ بشید. بنابراین همه تمرکزتون نباید روی مانتو بزارید. بعد از اینکه مانتو رو خریدید باید یه شلوار مناسب با اون از جهت رنگ و مدل انتخاب کنید. تو این بخش میخوایم بهتون بگیم که مانتوی عروسکی رو با چه شلواری بپوشید تا در نهایت شیک تر و جذاب تر شید. مانتوهای عروسکی رو میتونید با شلوار جین اسکینی، مام استایل، بوت کات چاک دار و بگی ست کنید.

IMG_20220227_132206

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

عکس شاخص از صفحه gilajiia 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها