|

فینگر فود با نودل

اگه دنبال یه فینگر فود خوشمزه ای، این مدلیش رو امتحان کن؛ فینگر فود با نودل!

receipt of finger food with nodules

این روزها انواع فینگر فود ها کلی محبوب شدند؛ حالا اگه شما هم دوست دارید که یه فینگر فود خوشمزه درست کنید، این دستور پخت رو حتما امتحان کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فینگر فود یکی از جالب ترین و ترند ترین مد های این روز ها به حساب میاد که خیلی هم طرفدار داره، چون هم کوچیک و خوشمزه است و هم خیلی خوشگل و ساده است. خیلی از افراد برای مهمونی ها و دورهمی ها حتما یه نوع فینگر فود رو آماده می کنند، اما گاهی به خاطر کمبود وقت یا نداشتن مواد کافی با وجود اینکه دوست دارند تو سینی فینگر فودشون تنوع بدند به همون یک نوع قناعت می کنند.

حالا ما می خوایم به شما طرز تهیه ی یک نوع فینگر فود خیلی راحت و ساده رو بگیم که مطمئنا خوشتون میاد؛ درست کردنش هم کار سختی نیست به علاوه اینکه مواد اولیه اش هم ساده و دم دستیه که تو خونه ی همه پیدا میشه.

مواد لازم برای فینگر فود نودلی:

سیب زمینی پخته : 3 عدد

نودالیت: 1

نمک: 1 قاشق چای خوری

فلفل سیاه: 1 و نیم قاشق چایخوری

پودر سیر: 1 و نیم قاشق چای خوری

زردچوبه: 1 قاشق چای خوری

آرد: 5 قاشق غذا خوری

آب: 1 لیوان

خود ادویه ی نودالیت رو که درون بسته اش قرار داره فراموش نکنید.

ویدئو از صفحه: ashpazdoon

آماده سازی:

تو مرحله ی اول سیب زمینی های پخته شده رو بعد از اینکه پوست گرفتید رنده کنید و برای اینکه کاملا یک دست بشند با پشت چنگال لهشون کنید. وقتی که سیب زمینی ها کاملا له شدند، نمک، فلفل، پودر سیر و همین طور ادویه ی نودالیت رو بهش اضافه کنید و حسابی هم بزنید، فقط حواستون باشه که همه ی ادویه نودلتون رو خالی نکنید چون تو مرحله های بعد هم به کمی دیگه از این ادویه نیاز دارد. تو مرحله ی بعد باید موادتون رو حسابی ورز بدید. وقتی که احساس کردید به قدر کافی ورز اومدند و آماده هستند سیب زمینی ها رو به سه قسمت تقسیم کنید و هر قسمت رو به شکل نوار دربیارید. بعد از اون سعی کنید تا نوار هاتون رو به شکل مثلثی برش بدید و وقتی هم که کار برش دادن سیب زمینی ها تموم شد اونها رو روی یک سلفون چرب شده بچینید.

بعد باید برید سراغ آرد. آرد رو تو توی یک ظرف، به همراه کمی نمک، فلفل سیاه، پودر سیر و کمی دیگه از ادویه نودل که از قبل نگه داشتید بریزید و بعد آب رو خیلی آروم به موادتون اضافه کنید. بالاخره نوبت می رسه به خود نودل ها، که باید اونها رو حسابی خرد کنید. وقتی که این مراحل رو تموم کردید هر مثلث سیب زمینی رو اول توی آرد و بعد هم توی نودل های خرد شده بغلتونید و در آخر هم توی روغن سرخشون کنید تا کاملا طلایی بشند.

به عنوان نکته ی آخر این که اگر از شکل مثلثی فینگر فود ها خوشتون نمیاد می تونید اونها رو هرجور که دوست دارید برش بزنید.

فینگر فود های نودلی شما آماده هستند. امیدواریم که از این ساید دیش خوشمزه لذت ببرید.

اگر دوست دارید آشپزی های ما را دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانیوز سر بزنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها