|

با مانتوی مناسب قد بلند تر شو

دوست داری قد بلندتر به نظر بیای؟ موقع انتخاب مانتو این ترفند ها رو فراموش نکن

How to look taller? choose the right manto

اگر دوست داری که قد بلند و کشیده به نظر بیای مهمه که تو انتخاب مانتوهات دقت به خرج بدی؛ حالا اگه نمی دونی چه مانتویی مناسبته ما بهت میگیم.

لینک کوتاه کپی شد
5

برای خانم هایی که قد خیلی بلندی ندارند مهمه که بدونند چه شلواری یا چه مانتویی را باید بپوشند که قدشون کوتاه به نظر نیاد بلکه بلعکس باعث کشیده تر شدن اندام و بلند قامت تر دیده شدنشون بشه. به طور کلی خوبه که قبل از انتخاب هر لباسی برای خرید اول اندام خودتون رو بشناسید و بعد به سراغ پرو کردن لباس ها برید. انتخاب لباس مناسب شاید در قدم اول کمی سخت به نظر برسه اما بعد از یکی دو بار پرو کردن زود دستتون میاد که چه لباس هایی برای اندام شما مناسب ترند و باعث میشند که بیشتر به چشم بیاین و بدرخشید.

به گزارش «شایانیوز»، حالا اگر ایده ای ندارید که چه جور مانتویی برای اندام شما مناسب تره تا بلند قامت تر و کشیده تر به نظر بیاین بهتره به خوندن این مطلب ادامه بدید. در ادامه ما چند نکته در رابطه با مانتوهایی که احتمالا برای شما مناسب تر هستند رو به اشتراک می گذاریم و امیدواریم که براتون کاربرد داشته باشه و تو خرید های آینده کلی به کارتون بیاند.

1.مانتوهای کتی رو امتحان کنید

مانتوهای کتی که این روزا ویترین مغازه ها رو هم پر کردن یکی از بهترین گزینه ها برای خانم هاییه که خیلی بلند قد نیستند. این مانتو ها به خاطر قد کوتاه و برش هایی که دارند باعث میشوند که پاهای شما کشیده تر و در نتیجه قدتون بلند تر به نظر بیاد. فرقی هم نمی کنه که از مانتوهای کتی جلو بسته خوشتون میاد یا جلو باز.

مانتو کتی

2.بلوزتون رو داخل شلوار بزارید

اگر از اون دست خانم هایی هستید که عاشق مانتوهای جلو باز هستند یه پیشنهاد خوب براتون داریم. بهتره که حتما پایین تیشرت یا بلوزتون رو داخل شلوارتون قرار بدید این کار باعث میشه که پاهای شما بلند تر و کشیده تر و در نتیجه شما بلند قامت تر دیده بشید. حالا یه پیشنهاد ویژه دیگه اینه که شلوار هاتون رو فاق بلند انتخاب کنید تا بلندی پاهاتون بیشتر به چشم بیاد.

بلوز داخل شلوار

3.کمربندتون رو جای درست ببندید

خیلی از افراد فکر می کنند که چون قد بلندی ندارند نمی تونن از مانتو ها یا پیراهن های کمر دار استفاده کنند چون باعث میشه که قدشون کوتاه تر به چشم بیاد. خب باید بگم که متاسفانه این نکته درسته اما همیشه یه چاره ای هست. اگر شما دوست دارید که از مانتو های کمر دار استفاده کنید بهتره که کمربندتون رو کمی بالاتر از حد عادی و زیر سینه ببندید این طوری نیم تنه پایینی شما بلند تر دیده می شه و دیگه نیازی نیست نگران کوتاه دیده شدن اندامتون باشید.

محل درست کمربند

4.لباس های فیت بپوشید

این روزها لباس های اور سایز خیلی رو بورس هستند راحتی زیادشون هم مزید بر علته که چرا افراد تمایل بیشتری به استفاده از اون ها دارند تا لباس های فیت؛ اما باید بدونید که لباس های فیت تقریبا همیشه شما رو قد بلند تر نشون میدند. میشه گفت پوشیدن لباس های اور سایز تقریبا یه ریسک به نظر میاد اما با این حال اگر دوست دارید که از این دست لباس ها بپوشید بهتره که سعی کنید تا شلوار و مانتوتون رو یک رنگ انتخاب نکنید.

لباس فیت بپوشید

5.کت شلوار ست

کت شلوار ها علاوه بر اینکه خیلی شیک و باکلاس هستند، به خاطر یک رنگ بودن و یک شکل بودنشون باعث ایجاد خطای دید میشن و شما رو بلند قدتر نشون میدن. حتی اگر خیلی فیتِ تن نباشند. این روزها که رنگ های پاستلی مد شدن، پوشیدن یه دست کت شلوار پاستلی میتونه یه انتخاب خیلی خوب برای شما باشه.

کت شلوار ست

6.مانتوهای طرح دار عمودی

لباس ها و یا شلوارهایی که طرح های عمودی دارند به ویژه راه های عمودی، همیشه باعث میشن که شما قد بلند تر و لاغر تر دیده بشید؛ مانتو ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. پوشیدن مانتوهای طرح دار عمودی میتونه گزینه خوبی برای انتخاب باشه.

مانتو راه راه

به نظر شما کاربران شایانیوز چه ترفند های دیگه ای برای اینکه قد بلندتر به نظر برسید وجود داره؟ نظرات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

عکس ها از صفحات: fatemebeiiigiii , mezon_roztan , mezon._arghavan , elmiraahmadiiii , mahshiid_ff , dermond.collection , parastoo__fallahi , daya.mode

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها