|

لاک هایی که هیچ وقت خستت نمی کنند

این لاک ها همیشه مُدن و راحت میتونی با همه لباس ها و مانتوها ستشون کنی؛ خوشگل و جذاب

انتخاب رنگ لاک مناسب اونقدر که به نظر میاد راحت نیست مخصوصا برای خانم هایی که ناخناشون رو لاک ژل می زنند یا کاشت میزارند پس باید چیکار کنیم؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- انتخاب رنگ لاک مناسب یکی از سخت ترین کارهای ممکنه مخصوصا برای خانم های خوش ذوقی که ناخن هاشون رو لاک ژل می زنند یا حتا کاشت میزارند. خیلی مهمه که شما از میون اون همه تنوع رنگی جذاب و هیجان انگیزی که وجود داره رنگی رو انتخاب کنید که بتونید به راحتی برای چند هفته لباسهاتون رو باهاش ست کنید و خستتون هم نکنه. متاسفانه یا خوشبختانه بعضی از رنگ لاک ها علی رغم این که خیلی هم خوشگل و دلبرند می تونند خیلی زود دل شما رو بزنند و خستتون کنند؛ به خاطر همینه که بهتون میگیم انتخاب رنگ لاک مناسب کار خیلی آسونی نیست.

به گزارش شایانیوز، حالا اگر دوست دارید که بدونید چه رنگ لاک هایی، علاوه بر زیبا بودنشون همیشه روی مد هستند و به راحتی هم میشه مانتو یا حتا لباس های مهمونیتون رو باهاش ست کنید، به خوندن این مطلب ادامه بدید تا ما چند مورد از بهترین انتخاب های ممکن رو به شما بگیم.

1.لاک سفید

ممکنه با خودتون فکر کنید که لاک سفید مخصوص عروس هاست، اما کاملا در اشتباهید؛ درحقیقت سفید یکی از بهترین گزینه های ممکنه که به همه رنگ لباسی میاد و راحت ست میشه، به علاوه اینکه این رنگ لاک دست شما رو جوان تر و سفید تر می کنه.

سفید

2.لاک قرمز

اگه دنبال یه رنگ لاک فوق العاده جذاب و دلبر می گردی که دلت و نزنه و خیلی هم تو چشم باشه باید حتما رنگ قرمز رو انتخاب کنی. باور کنید هرچی از جذابی و دلبری این لاک بگم کم گفتم. لاک قرمز هرگز قدیمی نمیشه و همیشه به عنوان یک لاک بسیار زیبا شناخته میشه.

لاک قرمز

3.لاک هلویی و نود

این رنگ ها لاک انقدر ملیح و آرومه که اصلا به چشم نمیان، پس امکان نداره که شما رو خسته کنن یا موقع لباس پوشیدن و ست کردن براتون ساز مخالف بزنن. از اونجایی که این لاک ها خیلی یواش و بی حاشیه هستند هرگز هم از روی مد نمیوفتن و برای همه ی سنین و همه ی مکان ها و موقعیت ها هم مناسبن.

لاک نود و هلویی

4.لاک مشکی

اگر دوست دارید خاص، منحصر به فرد، همچنان ساده و روی مد باشید، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از لاک مشکی استفاده کنید. لاک مشکی در عینی که خیلی جلوه داره جزو لاک های ساده به حساب میاد به همین خاطر نه خستتون میکنه و نه قدیمی میشه.

لاک مشکی

5.فرنچ کلاسیک

یکی از شیک ترین و باکلاس ترین طراحی های ناخن، فرنچ کلاسکه. سالهای ساله که این مدل همچنان جایگاه خودش رو در دنیای مد ثابت نگه داشته و هیچ وقت قدیمی نشده و از روی مد نیوفتاده. پس مطمئنا گزینه ی خیلی خوبیه برای انتخاب.

لاک فرنچ

6.لاک زرشکی

درسته که قبلا به لاک قرمز اشاره کردیم اما قرمز با زرشکی خیلی فرق میکنه؛ تیره تر بودنِ رنگ زرشکی باعث میشه که این رنگ سنگین تر و کلاسیک تر از قرمز به نظر بیاد و در عین حال که خیلی می درخشه و زیباست تو چشم نیست.

لاک زرشکی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه رنگ لاک های دیگه ای هستند که هرگز قدیمی نمیشند و وقتی اونها رو روی دست های خودتون می بینید خستتون نمیکنند؟ نظرات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

عکس ها از صفحه ی :modlade_o

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها