|

اصول شیک پوشی

بانو جاااان بهاره و وقت پوشیدن "مانتوهای صورتی"؛ میکاپ صورتی فراموشت نشه

مانتوی صورتی

صورتی از ترکیب قرمز و سفید درست میشه و طیف رنگی متنوعی داره که شامل صورتی کمرنگ و صورتی پررنگ، گلبهی و… میشه.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- فصل بهاره و نوبت پوشیدن رنگ صورتی؛ اصلا تردید نکنید این رنگ جذابُ بپوشید و مثل گل های بهاری زیبا و با طراوت شوید. صورتی رنگ خوشگلیه که میتونه به چهره شما جذابیت زیادی بده و شما رو به یه خانم دلربا تبدیل کنه. اما خب کمی بدشانسِ حالا چرا بدشانس؟؟ به خاطر اینکه ما رو یاد لباسای نوزادا و دختر بچه ها میندازه دقیقا به همین خاطر خیلیا فکر میکنن که این رنگ مناسب سن و سالشون نیست در واقع صورتی به عنوان رنگی کودکانه شناخته میشه.

بهتره این باورهای غلطُ دور بریزید و از این رنگ زیبا، پر انرژی و جذاب در استایلتون استفاده کنید. این دسته بندی هایی که در مورد رنگ ها ایجاد شده ساخته و پرداخته ذهن ما هست بنابراین هیچ رنگی محدود به جنسیت یا سن و سال خاصی نیست همه چی به سلیقه شما بستگی داره پس تو هر سن و سالی که هستید این کلیشه ها رو دور بریزید هر رنگی که دوست داریدُ بپوشید. اگر صورتی رنگ مورد علاقه شماس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

صورتی از ترکیب قرمز و سفید درست میشه و طیف رنگی متنوعی داره که شامل صورتی کمرنگ و صورتی پررنگ، گلبهی و… میشه. این رنگ حس نشاط، سرزندگیه و آرامش تداعی میکنه. هر چی رنگ صورتی به روشنی بره احساس آرامش و ملایمت بیشتری داره و هر چی به تیرگی بره، رنگی پر جنب و جوش و شاد میشه.

s8qx5ekiojcx

چه صورتی ای به پوستم میاد؟

خوبی صورتی اینِ که به انواع رنگ پوست ها می‌یاد. کافیه طیف های مختلف صورتی رو بررسی کنید و با توجه به تناژ پوستتون، از رنگ صورتی روشن تا جیغ یکی رو انتخاب کنید. اگه رنگ پوستتون روشنِ صورتی تند حسابی جذابتون میکنه اگه گندمی هستید صورتی ای رو انتخاب کنید که خیلی روشن یا خیلی تند نباشه اگر هم پوستتون زیتونیه صورتی چرک حسابی جذابتون میکنه.

لباس صورتیُ اینجوری ست کنید

اگه یه لباس صورتی دارید که مدت هاست ته کمدتون افتاده حتما برید سراغش چون گزینه های خیلی زیادی برای ست کردن باهاش دارید میتونن از شما یه خانم خوشتیپ و جذاب میسازه. اگه دوست دارید بدونید که چطور میشه با صورتی یه پالت رنگی جذاب ساخت ادامه این مطلب حتما بخونید.

IMG_20220313_143920

صورتی و مشکی

بدون تردید کمد همه خانم های ایرانی پر از آیتم های مختلف مشکیه؛ از شال و روسری گرفته تا مانتو، کیف، کفش و شلوار. دیدید گفتم ست کردن صورتی اصلا کار سختی نیست کافیه که چنتا آیتم مشکی داشته باشید میتونید همه طیف های صورتی رو باهاش ست کنید.

 انتخاب کیف و کفش مشکی، شلوار و شال یا روسری مشکی در کنار مانتوی صورتی خیلی هوشمندانه است چرا که مشکی باعث جلوه بیشتر صورتی میشه. رنگ مشکی میتونه باعث بشه که صورتی دقیقا همون جوری که هست به چشم بیاد و خودش نشون بده. همه طیف های صورتی در کنار مشکی هارمونی جذابی رو ایجاد میکنن. اگه خواستید رنگ سومی رو به این پالت اضافه کند از سفید غافل نشید.

273447149_366790104892611_7220013809725218048_n

صورتی و سفید

سفید هم مثل مشکی جزء رنگ های پر کاربردیه که خیلیا دوسش دارن. صورتی و سفید در کنار هم غوغا میکنن کافیه که تو استایلتون این دو تا رنگُ داشته باشید بدون تردید تبدیل به یه خانم شیک و خوش پوش میشید که همه نگاه ها رو به سمت خودش خیره کرده. همه طیف های صورتی با سفید هارمونی جذابی رو میسازن. اگه خواستید رنگ سومی رو به این ترکیب اضافه کنید آبی آسمانی گزینه مناسبی است. مانتوی صورتی، شومیز آبی آسمانی، شلوار و شال سفید در کنار هم بچینید و از این همه زیبایی و لطافت لذت ببرید.

275432391_679469666529915_7850983008923911562_n

عکس از صفحه hona.mezon

صورتی و طوسی

هیچ رنگی به‌ اندازه‌ طوسی در کنار صورتی جذاب نمیشه اصلا انگار این دو تا رنگ ساخته شدن که در کنار هم قرار بگیرن و یه پالت رنگی بی نظیر براتون بسازن. اگه میخواین بهترین نتیجه رو از این ست بگیرید به طیف رنگ ها توجه کنید طوسی تیره رو با صورتی روشن ست کنید طوسی روشنُ هم به همراه صورتی تیره بپوشید و مطمئن باشید که حسابی خوشتیپ و جذاب شدید.

IMG_20220206_155619

صورتی و آبی

آبی یکی از بهترین ها برای ست کردن با صورتیه. تمام طیف آبی و صورتی میتونن در کنار هم قرار بگیرن و ترکیب های جذابی رو بسازن. هر چی این رنگ ها ملایم تر و روشن تر باشن احساس لطیف تری رو ایجاد می کنه. ولی اگه جایی نیاز هست که شما خاص تر به نظر بیاین و پر انرژی باشید، بهتره از رنگ های صورتی پر رنگ و آبی پر رنگ استفاده کنید.

274456131_356244313018585_5365059825949516710_n

عکس از صفحه parimastyle , style_ba_tala

صورتی و سبز

صورتی و سبز در کنار هم میتونن یه استایل شاد و پر انرژی براتون بسازن چون جفتشون جزء رنگ های شاد هستند. هر چی رنگ سبز به زرد نزدیک تر باشه و هر چی صورتی پر رنگ تر باشه، ترکیب این ها با هم شادتر میشه.

273470515_667067364924695_3830296210604985117_n

عکس از صفحه sk_designhouse , faegheh_collection

اکسسوری صورتی فراموش نشه

اگه نمیخواین لباس صورتی بپوشید حداقل به اکسسوری صورتی فکر کنید. اگه یه لباس رنگ خنثی دارید به ست کردنش با کیف و کفش صورتی روشن، یک جفت گوشواره صورتی، دستمال گردن یا عینک آفتابی با فریم صورتی فکر کنید. 

large-کپسول-اکسسوری-ها-شش-اکسسوری-که-همیشه-لازم-خواهید-داشت

آرایش بهاری با رنگ صورتی

صورتی یکی از بهترین رنگ‌ها برای آرایش تو فصل بهاره چرا که طراوات و شادابی خاصی به صورتتون میده. اگه میخواین یه میکاپ جذاب داشته باشید رژ صورتی براق به همراه خط چشم و ریمل مشکی در کنار رژگونه و سایه صورتی انتخاب بسیار خوبی است اما بهترِ رنگ وسایل آرایشی رو از طیف های مختلف صورتی انتخاب کنید تا میکاپتون یکنواخت و کسل کننده نشه. میتونید از ترکیب صورتی و قرمز هم استفاده کنید سایه صورتی غلیظ در کنار یه رژ قرمز تند درخشندگی خاصی بهتون میده. 

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها