|

اگه لاکِت صورتیه این مانتوها رو نپوش

خانومی اگه عاشق لاک صورتی هستی این طرحای جذاب ببین؛ این مانتوها به لاکت نمی یادااا

لاک صورتی

تو این مطلب برای شمایی که دنبال یه طراحیه خاص و جذاب با رنگ صورتی برای ناخن هات هستی کلی ایده داریم که مطمئنا خیلی به کارتون میاد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- تمایل به زیبا شدن و خوشتیپی چیزیه که تو ذات همه هست و هرکسی بنا بر سلیقه و وُسع مالیش سعی میکنه همیشه در زیباترین و خوشگل ترین حالت ممکن ظاهر بشه. برای اینکه یه استایل شیک و جذاب داشته باشید علاوه بر انتخاب درست لباس باید به بقیه آیتم ها مثل آرایش صورت، رنگ و مدل موها، داشتن پوست سالم و زیبا هم فکر کنید.

شاید براتون عجیب باشه اما نحوه بستن شال یا روسری هم خیلی توی زیباتر شدن تیپتون تاثیر داره. اگه بلد نیستید شال یا روسریتون خوشگل ببندید مطلب شال و روسریتُ متفاوت ببند حتما ببینید کلی ویدئوی آموزشی براتون آماده کردیم که کمک میکنه خوشگل تر شید.  

پس صرفا با داشتن لباس های خوشگل و خوش دوخت نمیشه توقع خوشتیپ شدن داشت باید به بقیه آیتم ها هم توجه کنید. چند سالی هست که رسیدگی به ناخن حسابی مد شده و کاشت و لاک ژل به بخشی از برنامه آرایشی خیلی از خانم ها تبدیل شده به طوری که هر یکی دو ماه از این خدمات استفاده می کنند. انصافا هم دیزاین ناخن نقش خیلی زیادی در زیبایی داره که نمیشه ازش گذشت. 

چه رنگ لاکی به پوستم میاد؟

انتخاب رنگ لاک تو خوشگل شدن ناخن ها خیلی تاثیر داره، برای انتخاب لاک باید بدونید که چه رنگی به پوستتون میاد مثلا اگه سبزه اید رنگ‌هایی مثل کرم، زرشکی، صورتی مرجانی، سبز، آبی پاستلی، نسکافه‌ای، نارنجی، خردلی، بنفش و رنگ هایی از این قبیل براتون مناسبِ. اگر هم سفید هستید رنگ هایی مثل گلبهی، صورتی، سرخابی، نارنجی، سرمه‌ای، سبز تیره، ارغوانی، سفید مشکی، آبی نفتی، شکلاتی، فیروزه‌ای، طلایی، لیمویی، مسی، طوسی و یاسی براتون مناسبِ. حالا این وسط بعضی رنگ ها هستند مثل قرمز و زرشکی که به همه تناژهای پوستی میاد. 

nail-polish-mistakes-07 (1)

تو این مطلب برای شمایی که دنبال یه طراحیه خاص و جذاب با رنگ صورتی برای ناخن هات هستی کلی ایده داریم اما قبلش میخوایم بهتون بگیم که اگه لاکتون صورتیه بهتر که مانتوی چه رنگی بپوشید تا هم لباستون به چشم بیاد هم طرح و رنگ لاکتون تو چشم باشه.

ست کردن رنگ لاک با لباس

اگه قوانین ست کردن لاک با لباسُ رعایت نکنید این عدم هماهنگی میتونه باعث ایجاد ظاهری ناخوشایند در شما بشه. پس رنگ لاکتون باید متناسب با لباستون باشه، اما نباید طوری بشه که ساعت‌ها برای ست کردن لاک با لباس تلاش کنید. اگه لاکتون صورتیه ما بهتون میگیم که چجوری لباسی متناسب باهاش انتخاب کنید.

برای ست کردن لاک با لباس های کم رنگ میتونید از لاک‌هایی به رنگ صورتی نئونی و شبرنگ استفاده کنید. می‌توانید یک مجموعه لباس ساده به رنگ‌های سیاه، خاکستری یا سفیدُ انتخاب کنید.

download (34)

عکس از صفحه gilajiia

رنگ صورتی مات را تقریباً با هر چیزی میتونید ست کنید. صورتی مات برای لباس های پررنگ خیلی خوبه چون باعث میشه ناخن‌ها بیشتر دیده شَن بدون اینکه حواس را از لباس پرت کند. صورتی مات همچنین به‌ عنوان یک گزینه عالی برای رنگ سفید عمل می‌کنه.

از ست کردن مانتوی قرمز با صورتی پر رنگ خودداری کنید. همچنین وقتی از لاک صورتی استفاده می‌کنید، از رنگ‌های پاستیل صرف‌ نظر کنید.

حالا که راجع به ست کردن رنگ لاک با لباس توضیح مختصری دادیم بهتره بریم سر بحث اصلیمون یعنی طرح های جذاب و خوشگل با لاک صورتی

download (8)

download (9)

download (10)

download (11)

download (13)

download (14)

download (17)

download (16)

download (17)

download (14)

download (12)

download (27)

download (28)

download (21)

download (26)

download (23)

عکس شاخص از صفحه  mimo.by.mina

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​ 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها