|

پرفورش ترین فیلم های سینمایی طنز

پرفروش ترین فیلهای سینمایی طنز ایرانی در یک دهه ی اخیر؛ ببین و لذت ببر

most sold comedy movies of the last decades

به نظر شما پرفروش ترین فیلم های سینمایی طنز ایران کدام ها هستند؟ آیا به همان اندازه که در گیشه فروخته اند محبوب و طناز هم هستند یا خیر؟!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- بدون شک در میان تمام ژانرهای سینمایی، فیلم های طنز و کمدی از محبوب ترین ها هستند. فیلم های سینمایی ای که لحظاتی خوش و لدت بخش رو برای بینندگان خودشون به همراه میارند؛ اما همیشه در بین حجم گسترده ای که از فیلم های سینمایی وجود داره برخی از اونها بیشتر محبوب میشند و حسابی دلبری می کنند، گاهی اوقات می بینیم که برای مدت های طولانی پس از اکران اون فیلم سینمایی همچنان تکیه کلام ها و دیالوگ های جالب اونها در جامعه و بین مردم و علاقه مندان شنیده میشه.

به هر حال مطمئنا شما هم با ما هم عقیده هستید که تماشای یک فیلم سینمایی طنز و خنده دار یکی از بهترین راه های ممکن برای پر کردن اوقات فراغتمون، به ویژه وقتی که در کنار دوستان و یا خانوادمون هستیمه. به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم تا به شما هفت مورد از پرفروش ترین فیلم های سینمایی همین چند سال اخیر رو معرفی کنیم که اگر هنوز تماشا نکردیدشون، در اولین فرصت وقتی رو براشون اختصاص بدید.

1.دینامیت – 1400

این روز ها حتما بارها و بارها اسم دینامیت رو شنیدید، سینمایی که شما رو از خنده روده بر می کنه؛ پر از تیکه های جذاب و خنده دار که نمیگذاره یه دقیقه آروم سر جای خودتون بشینید. مطمئنا محسن اطیابی با انتخاب درجه یک تیم بازیگران در موفقیت این فیلم نقش قابل توجهی داشته و این روز ها کمتر کسی است که از بازی خیره کننده ی پژمان جمشیدی در انواع و اقسام فیلم های سینمایی تعریف نکند حالا فکر کنید که همراهی او با احمد مهران فر، محسن کیایی، زیبا کرمعلی و نازنین بیاتی تا چه اندازه جذاب و دوست داشتنی می تواند باشد.

شروع اکران: 10 تیر 1400

فروش: 580,939,447,400 ریال

به گزارش شایانیوز، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما وقتی را برای تماشای این کمدی دلبر در نظر بگیرید.

دینامیت

2.گشت ارشاد 3 – 1400

بعد از گشت ارشاد 1 و 2 که هر کدوم به نوبه خودشون تونستند حسابی محبوب دلِ مردم بشند، سعید سهیلی سومین قسمت این کمدی رو به روی پرده آورد. اینکه گشت ارشاد تونست فروش قابل توجهی رو تو سالن های سینما به دست بیاره اصلا دور از انتظار نبود، بعد از دو قسمتِ موفق میشد انتظار چنین چیزی رو داشت. تنها اتفاقی که گشت 3 رو با دو سمت قبلی خودش متفاوت میکنه عدم حضور حمید فرخ نژاد و جایگزینی اون با امیر جعفری است که همچنان به خوبی از پس ایفای نقش خودش براومده.

شروع اکران: 26 آبان 1400

فروش: 420,533,622,520 ریال

گشت ارشاد3

3.مطرب – 1398

برای سومین فیلم پر فروش کمدی ایرانی باید یکی دو سالی به عقب بریم تا برسیم به مطربِ مصطفی کیایی. این که مطرب فیلمی خنده دار است که ساعاتی خوش رو برای شما به همراه میاره اصلا موضوع قابل انکاری نیست اما باز هم باید اعتراف کنیم که حضور درخشان پرویز پرستویی در فروش چشمگیر این فیلم سینمایی بسیار تاثیر گذار بوده. مطرب یک سینمایی پر رنگ و لعاب است که کمی موسیقی رو در دل خودش حل کرده و همین هم شیرینی این فیلم رو بیشتر می کنه. مطمئنا از تماشای این فیلم لذت خواهید برد.

شروع اکران: 1 آبان 1398

فروش:  385,464,560,000 ریال

مطرب

4.هزارپا – 1397

هیچ جای انکار نیست که هزارپا با حضور خودش به روی پرده های سینما در سال 97 حسابی غوغا به پا کرد و دل همه ی تماشاچی های خودش رو برد. مطمئنا رضا عطاران یکی از بهترین و دوست داشتنی ترین بازیگران کمدی ایرانیه که می تونه هر لبی رو به خنده باز کنه و هر دلی رو شاد کنه. جواد عزتی هم که این روز ها به خاطر هنرنمایی های بی نظیرش در انواع و اقسام نقش های کمدی و غیر کمدی محبوب دل مردم شده. همکاری این دو هنرمندِ طناز باعث شد تا یکی از کمدی ترین سینمایی های طنز ایرانی به نام هزارپا به روی پرده های سینما بیاد. البته بازی درخشان سارا بهرامی رو نمی هم نباید از یاد ببریم.

شروع اکران: 13 تیر 1397

فروش: 380,638,480,000 ریال

هزارپا

5.تگزاس 2 – 1398

دینامیت تنها فیلم مسعود اطیابی نیست که در لیست پر فروش ترین فیلم های سینمایی طنز ایران قرار می گیرد، تگزاس با تمام صحنه های شیرین و دلبرانه اش و تمام دیالوگ ها و تکه کلام های جذابش نیز در این لیست حضور دارد. در کنار هم قرار گرفتن پژمان جمشیدی و سام درخشانی قطعا یکی از طنازانه ترین اتفاق های سینمای ایران است که می تونه هر کسی رو به سینماها بکشونه. حالا اگر هنرمندی بی نظیر ژاله صامتی و مهدی هاشمی هم همراه این دو بازیگر باشه قطعا نتیجه ی خارق العاده ای پیش رو خواهد بود.

به شما شدیدا پیشنهاد می کنیم که اگر هنوز این فیلم طنز رو تماشا نکردید در اولین فرصت به تماشا بشینید.

اکران: 28 فروردین 1398

فروش: 250,881,120,000 ریال

تگزاس2

6.سگ بند – 1400

سگ بند تنها فیلم در این لیست است که هنوز در حال اکران است اما توانسته تا به این لحظه فروش بسیار قابل توجهی رو تجربه کنه. مهران احمدی بعد از ساخت مصادره که چندان هم نتوسنت موفق عمل کنه ظاهرا حسابی قوی به میدان برگشته. مشخصا حضور امیر جعفری، بهرام افشاری، نازنین بیاتی، سیروس گرجستانی و عزت الله مهرآوران در درخشش این فیلم نقش موثری داشته. البته باید توجه داشته باشید که در کمال تاسف، سیروس گرجستانیِ محبوب و عزت الله مهرآورانِ عزیز قبل از به اکران دراومدن این فیلم در گذشتند.

اکران: 25 اسفند 1400

فروش: 226,000,000,000 ریال

سگبند

7.رحمان 1400 – 1398

رحمان 1400 در میان تمام ساخته های منوچهر هادی برق می زند، کمدی ای که مثل همه ی فیلم های دیگر این کارگردان پر است از هنرمندان و بازیگران محبوب و مشهور، که شاید معروف ترین و محبوب ترین آن ها هم مهران مدیری باشد. جالبه بدونید رحمان 1400 علی رغم فروش بالایی که تجربه کرد بسیار هم مورد انتقاد قرار گرفت، در حقیقت بهتره این طور بگیم که بیننده های این فیلم عموما به دو دسته ی مشخص تقسیم شدند، طرفداران رحمان 1400 و تماشاچیانی که در کمال نارضایتی سالن های سینما را ترک کردند. با این حال هنر نمایی زیبای سعید آقاخانی، مهران مدیری و بهرام افشاری انقدر دلبر هست که ارزش یکبار دیدن را داشته باشد.

اکران: 25 اسفند 1397

فروش: 225,422,180,000 ریال

رحمان 1400

نظر شما کاربران شایانیوز چیست، از تماشای کدام یک از این فیلم های سینمایی طنز لذت بردید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها