|

با این ویدئوها یاد بگیر خودت توربان درست کن

واسه دورهمی ها شالتو توربان کن؛ بانو جان با کمی خلاقیت تو مهمونی ها خوشگل ترین باش

توربان

فقط کافیه کمی خلاقیت داشته باشید تا با استفاده از یه شال یا روسری مدل های متفاوت توربان رو برای خودتون درست کنید.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- همه ما دوست داریم که همیشه خوشتیپ و جذاب باشیم و اگه قراره جایی بریم تو بهترین حالتمون ظاهر شیم. اما خب خیلیامون راه و رسم خوشتیپ بودن بلد نیستیم و فکر میکنیم هر چی گرون تر بخریم خوشتیپ تر و جذاب تر میشم. اگه شما هم جزء این دسته از افراد هستید سخت در اشتباهید چون هر چیزی گرونی الزما مناسب شما نیست. آیتم هایی خیلی زیادی هست که برای داشتن استایلی شیک باید بهشون توجه کنید. اگه راه و رسم خوشتیپ شدن بلد نیستید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

اولین قدم برای داشتن یه استایل شیک اینِ که خودتون بشناسید یعنی باید بدونید که چه رنگ ها و مدل هایی بیشتر بهتون میاد که البته این قضیه فقط مختصِ لباس نیست بلکه باید بدونید چه مدل آرایشی بیشتر بهتون میاد، چه رنگ مویی مناسب پوستتونِ و ... علاوه بر این خیلی مهم که متناسب با اندامتون لباس بپوشید و موقع خرید لباس اونی رو انتخاب کنید اندازتون باشه.

برای داشتن یه استایل شیک نمیشه از نقش اکسسوری ها غافل شد. یکی از مهم تریناش برای خانم های ایرانی شال و روسریه. پس اگه میخواین حسابی خوشتیپ و جذاب شید موقع خرید شال و روسری باید به رنگ، جنس و مدلش توجه کنید و سعی کنید اونی رو بخرید که با بقیه لباس هاتون و رنگ پوستتون هماهنگی داشته باشه. 

خیلیا به شال و روسری فقط به عنوان پوششی برای پوشاندن موها نگاه میکنن اما حقیقت اینِ که میشه بهش به عنوان ابزاری برای زیباتر شدن هم نگاه کرد، حالا چجوری؟؟ باید انتخاب درستی داشته باشید یعنی موقع خرید علاوه بر رنگ و جنسش به فرم صورتتون هم توجه کنید و اونی رو بخرید که به صورتتون میاد برای این کار جلوی آینه بایستید و فرم صورتتون براساس تصویر زیر پیدا کنید.

شخصیت-شناسی-از-صورت

_ اگر صورتی مربعی شکل دارید شال بهترین گزینه برای شماست و به نسبت روسری جذابیت بیشتری خواهید داشت.

_ اگر صورت بیضی شکلی دارید شما خوش شانس هستید و همه مدل شال و روسری بهتون میاد.

_ اگر صورتتان ذوزنقه ای شکل است یعنی عرض پیشانی از عرض چانه کوچکتر است، پس شال و روسری را طوری سر کنید که لبه های فک را بپوشاند.

_ اگر صورت گردی دارید یعنی پیشانی عریض و کوتاهی دارید، کناره های شال و روسری را تا نزنید و از پارچه های محکم استفاده کنید.

_ اگر صورتی مثلثی شکل دارید یعنی پیشانی عریض تری نسبت به چانه خود دارید،  شال رو طوری سر کنید که عرض پیشانی رو کم کنه.

download

عکس از صفحه faziscarf

با شال و روسریت توربان درست کن

بیشتر خانم ها شال و روسری هاشون یه شکل میبندن در واقع اکثرا یا گره میزنن یا اینکه یک طرف یا دو طرف شال یا روسری رو روی دوششون آویزون میکنن. اما یه سری از خانم های باسلیقه هستن که متفاوت میبندن و همین متفاوت بستن خیلی خیلی تو ظاهرشون تاثیر میذاره و جذابیتشونُ صد برابر بیشتر میکنه. تازه شما میتونید برای مهمونی ها با استفاده از شال و روسریتون توربان درست کنید و حسابی جذاب بشید. فقط کافیه کمی خلاقیت داشته باشید تا با استفاده از یه شال یا روسری مدل های متفاوت توربان رو برای خودتون درست کنید.  اگه دوست دارید برای مهمونی ها یه ظاهر جذاب داشته باشید این ویدئوها رو ببین و واسه خودت توربان درست کن.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​ 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مهتاب ارسالی در

    عالی بود ساده و کاربردی بدون نیاز به سنجاق و سوزن و اینا. مرسی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها