|

اصول شیک پوشی

با دامن شلواری استایلی خوشگل و بهاری بزن؛ همه چی راجع به مانتو، کفش و شومیز ستش

دامن شلواری

دامن شلواری به شلوارایی گفته میشه که از کمر تا مچ پا به طور یکسان گشادن پس با شلوارای دمپا گشاد تفاوت دارن.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- این روزها که هوا داره گرم میشه دیگه باید با ساپورت و جین های جذب خداحافظی کنید و برید سراغ شلوارای گشاد و نخی مثل دامن شلواری ها. خیلیا فکر میکنن که با لباسای گشاد و نخی نمیشه خوشتیپ و جذاب بود اگه شما هم جزء این دسته از افراد هستید باید بگم که سخت در اشتباهید چون اگه اصول ست کردن لباس ها رو بلد باشید با همین لباسای گشاد و نخی هم میتونید یه استایل شیک و جذاب برای خودتون بسازید.

امروز میخوایم راجع به نحوه ست کردن دامن شلواری صحبت کنیم و بهتون بگیم که چجوری باهاش یه استایل شیک و خوشگل داشته باشید. اما قبلش لازمِ که یه توضیح مختصری راجع به دامن شلواری بدیم. دامن شلواری به شلوارایی گفته میشه که از کمر تا مچ پا به طور یکسان گشادن پس با شلوارای دمپا گشاد تفاوت دارن. شلوارای دمپا گشاد، شلوارهای راسته ای هستند که از قسمت زانو به پایین کمی گشاد میشن. دامن شلواری انواع مختلفی داره که میشه به دامن شلواری راسته، پلیسه، لایه ای، برمودا، چاک دار و سنبادی اشاره کرد.

بایدها و نبایدهای پوشیدن دامن شلواری

برای اینکه با دامن شلواری یه استایل شیک داشته باشید لازمِ که یه سری نکات رعایت کنید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا این نکات بهتون بگیم.

1- یکی از دلایل فراری بودن خیلیا از دامن شلواری با وجود راحتی زیادش اینِ که حس شلوار خونگی رو به آدم القا میکنه. پس قبل از پوشیدن دامن شلواری اتو زدن فراموش نشه. بستن یه کمربند شیک به رسمی تر شدنتون کمک میکنه.

2- کفش پاشنه بلند فراموش نشه پاشنه‌ بلندهای سوزنی به خاطر تضادشون با گشادی دامن‌ شلواری ترکیب خوبی به وجود میارن البته به شرطی که راه رفتن با پاشنه بلندُ بلد باشید و الا کله پا میشید. اگه با دامن شلواری صندل یا کالج تخت بپوشید کوتاه و چاق به نظر میاین.

3- مانتوهای گشاد و جلو بسته گزینه مناسبی برای ست کردن با دامن شلواری نیستند چون شکل خمره میشید. مانتوهایی که بالا تنه تنگی دارن بهترین گزینه برای پوشیدن با دامن شلواری هستند.

مانتوی جلو باز بلند و دامن شلواری

4- اگر خواستید دامن شلواری رو با مانتوی بلند بپوشید، سراغ مدل‌هایی برید که در دو طرف چاک‌های بلندی دارن. به خاطر گشادی دامن‌ شلواری این چاک‌ها توی ذوق نمیزنن. ولی شکل دامن‌ طوری که در مانتو ایجاد میکنن با گشادی دامن‌ شلواری هماهنگ و زیباست البته به شرطی که قانون بالا تنه تنگ رعایت کرده باشید.

5- تضاد رنگی فراموش نشه. دامن‌ شلواری و مانتو رو از یک طیف رنگ انتخاب نکنید. تضاد رنگی کمک میکنه که مدل شلوار و مانتوتون بیشتر به چشم بیاد.

دامن شلواری و شومیز

دامن شلواری اینجوری ست کنید

حالا که بایدها و نبایدهای پوشیدن دامن شلواری بهتون گفتیم در ادامه مطلب چنتا استایل خیلی خوشگل بهتون معرفی می کنیم که میتونید ایده بگیرید. پس با ما همراه باشید.

وست و شومیز و دامن شلواری

ترکیب وست و شومیز و دامن شلواری به همراه کفش پاشنه بلند یه استایل جذاب بهتون میده پس ازش غافل نشید. اما وست چیه؟ وست هم همون جلیقه خودمونِ که به صورت جلو باز دوخته میشه و با دکمه یا زیپ بسته میشه.

وست

شومیز و دامن شلواری

اگه از مانتو خسته شدید میتونید برید سراغ شومیز؛ ست کردن دامن شلواری با شومیز و کتونی یه استایل کژوال خیلی خوشگل بهتون میده.

شومیز

مانتو جلو بسته و دامن شلواری

این مانتوها اغلب چون خنک هستند توی تابستون و بهار پاشون به مغازه ها باز میشه و طرفدارای خاص خودشون دارن. مانتوهای جلو بسته کوتاه برای مسافرت با ماشین هم خیلی خوبن. این مانتو ها گزینه بسیار مناسبی برای ست کردن با دامن شلواری هستند.

مانتو جلو بسته

مانتو جلو باز بلند و دامن شلواری

این مانتوها هم همیشه جزء مانتوهای پرطرفدار هستند. اگه شما هم طرفدار این مانتوها هستید و میخواین با دامن شلواری ستش کنید حتما مدل هایی رو انتخاب کنید که از بغل چاک دار باشن. برای این ست کفش پاشنه بلند فراموش نشه.

index

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​​

عکس ها از صفحه zarrinnmezon ,mezon_luxurypoosh , heli_shopp , modaa.onlineshop , leyla.stylee

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها