|

اصول شیک پوشی

شومیز مناسب اندامتُ پیدا کن؛ حالا بیا ست کردنشَم یاد بگیر فقط که نباید زیر مانتو بپوشیش

شومیز

از استایل کژوال تا رسمی با شومیز قابل اجرا است همین امر باعث شده تا به یکی از لباس های ضروری خانم های خوشتیپ تبدیل بشه.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- شومیز یکی از اصلی ترین آیتم های کمد خانم ها است که هم برای استایل رسمی هم غیر رسمی کاربرد داره. پس چه اهل پوشیدنش باشید چه نباشید حداقل یه دونه ازش توی کمدتون دارید. اما خیلیا نمیدونن که چجوری با شومیز تیپ بزنن. اگه شما هم جزء این دسته از افراد هستید و شومیز هاتون توی کمد خاک گرفته و نمیدونید باهاشون چه کار کنید مطالعه این مقاله براتون مفید خواهد بود. برای اینکه ببینید شومیز تا چه حد پر کاربردِ در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

وقتی صحبت از شومیز میشه؛ با مجموعه ای از انتخاب ها و ست های مختلف روبرو میشیم. از استایل کژوال تا رسمی با شومیز قابل اجرا است همین امر باعث شده تا به یکی از لباس های ضروری خانم های خوشتیپ تبدیل بشه. شومیز برای مهمونی های خانوادگی یا دوستانه هم خیلی کاربردی و مناسبِ و میتونید اونُ با شلوار یا دامن ست کنید. قبل از اینکه راجع به استایل های مختلف با شومیز صحبت کنیم لازمِ که نکاتی رو در خصوص انتخاب شومیز بهتون بگیم.

شومیزِ مناسبِ اندامتُ انتخاب کن

مهم ترین نکته در انتخاب شومیز اینِ که حتما باید سایزتون باشه پس شومیز هایی که خیلی تنگ یا خیلی آزاد هستند انتخاب مناسبی نیستند. بعد از انتخاب سایزتون باید رنگی رو انتخاب کنید که با رنگ پوستتون هماهنگی داشته باشه بعد برید سراغ مدل، اونی رو انتخاب کنید که با اندامتون تناسب داشته باشه. به عنوان مثال اگه فرم صورتتون بلند و باریکِ یقه‌های پهن گزینه‌ بهتری هستند و در صورتی که فرم صورت شما گردِ یا تپل هست ترجیحا یقه‌‌های هفت و قایقی رو انتخاب کنید.

شومیز

عکس از صفحه shikopickmantoo , behtarina__ir

شومیزهای چسبان

شومیزهای جذب و تنگ‌تر مناسب افرادی با اندام‌­های مثلث شکل است؛ افراد با اندام مثلثی افرادی هستند که عرض شانه‌هایشان نسبت به پایین تنه بیشتر است. اگر می‌خواهید تعادل ایجاد کنید از شومیزهای چسبان برای بالا تنه و دامن‌های پفی برای پایین تنه استفاده کنید. این کار به خوبی تعادل بدنتون حفظ میکنه و به شما شکلی مانند ساعت شنی میده.

شومیز

عکس از صفحه gallery_selen_

شومیزهایی با کمر تنگ

اگه اندام ساعت شنی دارید، به دنبال شومیزهایی با کمر تنگ‌ باشید. بلوزهایی که در قسمت شانه و پایین لباس آزادتر هستند جذابیت اندام شما رو بیشتر میکنه. البته باید گفت که تمام مدل‌­های شومیز برای این افراد انتخاب درستی است.

ت

شومیز با یقه‌ هفت

اگر اندام سیبی شکل دارید بهترِ شومیزهایی رو انتخاب کنید که در قسمت کمر پهن‌تر هستند و برش­‌های قسمت شانه و پایین شومیز باریک‌تر و چسبان باشند. این کار تمرکزُ از قسمت بزرگ‌تر اندامتون منحرف می­‌کنه. یقه‌­هایی به شکل هفت و U اندام شما رو متناسب می­‌کنه.

شومیز

شومیز با کمربند

اگر از آن دسته خانم­‌هایی هستید که اندامتون شبیه گلابی است، بهترِ شومیزی با انتهای گشاد رو انتخاب کنید؛ جمع کردن قسمت کمری بلوزتان با بستن کمربند و یا کش استایل شما رو چشم­‌ نوازتر می­‌کنه. شومیزهای بلند تا زیر باسن انتخاب مناسبی برای این افراد است.

شومیز

شومیز اینجوری ست کنید

اگه نمیدونید با شومیز چجوری باید تیپ بزنید تا حسابی شیک و جذاب شید در ادامه با ما همراه باشید اینجا کلی ایده جذاب برای شومیز بازها داریم.

شومیز زیر مانتو

پوشیدن شومیز زیر مانتو خیلی رایجِ؛ اما چه شومیزی برای این کار مناسبِ؟ به طور خلاصه، شومیزهای ساده و تک رنگ برای پوشیدن در زیر مانتو مناسبند. برای مانتوهای اسپرت از شومیز نخی و برای مانتوهای طرحدار و مجلسی از شومیز حریر استفاده کنید. برای این ست میتونید رنگ شومیز با شال یا شلوارتون ست کنید.

شومیز

عکس از صفحه mezon.flamingo1 , saharmoalem.collection

شومیز با کت

برای فضاهای رسمی‌­تر بهترِ شومیزهای ساده و تک رنگُ با کت و شلوار و کفش­‌های پاشنه­‌دار بپوشید. این کار باعث میشه خوش استایل و در عین حال رسمی باشید.  شومیز سفید با کت و شلوار انتخاب مناسبی است این رنگ جزء رنگ هایی است که هیچ وقت از مد نمی افته و با همه رنگ ها هم به راحتی ست میشه.

شومیز

عکس از صفحه mezon.flamingo1 , style_modane

شومیز با شلوار جین

شومیز رنگ روشن به همراه شلوار جین آبی چیزیه که برای یک استایل تابستونی لازم دارید. اگه شلوار جین مام استایل میپوشید قرار دادن شومیز داخل شلوار میتونه ایده بهتری باشه تا هم استایل شلوارتون نمایان بشه هم مدل شومیزتون به چشم بیاید. اما برای شلوارهای اسکینی فرق چندانی نداره که شومیزُ روی شلوار بزارید یا داخلش. 

شومیز

عکس از صفحه ellma_wear

شومیز با وست

وست و شومیز یکی از مدل هایی است که امسال خیلی طرفدار پیدا کرده، وست هم همون جلیقه خودمونِ که به صورت جلو باز دوخته میشه و با دکمه یا زیپ بسته میشه. اگه میخواین با وست یه تیپ رسمی و شیک داشته باشید اونُ با کفش پاشنه بلند بپوشید. برای تکمیل این ست میتونید وست با شلوار راسته هم رنگِ خودش یا شلوار جین اسکینی بپوشید و یه استایل منحصر به فرد برای خودتون بسازید. اسپورت پوش ها هم میتونن با وست یه استایل جذاب برای خودشون بسازن اگه اهل تیپ اسپورت هستید میتونید با کتونی یا شلوار مام استایل یه استایل جذاب داشته باشید. 

شومیز

عکس از صفحه mezon_luxurypoosh

از اکسسوری‌ها غافل نشید

اگه طراحی شومیزتون خیلی سادَس میتونید با اضافه کردن یه دستمال گردن استایلتون شیک کنید. از گردنبندها هم دور نشید یک گردنبند بلند به راحتی شومیز شما رو طرحدار میکنه.

عکس از صفحه local_mode , mezon_luxurypoosh

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    سلام آدرس مغازه میخوام

  • ناشناس ارسالی در

    لباسهای شیکی داری برا مغازه‌میخوام

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها