|

شلوار مام استایل

می دونی فرق مام استایل با مام فیت چیه؟ بیا تا هم فرقش بگم و هم مانتوهای مناسبش رو

how to wear a mom style trousers?

اگه نمی دونی که شلوار مام استایلت رو چطور باید ست کنی، حتما به خوندن این مطلب ادامه بده که ما کلی ایده ی خوب برات داریم که به کارت میان.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- یکی از جذاب ترین ترند های امسال شلوارهای مام استایل هستند چون هم خیلی راحتند هم فوق العاده شیک و درجه یک، بزرگترین مزیتشون هم اینه که میشه اون ها رو با انوع و اقسام مانتو ها و شومیز ها ست کرد. حالا نکته ی جالبی که شاید شما ندونید اینه که شلوار مام استایل با شلوار مام فیت از نظر طراحی فرق می کنند؛ اما دقیقا فرق اونها چیه؟ شلوار مام استایل تو قسمت ران، ساق و مچ پا نسبت به شلوار مام فیت گشاد تره، اما جدای از این موضوع تو بقیه ی قسمت ها طراحی هم شکلی دارند.

فرق شلوار مام استایل و مام فیت چیست؟

عکس سمت راست شلوار مام فیت و عکس سمت چپ شلوار مام استایل

شلوار مام استایل مناسب چه اندامیه؟

یکی دیگه از ویژگی های فوقِ جذاب این مدل شلوارها اینه که مناسب همه نوع اندام هستند یعنی فرقی نمی کنه که شما چاقی یا لاغر، قد بلندی یا قد کوتاه، گودی کمر داری یا نه اندام شما در هر حالتی که باشه شلوار مام استایل یه گزینه ی خوب و حساب شده است. فاق بلند این شلوار باعث میشه که اندام شما برش خورده و زیباتر به نظر بیاد.

شلوار مام استایل مناسب چه جور موقعیت هایی است؟

به گزارش شایانیوز، اصولا به طور معمول شلوار ها از حیث موقعیت مکانی و مناسبتی تو دسته بندی خاصی قرار نمی گیرند مگر یه تعداد خیلی خاصی از اون ها مثل شلوار دمپا پارچه ای که ظاهر کلاسیک و رسمی ای داره و به طور معمول به همراه کفش پاشنه بلند ست میشه که خیلی هم شیک و با کلاسه اما مناسب همه جا نیست مثلا دانشگاه. یا شلوار های اسلش خیلی اسپرت و راحت هستند که باعث میشه انتخاب هوشمندانه ای برای مکان ها و قرار های رسمی نباشند.

در هر حال جالبه بدونید که مام استایل ها واقعا همه کارند یعنی شما با توجه به بقیه ی آیتم های استایلتون و اکسسوری های انتخابیتون، مشخص می کنید که تیپتون مناسب چه جور قرار و مکانیه. یه شلوار مام استایل می تونه از برنامه ی طبیعت گردی گرفته تا قرار های عاشقانه ی شما رو پوشش بده. با این اوصاف مطمئنا داشتن یه شلوار مام استایل توی کمد می تونه اقدام خوبی باشه.

شلوار مام استایل رو چطور ست کنیم؟

و اما سوال مهم حالا که این شلوار انقدر راحت و کاربردی چطور باید ستش کرد تا بشه یه تیپ درجه یک و توپ باهاش زد؟ حالا میرسیم به مزیت دیگه ی شلوار های مام استایل که قطعا باعث میشه عاشق این مدل شلوار ها بشید، اون هم اینه که شلوارهای مام استایل رو میشه تقریبا با همه جور مانتویی ست کرد. مانتو های کتی یا انواع کوتاه و بلند وست و شومیز که این روز ها حسابی هم رو بورس هستند همنشینی خیلی جذابی با شلوار های مام استایل دارند. از طرفِ دیگه اگه دنبال یه تیپ کژوال یا اسپرت می گردی هیچی جذاب تر از ستِ مام استایل با شومیز نیست.

یه چیزی که باید در رابطه با شلوار های مام استایل بهش توجه داشته باشید اینه که این مدل شلوار ها می تونند با انواع مانتو های بلند و کوتاه ست بشند و برای شما یه استایل شیک و درجه یک به همراه بیارند اما اگر شما جزو دسته ی خانم های بلند قد نیستید با یک سری از ترفند ها می تونید به کشیده تر شدن اندامتون کمک کنید، مثلا این که اگر مانتوی جلو باز می پوشید جلوی بلوزتون رو بزاریسد داخل شلوار، چون شلوار های مام استایل فاق بلندی دارند این ترفند باعث میشه که پاهای شما کشیده تر و بلند تر به نظر بیاد.

در ادامه ما چند نمونه از انواع استایل های جذاب و دوست داشتنی با شلوار مام استایل رو با شما به اشتراک می گذاریم و امیدواریم که شما کلی ایده ی خوب از این نمونه ها بگیرید.

شلوار مام استایل رو چطور ست کنیم؟شلوار مام استایل رو چطور ست کنیم؟شلوار مام استایل رو چطور ست کنیم؟شلوار مام استایل رو چطور ست کنیم؟شلوار مام استایل رو چطور ست کنیم؟شلوار مام استایل رو چطور ست کنیم؟شلوار مام استایل رو چطور ست کنیم؟شلوار مام استایل رو چطور ست کنیم؟شلوار مام استایل رو چطور ست کنیم؟شلوار مام استایل رو چطور ست کنیم؟شلوار مام استایل رو چطور ست کنیم؟شلوار مام استایل رو چطور ست کنیم؟شلوار مام استایل رو چطور ست کنیم؟شلوار مام استایل رو چطور ست کنیم؟شلوار مام استایل رو چطور ست کنیم؟شلوار مام استایل رو چطور ست کنیم؟شلوار مام استایل رو چطور ست کنیم؟شلوار مام استایل رو چطور ست کنیم؟

به نظر شما کاربران شایانیوز، بهترین ست با مام استایل چیه؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

عکس ها از صفحات: mahshiid_ff , kh.arghavaan , naazaniin_life 

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها