|

اصول شیک پوشی

یه عااالمه مانتو داری اما نمیدونی با چی بپوشی؟ کلی ایده داریم واسه تیپای رنگی

مانتوی رنگی

یکی از مهم ترین رازهای شیک پوشی اینِ که رنگ ها رو بشناسید، یعنی باید بدونید که کدوم رنگ ها در کنار هم میتونن هارمونی جذابی رو ایجاد کنن.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- کلی لباس رنگارنگ توی کمدِت داری اما نمیدونی چی رو با چی بپوشی؛ گاهی اوقات اوضاع اونقد خراب میشه که یهو میری سر کمدت میبینی لباسی که حتی یه بارم نپوشیدیش کلی هم واسه خریدش ذوق داشتی برات تنگ شده. میدونی چرا اینجوری میشه؟؟ دلیلش خیلی واضحِ چون شما اصول ست کردن رنگ ها رو بلد نیستید یعنی نمیدونید که چی رو با چی باید بپوشید تا بتونید یه استایل شیک و خوشگل برای خودتون بسازید. برای همین هم کلی لباس توی کمدتون دارید که حتی یه بار هم امتحانشون نکردید.

در واقع شما فکر میکنید که شیک پوش بودن یعنی یه کمد پر از لباس های جور واجور داشتن؛ اما باید گفت که شیک پوشی یه فرآینده که بخشی از آن براساس تجربه به دست میاد. یکی از مهم ترین رازهای شیک پوشی اینِ که رنگ ها رو بشناسید، یعنی باید بدونید که اولا چه رنگ هایی بیشتر بهتون می یاد ثانیا کدوم رنگ ها در کنار هم میتونن هارمونی جذابی رو ایجاد کنن یعنی باید رنگ های مکمل و متضا رو بشناسید. پس موقع خرید به این نکته توجه داشته باشید که لباساتون با هم هارمونی داشته باشن پس از هر چی که خوشتون اومد سریع نخریدِش.

اگه ست کردن آیتم ها رو بلد نیستید یعنی نمیدونید که کدوم رنگ ها در کنار هم جذاب میشن در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. اینجا بهتون میگیم که کدوم رنگ ها در کنار هم زیبا میشن.

IMG_20220312_182251

صورتی و آبی

فصل بهاره و نوبت پوشیدن رنگ صورتی؛ اصلا تردید نکنید این رنگ جذابُ بپوشید و مثل گل های بهاری زیبا و باطراوت شوید. صورتی رنگ خوشگلیه که میتونه به چهره شما جذابیت زیادی بده و شما رو به یه خانم دلربا تبدیل کنه. مانتوی صورتی داری، عاشق این رنگی اما نمیدونی که با چی بپوشیش بیا تا یه رنگ آسون و جذاب بهت معرفی کنم. مطمئنم که این رنگُ توی کمدت داری.

IMG_20220313_143920

داری با خودت فکر میکنی که منظورم کدوم رنگِ؟؟ بلههه درست حدس زدی رنگ دلبرِ مدنظرمونِ آبیه. آبی یکی از بهترین ها برای ست کردن با صورتیه. تمام طیف آبی و صورتی میتونن در کنار هم قرار بگیرن و ترکیب های جذابی رو بسازن. هر چی این رنگ ها ملایم تر و روشن تر باشن احساس لطیف تری رو ایجاد می کنه. ولی اگه جایی نیاز هست که شما خاص تر به نظر بیاین و پر انرژی باشید، بهتره از رنگ های صورتی پر رنگ و آبی پر رنگ استفاده کنید.

سرخابی و سفید

سرخابی رنگ تیز و تندیه که به شما اعتماد به‌ نفس میده. این رنگ، هم برای استایل روزمره به‌ درد می‌خوره هم برای لباس مهمونی. اگه بخواین این رنگُ در چرخه رنگ بررسی کنید باید در جایی میان قرمز و آبی به دنبالش بگردید. مانتو سرخابی با شلوار و شومیز سفید میتونه یه استایل جذاب و خیره کننده براتون بسازه. برای تکمیل این ست میتونید از کیف و کفش کرم، طوسی یا سفید استفاده کنید.

ق

سبز و آبی

از اون جایی که سبز رنگ طبیعتِ توی فصل بهار و تابستون حسابی پرطرفدار میشه و یهو همه میرن توی کمدشون دنبال یه چیز سبز میگردن. اگه یه مانتوی سبز دارید و دنبال یه رنگ جذاب برای ست کردن باهاش میگردید از آبی غافل نشید. رنگ آبی یکی از بهترین رنگ ها برای ست شدن با سبزِ. همه طیف های آبی از آبی اقیانوس گرفته تا آبی آسمانی و کهربایی در کنار سبز ترکیب جذابی ایجاد میکنه. سرمه ای هم از اون دست رنگ هایی است که با سبز تیره بسیار همخوانی داره و یک استایل شیک و جذاب براتون میسازه.

106366393_756315091869391_711561936475328844_n

زرد و بنفش

زرد و بنفش دو رنگ متضاد در چرخه رنگ ها هستند که در کنار هم ترکیب بی نظیری رو خلق می کنند. قرار گرفتن رنگ زرد و بنفش در کنار یکدیگر موجب جلوه بیشتر هر کدوم میشه. پس اگه تا به حال این ترکیب رنگ زیبا رو امتحان نکردید حتما به شما پیشنهاد می کنیم که از رنگ های همیشگیتون فاصله بگیرید و این پالت رنگی فوق العاده رو امتحان کنید. به طور کلی رنگ زرد مکمل خوبی برای رنگ های متضاد خود هست البته به شرطی که اصول ست کردن آیتم ها رو بلد باشید.

model-manto-zared-va-limoei-11

کرم و قهوه ای

کرم یکی از رنگ های پرطرفدار در دنیای مدِ که ست کردنش زیاد سخت نیست اما چون روشنِ نیاز به کمی دقت داره پس اگه مانتوی کرم می پوشید بقیه آیتم ها رو طوری باید انتخاب کنید که در نهایت بی روح نشید. یکی از جذاب‌ترین رنگ‌ها برای کرم، قهوه‌ای است. قهوه‌ای به کرم گرما می‌بخشه؛ مخصوصا اگر کرمی باشه که از خود قهوه‌ای به دست آمده است. برای تکمیل این ست میتونید از آبی روشن یا پترن پلنگی و پوست ماری هم استفاده کنید. یکی دیگه از رنگ هایی که میتونید برای تکمیل این ست استفاده کنید سایه های کرم و قهوه ای است یعنی بقیه آیتم ها رو روشن تر یا تیره تر از آیتم اصلی انتخاب کنید.

y

قرمز و سفید

قرمز و سفید در کنار هم یه ترکیب خوش رنگ و جذاب میسازن که احتمالا کمتر دیده باشید. حالا شاید پیش خودتون بگید که این دو تا رنگ خیلی به هم نمیخورن اما رنگ سفید به خوبی با قرمز هم خونی داره البته نه هر قرمزی؛ شلوار سفید در کنار مانتوی قرمز روشن شما رو به یه خانم خوشتیپ تبدیل میکنه. حُسن انتخاب رنگ سفید اینِ که گیرایی قرمزُ کم میکنه پس اگه میخواین خیلی تو چشم نباشید میتونید از این ترکیب استفاده کنید.

jjjjjjjj

قرمز و کرم

رنگ کرم با بیشتر طیف های خانواده قرمز هم خونی داره اما بهترِ هنگام استفاده از این رنگ در کنار قرمز، از ته‌ رنگ‌های قرمز که به نارنجی نزدیکِ، فاصله بگیرید. رنگ کرم جزء رنگ های خنثی و سردِ که از ترکیب رنگ های زرد، آبی، سفید و قرمز ساخته میشه و طیف وسیعی از رنگ‌ها از کرم روشن تا نخودی و شتری را در برمیگیره. این رنگ، انرژی قرمزُ کنترل می‌کنه و شما رو حسابی شیک میکنه. برای تکمیل این ست میتونید از کفش مشکی، کالباسی، قرمز یا طیف های دیگه کرم استفاده کنید. برای انتخاب کیف بهتره سراغ مشکی یا طیف های دیگه کرم برید. انتخاب شال یا روسری به رنگ شلوار میتونه جذابیت این ستُ بیشتر کنه.

kkkk

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها