|

رایحه های مناسب بهار

دنبال یه عطر توپ و لوکسی؟ عطر های مناسب فصل بهار رو بشناس بعد انتخاب کن

what perfumes are suited for spring?

می دونی واسه بهار باید از چه نوع عطر هایی استفاده کنی تا هم شیک و با کلاس باشی هم به یاد موندنی؟ بیا تا بهترین ها رو ما بهت معرفی کنیم.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- عطرها یکی از شکیل ترین و جذاب ترین لوازم آرایشی و بهداشتی هستند که با رابحه های مطبوع و دلپذیر خود می تونند به شما حالی خوش و سرزنده بدهند. بسیاری از مردم با توجه به تغیر فصل و آب و هوا عطر خودشون رو هم عوض می کنند. اگر شما همیشه از رایحه های ملایم و نت های میانی استفاده می کنید شاید خیلی نیازِ به تغییر عطرتون رو با شروع فصل جدید احساس نکنید اما برای باقی افراد خیلی مهمه که در فصل های گرم سال مثل بهار و تابستون از عطر های خنک با رایحه های بهاری استفاده کنند و در عوض از عطر های شیرین و تند دوری کنند.

انتخاب عطر مناسب با رایحه ای دلنشین باعث میشه تا استایل شما باکلاس تر و شیک تر به نظر بیاد به علاوه در هنگام معاشرت با افراد هم می تونه تاثیر مثبت القا کنه. به این ترتیب خلاصه ی کلام اینه که خیلی مهمه تا شما عطری رو انتخاب کنید که هم مورد علاقه ی خودتون باشه و هم مناسب اون فصل باشه تا منجر به ناراحتی دیگران نشه.

یکی از بزرگترین ویژگی هایی که عطر های بهاری دارند اینه که نت هایی از بوی میوه، گیاهان و صد البته انواع گل های زیبا و دلبر دارند. البته باید توجه داشته باشید که اگر بوی گل ها براتون حساسیتزا هستند و شما رو اذیت می کنند عطرهایی رو که رایحه ی غالبشون گل ها هستند رو نباید انتخاب کنید، به جاش می تونید برید سراغ عطر هایی که حس دریا رو برایتون زنده می کنند.

به گزارش شایانیوز، یه پیشنهاد کاربردی ما برای شما اینه که توی فصل بهار از عطر ها تک اسانس استفاده نکنید همون طور که قبل تر هم اشاره کردیم عطر های مناسب بهار معمولا رایحه های ملایم دارند اما تک اسانس ها غالبا تند هستند به همین خاطر هم خیلی مناسب فصل بهار نیستند.

 حالا اگر شما ایده ای ندارید که برای بهار از چه عطر هایی با چه برندهایی استفاده کنید به خوندن ادامه بدید که ما در ادامه چند مورد از عطر های پر طرفداری رو که خیلی هم برای بهار مناسب هستند به شما معرفی می کنیم.

1.ویکتوریا سکرت بامب شل

یکی از بهترین گزینه های ممکن برای فصل های گرم سال بامب شل است که رایحه ای شیرین اما در عین حال خنک با گروه بویایی گل میوه ای دارد.

چه عطرهایی مناسب فصل بهارند؟

2.شنل چنس او فرش

 یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین عطر های شنل، چنس او فرش می باشد که رایحه ای شیرین و خنک با مجموعه ای از بوهای گل های مدیترانه ای دارد.

چه عطرهایی مناسب فصل بهارند؟

3.شنل کوکو مادمازل

شنل کوکو مادمازل از آن دست عطرهایی است که به خاطر طبع معتدلی که دارد برای چهار فصل سال مناسب است ؛ شاید براتون جالب باشه که بدونید این عطر از برترین و محبوب ترین عطر های نه تنها شنل بلکه دنیا به حساب میاد. کوکو مادمازل رایحه ای شیرین با گروه بویایی شرقی گلی رو به همراه داره که در نت های ابتدایی بوی ترنج و پرتقال، در نتهای میانی رز و یاس و در نت های پایانی وانیل و مشک از جذاب ترین رایحه های اون هستند.

چه عطرهایی مناسب فصل بهارند؟

4.ایو سن لورن مون پاریس

مون پاریس هم درست مانند کوکو مادمازل یک عطر ملایم و شیرین است که برای هر چهار فصل سال مناسب می باشد. البته باید اشاره کنیم که این عطر بیشتر جوان پسند است. نکته ی دیگه در رابطه با این عطر هم گروه بویایی اونه که گلی میوه ای است.

چه عطرهایی مناسب فصل بهارند؟

5.شنل چنس او تندر

چنس اوتندرِ شنل یکی از اون عطرهاییه که تو بهار غوغا می کنه. رایحه ی شیرین و ملایم اما بسیار خنک این عطر که برگرفته از گروه بویایی گل میوه ایست انقدر دلچسب و مطبوعه که حتا فکرش رو هم نمی کنید.

چه عطرهایی مناسب فصل بهارند؟

به نظر شما کاربرن شایانیوز چه عطرهای دیگه ای برای فصل بهار مناسب هستند؟ نظرات و پیشنهاهای خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها