|

رنگ های مناسب پوست سبزه

پوست سبزه داری و نمی دونی چه رنگی بپوشی تا تو چشم بیای؟ ما برات کلی ایده داریم

برای هر خانمی آشنایی با رنگ پوستش از از واجب ترین موضوعات به خاطر اینکه انتخاب رنگ مو، آرایش و حتا رنگ لباس باید بر اساس رنگ پوست انتخاب بشه

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- برای هر خانمی آشنایی با رنگ پوستش از از واجب ترین موضوعات ممکنه به خاطر اینکه انتخاب رنگ مو، آرایش، رنگ ابرو و حتا رنگ لباس باید بر اساس رنگ پوست انتخاب بشه؛ این مسئله به معنای این نیست که شما نمی تونید از بعضی رنگ ها استفاده کنید یا باید خودتون رو به چند رنگ خاص محدود کنید اما مهمه که بدونید چه رنگی بیشتر به شما میاد و چه رنگی باعث میشه که شما بیشتر بدرخشید.

انتخاب رنگ مناسب برای هر آیتمی به تنهایی می تونه توی بهتر شدن استایل شما نقش موثری داشته باشه مخصوصا آیتم هایی که وسعت رنگ زیادی رو به نمای میذارند مثل رنگ مو، مانتو یا شال و روسری، به علاوه ی اینکه این سه تا گزینه به خصوص شال و رنگ مو به خاطر نزدیکی زیادشون به صورت می تونن به طرز باورنکردنی ای تو زیبایی شما نقش داشته باشند.

خب واقعیت امر اینه که افرادی که پوست روشن یا سفید تر دارند دستشون برای انتخاب بازتره پس میریم سراغ خانم هایی که پوست سبزه دارندتا ببینیم چه رنگ مانتو هایی بیشتر مناسب این خانم هاست.

رنگ های مناسب پوست سبزه

قبل از هرچیز به خاطر داشته باشید که یه استایل خوب نتیجه ی پرو کردن های زیاد و پیدا کردن بهترین ممکن، متناسب با فیزیک و حتا شخصیت شماست، پس هرگز از پرو کردن هراسی نداشته باشید و دلتون رو به دنیا بزنید، توی دنیای مد و فشن هیچ غیر ممکنی وجود نداره فقط خلاقیت شماست که مورد نیازه.

نکته ی اول در رابطه با رنگ مناسب افرادی که پوست سبزه دارند اینه که بهتره رنگ های گرم رو بیشتر مد نظر داشته باشند چون که رنگ های سرد با رنگ پوستشون تناقض داره و این ممکنه ظاهر خیلی دلربایی رو ایجاد نکنه ولی اگر دوست دارید که از رنگ های سرد استفاده کنید می تونید اون رو با یک آیتم رنگی دیگه که تناژ گرم داره ترکیب کنید.

نکته ی دوم هم اینه که اصلا فکر نکنید که چون پوست تیره ای دارید نمی تونید از رنگ های تند و جیغ استفاده کنید، برعکس اتفاقا این دست از رنگ ها خیلی زیاد هم به شما میاد و باعث میشه حسابی بدرخشید.

حالا بریم سراغ چند نمونه از انواع رنگ هایی که با کمک اونها می تونید یه تیپ محشر بزنید.

1.نود

یکی از بهترین انتخاب های ممکن رنگ نوده اما خوبه که هنگام استفاده از این رنگ حتما از یک آیتم رنگی دیگه هم استفاده کنید، این طوری هم استایلتون از بی روحی خارج میشه و هم جلوه ی بهتری پیدا می کنه.

رنگ های مناسب پوست سبزه

2.قرمز

قرمز یکی از اون رنگ هاییه که تقریبا همه ی خانم ها عاشقشن پس حیف نیست که نپوشیدش؟! رنگ قرمز یکی از مناسب ترین رنگ ها برای خانم هاییست که پوست سبزه دارند.

رنگ های مناسب پوست سبزه

3.سبز زیتونی

اگه دوست دارید که یه تیپ خیلی خاص و شیک بزنید حتما باید برید سراغ زیتونی؛ این رنگ علاوه بر اینکه خیلی شیک و با کلاسه همنشینی فوق العاده ای هم با پوست سبزه داره پس حتما امتحانش کنید.

رنگ های مناسب پوست سبزه

4.آبی کاربنی

آبی کاربنی از اون دست رنگاییه که هم تنده هم در عین حال خیلی آرامش بخشه، به علاوه اینکه دست شما رو تو انتخاب آیتم های دیگه هم باز میذاره.

رنگ های مناسب پوست سبزه

5.نارنجی

نارنجی یکم انتخاب ریسکیه به خاطر اینکه خیلی مهمه شما تناژ مناسبی رو برای رنگ پوستتون انتخاب کنید در غیر این صورت میتونه باعث تیره تر شدن رنگ پوست شما بشه اما اگر تناژ مناسب و درست رو انتخاب کنید باعث میشه که تیپتون فوق العاده شاد و زیبا بهش.

رنگ های مناسب پوست سبزه

6.زرد کهربایی

یکی از خاص ترین رنگ های پوشاک زرده اونم از نوع کهرباییش که خوشبختانه بسیار هم همنشینی فوق العاده ای با رنگ پوست سبزه داره با این اوصاف اگه دوست دارید که تو یه جمعی مثل یه ستاره ی چشمک زن باشید حتما زرد کهربایی رو امتحان کنید.

رنگ های مناسب پوست سبزه

7.یاسی

خیلی از خانم ها عاشق رنگ های ملیح و آروم هستند، درسته که به پوست های سبزه رنگ های تند بیشتر میاد اما به معنای این نیست که شما از پوشیدن رنگ جذابی مثل یاسی محرومید.

رنگ های مناسب پوست سبزه

به نظر شما کاربران شایانیوز چه رنگ های دیگه ای به پوست سبزه خیلی میاد؟ نظرات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

عکس ها از صفحات: fatemebeiiigiii , mahshid_ff , dermond.collection

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها