|

اصول شیک پوشی

فکر کردی ترکیب سبز و آبی چه به هم میان؟ مانتوی سبز با اکسسوری آبی معرکه میشه

سبز و آبی

آبی یکی از رنگ های تشکیل دهنده سبزِ و ترکیب خیلی خوبی رو با سبز ایجاد می کنه با این حساب آبی یکی از بهترین رنگ ها برای ست شدن با سبزِ.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه انسان ها در تلاشن که خوشتیپ و خوش استایل باشن اما قطعا تلاش های همه تنیجه نمیده؛ حالا چرا اینجوریه؟ چون خیلیا رنگ ها رو نمیشناسن و از تاثیر شگرف رنگ ها در خوش استایل بودن آگاه نیستن. رنگ دنیای بی انتهاییست که حتی چشم ما گاهی قادر به دیدن و تشخیص بعضیاشون نیست. توی این دنیا بی انتها شما باید رنگ هایی رو انتخاب کنید که وقتی کنار هم قرار میگیرن بتونن هارمونی جذابی رو بسازن.

برای داشتن استایلی شیک باید رنگ ها رو بشناسید یعنی باید بدونید که اولا کدوم رنگ ها بیشتر بهتون میاد ثانیا کدوم رنگ ها با هم سنخیت دارن و میشه اون ها رو کنار هم قرار داد.

در یک دسته‌بندی کلی رنگ‌ها به ۳ دسته گرم، سرد و خنثی تقسیم میشن؛ اما منظور از هر کدوم چیه؟

رنگ‌های گرم به قرمز، نارنجی و زرد گرایش دارن.

رنگ‌های سرد به آبی، سبز و بنفش گرایش دارن.

سفید، مشکی و خاکستری هم جزء رنگ های خنثی هستند.

ترکیب کردن رنگ‌های گرم با یکدیگر و رنگ‌های سرد با هم، روش خوبی برای ایجاد هماهنگی رنگی است. رنگ های خنثی هم این قابلیت دارن که با هر رنگی ست بشن. تو این مطلب میخوایم بهتون بگیم که چجوری دو رنگ سبز و آبی رو کنار هم قرار بدید تا بتونید هارمونی جذابی رو خلق کنید پس در ادامه با ما همراه باشید.

سبز و آبی

با سبز و آبی خوشتیپ شو

آبی یکی از رنگ های تشکیل دهنده سبزِ و ترکیب خیلی خوبی رو با سبز ایجاد می کنه. با این حساب آبی یکی از بهترین رنگ ها برای ست شدن با سبزِ. همه طیف های آبی از آبی اقیانوس گرفته تا آبی آسمانی، کهربایی، کلاین و ... در کنار سبز ترکیب جذابی رو ایجاد میکنن. به عنوان مثال مانتوی سبز با شلوار جین آبی یه ترکیب فوق العاده براتون میسازه. رنگ آبی تیره یا سرمه ای هم از آن دست رنگ هایی است که با سبز تیره بسیار همخوانی داره و یک استایل شیک و جذاب براتون ایجاد می کند. این ست مناسب مکان های اداری نیز هست.

سبز و آبی

مزیت سبز و آبی اینِ که هیچ گاه تکراری و خسته کننده نمیشن. این دو رنگ میتونن استایلی آرامش‌ بخش و شیک براتون به وجود بیارن. اگه خواستید رنگ سومی رو به این ترکیب اضافه کنید میتونید سراغ رنگ‌هایی مانند خاکستری یا سفید بروید.

سبز و آبی در استایل رسمی

اگه قرارِ به محیطی رسمی یا نیمه رسمی برید و انتخاب اصلی شما رنگ سبزِ، بهترین مکمل برای این رنگ، آبیه. تقریبا بیشتر طیف های آبی برای ست شدن با سبز مناسبِ اما پیشنهاد ما آبی تیره یا کاربنی است. اما اگر آبی روشنُ انتخاب کردید، دقت کنید که بهترِ از رنگ خاکی مایل به قرمز هم در استایلتون استفاده کنید. اگه برای قرار کاری، دوست دارید از رنگ سبز استفاده کنید به سرمه ای هم فکر کنید.

سبز و آبی

شلوار سبز با مانتوی آبی

خانم های ایرانی معمولا تمایل به پوشیدن رنگ های خنثی مثل مشکی، سفید و طوسی دارن و کمتر سراغ رنگ های شاد میرن اگر هم رنگ شادی رو انتخاب کنن بیشتر برای مانتو، شال یا روسری است. برای انتخاب شلوار اغلب سراغ رنگ های خنثی یا نهایتا شلوار جین میرن اما اگه دوست دارید یه تیپ متفاوت بزنید میتونید سراغ شلوارهای رنگی برید شلوار سبز برای شروع گزینه خیلی خوبیه. این شلوار میتونید با مانتوی آبی ست کنید. مطمئن باشید از این انتخاب پشیمون نخواهید شد.

سبز و آبی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها