|

اورال رو زیر مانتو چطور بپوشیم؟

خانمی می دونی اورال رو چطور زیر مانتو بپوشی و تیپ بزنی؟ هم کژوال باش هم خاص و جذاب

how to wear jumpsuits under Manto?

اگه دوست داری یه تیپ خاص و راحت بزنی بهترین کار اینه که بری سراغ اورال ها هم خوشگلن، هم راحت، هم فوق العاده شیک و جذاب، مخصوص بهار و تابستون

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- یکی از لباس هایی که چند سالی هست ترند بهار و تابستون حساب میشه انواع اورال ها هستند که هم خیلی خوشگل و شیکن و هم خیلی خنک و راحت به علاوه انقدر رنگ بندی و طرح های مختلف داره که اگر از پوشیدن اورال لذت ببرید می تونید برای هر مناسبت و هر موقعیتی یه اورال خوشگل داشته باشید که به کارتون بیاد، جالبه که بدونید برخی از انواع اورال ها برای آقایون هم موجوده اما اصولا این نوع از لباس بین آقایون برای مراسم های رسمی طرفدار نداره و بیشتر خانم ها هستند که از اورال ها استقبال می کنند.

برای تیپ های خیابونی و کژوال، ست کردن لباس با اورال نه تنها اصلا کار سختی نیست و اتفاقا خیلی هم راحت ست میشن شما می تونید به سادگی مدل های اسپرت و راحت اورال ها رو با کتونی ست کنید و تیپ اسپرت بزنید، می تونید مدل های طرح دارش رو با صندل بپوشید تیپ هاوایی یا به قول خودمون تابستونی بزنید و هم اینکه می تونید از انواع مجلسی این لباس ها به همراه کفش پاشنه بلند استفاده کنید و یه تیپ شیک و سنگین بزنید.

انواع اورال های جذاب

اورال ها مناسب چه اندامی هستند؟

قطعا یکی از سوال های مهم برای انتخاب لباس اینه که آیا لباس انتخابی به من و اندام من میاد یا نه! خب در رابطه با اورال ها خوشبختانه هیچ محدودیتی وجود نداره یعنی همه ی خانم ها می تونند از انواع این لباس ها استفاده کنند اما در کل اورال ها برای افراد لاغر اندام و کشیده طراحی شدند؛ با این حال این موضوع ابدا به این معنا نیست که اگر شما اندام درشتی دارید نمی تونید اورال بپوشید بلکه به معنای اینه که بهتره از اورال های ساده تر با رنگ های تیره استفاده کنید، به علاوه اورال هایی هم که بالا تنه و پایین تنه ی یک شکلی دارند برای شما مناسب ترند.

اورال رو زیر مانتو چطور بپوشیم؟

به گزارش شایانیوز، همون طور که اشاره کردیم حسن اورال ها به اینه که میشه اون ها رو راحت و متناسب با هر موقعیتی ست کرد با این اوصاف اگر شما دنبال کمی تغییر و تنوع توی لباس پوشیدنتون هستید بهتره که با یه جهش بزرگ برید سراغ اورال ها. شما می تونید اورال رو بسته به نوع و طرحی که داره با انواع مانتو های کوتاه و بلند، طرح دار و ساده ست کنید، از کت و شومیز گرفته تا مانتو بلند رسمی، شما می تونید حتا انواع اورال های آستین دار رو با وست هم ست کنید، مطمئنا خوشتون میاد چون یه تیپ خیلی خاص و جذابه.

یه نکته ای که می تونه تو بهتر کردن استایلتون کمک کننده باشه اینه که حواستون به مدل شلوارِ اورالتون باشه چون اورال ها با پاچه های بگی، دامن شلواری، واید لگ و ... موجودند و شما می تونید با توجه به مدل پاچه ی اورالتون بسته به تیپ و اندامتون بهترین ترکیب رو بسازید.

حالا اگر دوست دارید که برای بهار و تابستون امسال از اورال برای تیپ های خیابونیتون استفاده کنید اما خیلی ایده و نظری ندارید ما در ادامه کلی ایده جذاب از انواع استایل ها با اورال رو برای شما آماده کردیم، امیدواریم که ببینید ولذت ببرید و بعد هم کلی ایده ی درجه یک بگیرید تا بتونید استایل و تیپ شخصی خودتون رو بسازید.

اورال رو زیر مانتو چطوری بپوشیم؟اورال رو زیر مانتو چطوری بپوشیم؟اورال رو زیر مانتو چطوری بپوشیم؟اورال رو زیر مانتو چطوری بپوشیم؟اورال رو زیر مانتو چطوری بپوشیم؟اورال رو زیر مانتو چطوری بپوشیم؟اورال رو زیر مانتو چطوری بپوشیم؟اورال رو زیر مانتو چطوری بپوشیم؟اورال رو زیر مانتو چطوری بپوشیم؟اورال رو زیر مانتو چطوری بپوشیم؟اورال رو زیر مانتو چطوری بپوشیم؟اورال رو زیر مانتو چطوری بپوشیم؟اورال رو زیر مانتو چطوری بپوشیم؟اورال رو زیر مانتو چطوری بپوشیم؟اورال رو زیر مانتو چطوری بپوشیم؟

اورال رو زیر مانتو چطوری بپوشیم؟

عکس ها از صفحات: liilii_style , call,me.yasii , parisamoradi.collection , mahshiid_ff , melon_plus , online_shop_yasmin , maryam_shbnd__

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها