|

اصول شیک پوشی

بانو جان این مانتوها رو همیشه توی کمدِت داشته باش؛ هفت مدلی که هیچ وقت از مد نمیفته

مانتو

وقتی میخواین خرید کنید علاوه بر اینکه چی مد شده و چی از مد افتاده بهتره به این موضوع هم فکر کنید که چه مانتوهایی همیشه مد هستن.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- این روزا طبق مد لباس پوشیدن و آرایش کردن برای خیلیا مهم شده طوری که موقع خرید لباس بیشتر از اینکه ببینن چی دوست دارن دنبال این هستن که چی مد شده. در مقابل عده ای هم هستن که زیاد براشون مهم نیست که چی مد شده بلکه چیزی رو میخرن که دوست دارن و بیشتر به کارشون می یاد.

وقتی میخواین خرید کنید علاوه بر اینکه چی مد شده و چی از مد افتاده بهتره به این موضوع هم فکر کنید که چه لباسایی همیشه مد هستن. در واقع فکر کردن به این موضوع باعث میشه در نهایت خرید مقرون به صرفه ای داشته باشید. فرض کنید میخواین شلوار بخرید مسلما می دونید که شلوار جین راسته و اسکینی هیچ وقت از مد نمی افتن اما جین دم پا گشاد یا بگی یا مام استایل این ویژگی رو ندارن و قطعا می دونید که وقتی لباسی از مد بیفته هیچ کدوممون دیگه دوست نداریم بپوشیمش، پس اگه بودجه محدودی دارید بهتره اونی رو بخرید که هیچ وقت از مد نمی افته.

امروز میخوایم بهتون بگیم که اگه قصد خرید مانتو دارید با توجه به رنگ ها و مدل های مختلفی که توی بازار هست بهتره کدوم بخرید تا همیشه شیک و رو مد باشید.

مانتوی سفید و مشکی

مانتوی سفید و مشکی جزء رنگ های جذابی هستن که از قدیم الایام تو کمد خانم های ایرانی جا خوش کردن. از اون جایی که این دو رنگ جزء رنگ های خنثی هستند بنابراین ست کردنشون اصلا کار سختی نیست چون با ببیشتر رنگ ها هارمونی جذابی رو ایجاد میکنن. علاوه بر این سفید و مشکی محدودیت مکانی ندارن یعنی شما هر جایی میتونید این دو تا رنگ بپوشید؛ از مهمونی گرفته تا دانشگاه و محل کار و ..... از همه این ها که بگذریم یه ویژگی مثبت دیگه سفید و مشکی اینِ که شما چه سبزه باشید چه سفید میتونید با این دو رنگ یه استایل شیک و خوشگل برای خودتون بسازید. پس اگه میخواین مانتو بخرید اما در مورد رنگ تردید دارید مطمئن باشید که هیچ گاه از خرید مانتوی سفید یا مشکی پشیمون نخواهید شد.

مانتو سفید و مشکی

عکس از صفحه manto.majlesi

مانتوی کتی

مانتوهای کتی جزء مانتوهای پرطرفدار هستند که انصافا خیلی کار راه اندازن؛ چون همه جا میتونید اونا رو بپوشید و از شیک بودن استایلتون مطمئن باشید. این مانتوها در رنگ ها و مدل های مختلف در بازار موجود هستند و از اون جایی که ساده هستند هیچ وقت نباید نگران این باشید که از مد می افتند.

این مانتوها انقدر تنوع دارن که هر سبکِ استایلی رو پوشش میدن. برای مثال با انتخاب مانتویی رسمی و برش دار میتونید تیپی رسمی داشته باشید. اگر به سراغ اورسایزها برید و مانتوهای این سبکی رو با شلوارهای جین مثلا جین‌های مام‌ استایل هماهنگ کنید، استایلی کاملا غیررسمی و اسپرت خواهید داشت. خلاصه که تنوع در این نوع از لباس ها خیلی زیادِ.

مانتوی کتی

مانتوی ژاکارد

پارچه ژاکارد یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت مانتوهای مجلسی است. این پارچه طرح های برجسته ای داره که در نهایت شکل زیبا و جذابی رو به لباستون میده. اگه علاقه مند به این سبک مانتو هستید بهترِ که با شلوار راسته و کفش های پاشنه بلند ستش کنید. اگه قد متوسطی دارید، مانتو ژاکاردُ با مدل اندامی و بلند انتخاب کنید اما اگر لاغر و قد بلند هستید میتونید از مدل های عروسکی و کوتاه هم انتخاب کنید. در انتخاب مدل مانتو با پارچه ژاکارد به طرح پارچه ها دقت کنید. اگه اندام لاغری دارید، بهترِ مانتوهایی رو خریداری کنید که گل های درشت تری دارن. اگر هم چاق هستید، میتونید به دنبال مانتوهایی با گل ریز باشید.

مانتوی ژاکارد

مانتوهای بلند

 مانتوهای بلند تو مدلای مختلفِ دکمه دار و جلو باز تو بازار هستند که هر کدوم طرفدارای خاص خودشون دارن. این مانتوها این خاصیتُ دارن که اگه با طرح ساده انتخاب بشن میتونید تو شرایط مختلف مثل دانشگاه، دوره همی، خیابون و... بپوشیدش و با آیتما و اکسسوری های مختلف ظاهر اون روزتون رو بسازید. اگه میخواین بدونید که در صورت پوشیدن مانتوهای بلند بهتره بقیه آیتم ها رو چجوری انتخاب کنید مطلب همه چی راجع به مانتوهای بلندُ حتما بخونید.

مانتو بلند

مانتو با رنگ نود

رنگ نود چه در لباس، چه در آرایش صورت و ناخن‌ها رنگی بسیار شیک و جذابِ که هیچ وقت از مد نمی افته اما از اون جایی که این رنگ بسیار به رنگ پوست بدن نزدیکِ، باید در انتخاب بقیه آیتم ها محتاط باشید تا در نهایت استایلتون کسل کننده و بی حال نشه. اگه میخواین بدونید که چجوری از رنگ نود تو استایلتون استفاده کنید تا حسابی خوشگل شید مطلب با مانتوی نود یه تیپ شیک و جذاب بساز از دست ندید.

مانتو نود

عکس از صفحه mehnoosh.mezon

مانتوی جلوباز

این مانتوها همیشه جزء مانتوهای پرطرفدار بوده مخصوصا تو فصل بهار و تابستون حسابی بازارش داغ میشه. اگه شما هم طرفدار این مانتوها هستید باید بگم که برای انتخاب شلوار دستتون بازه. اگه یه مانتوی جلوباز دارید میتونید اون با شلوار بگ، جاگر، دامن شلواری، شلوار راسته، لگ، مام استایل و شلوار جذب بپوشید.

مانتوهای جلو باز در مدل های مختلف هم کوتاه هم بلند در بازار موجود هستن. اگه میخواین با این مانتوها یه استایل رسمی داشته باشید پیشنهاد ما شلوار راسته و بگ هایی است که خیلی گشاد نباشه. اسپرت پوش ها هم میتونن این مانتوها رو با شلوار اسکینی و مام استایل ست کنن.

مانتو جلو باز

عکس از صفحه shiva.shahpouri.design

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی