|

انیمیشن های برتر

هفت کارتون معرکه برای تماشا کردن تو تعطیلات عید فطر؛ بهترین ها برایِ سرگرمی خانوادگی

7Best Animated Movies to watch on vacations

اگه شما هم از اون دست خانواده ها هستید که ترجیح دادید این تعطیلات رو توی خونه بمونید و بچه هم دارید ما براتون کلی پیشنهاد جذاب کارتونی داریم

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها به خاطر بیماری کووید 19 خیلی از خانواده ها هستند که تعطیلاتشون رو توی خونشون سپری می کنند، اما گذروندن تعطیلات توی خونه اونم با بچه مستلزمه اینه که هم برای خودتون و هم برای بچه ها یک سری تفریحات و سرگرمی ها رو در نظر بگیری تا اوقات فراغتتون رو هم مفید و هم دوست داشتنی بگذرونید. یکی از بهترین سرگرمی ها برای بچه ها تماشای انواع واقسام کارتون ها و انیمیشن های جذاب و پر رنگ و لعابه.

اگر شما هم از اون دست خانواده هایی هستید که ترجیح دادید این تعطیلات رو توی خونه بمونید و استراحت کنید و بچه هم دارید ما براتون کلی پیشنهاد جذاب کارتونی داریم که به قدری زیبا و دوست داشتنی اند که اصلا بزرگ و کوچیک نمیشناسند.

1.لوراکس

به گزارش شایانیوز، لوراکس یکی از بهترین انتخاب های ممکنه این داستان در مورد پسری به نام تدِ 12 ساله است که مصممه تا بتونه یک درخت واقعی رو پیدا کنه، اما این کار اصلا راحت نیست چون شهر اونها خالی از طبیعت است.

کارتون چی ببینیم؟

2.ماداگاسکار 3: تحت تعقیب ترین های اروپا

یکی از جذاب ترین مجموعه های سینمایی ای که تا کنون ساخته شده است ماداگاسکار می باشد که از اولین قسمت تا آخرین قسمت آن همگی بی نهایت جذاب و دلنشین و در عین حال هیجانی و خنده دار بوده اند. در قسمت سوم این سری بالاخری الکس و دوستانش موفق می شوند تا از آفریقا خارج شوند و به آمریکا بر گردند اما مشکلات تازه ای سر راه آن ها قرار می گیرد.

کارتون چی ببینیم؟

3.شجاع

شجاع یا همان بریو یکی از آموزنده ترین و انگیزه بخش ترین انیمیشن هایی است که پیکسار تا به حال ساخته است، انیمیشنی که موفق شد در سال 2012 جایزه ی اسکار بهترین فیلم بلند انیمیشن را از آن خود کند. بریو داستان پرنسسی به نام مریدا است که از سنت های قدیمی خانواده اش نا امید شده و مصمم است تا تغییراتی رو بوجود بیاره.

کارتون چی ببینیم؟

4.عصر یخبندان4: رانش قاره ای

ماداگاسکار تنها مجموعه ی سینمایی سال های اخیر نمی باشد، عصر یخبندان نیز قدم به قدم و شانه به شانه ی ماداگاسکار توانسته است بیننده های خود را تحت تاثیر قرار دهد. جالب است بدانید که قسمت چهارم مجموعه عصر یخبندان که رانش قاری ای نام دارد موفق شد تا در سال 2012 به پردرآمد ترین انیمیشن سال تبدیل شود.

کارتون چی ببینیم؟

5.هتل ترانسیلوانیا

شاید در بین همه ی انیمیشن هایی که تا به این جا به آن ها اشاره کردیم هتل ترانسیلوانیا متفاوت ترینشان باشد، یک جمعی از هیولاها که بسیار دوست داشتنی و دلبر هستند قطعا می تواند شما را متحیر کند. داستان از جایی شروع می شود که کنت دراکولا جشنی بزرگ و مجلل را برای دخترش میویس در هتل شخصیشان که مخصوص هیولاهاست ترتیب می دهد، با این حال خیلی تصادفی یک انسان از آن جا سر در می آورد.

کارتون چی ببینیم؟

6.راف خرابکار

یکی از موفق ترین انیمیشن های یک دهه ی اخیر راف خرابکار است که توانست حسابی توجه منتقدین را به خود جلب کند و به یک موفقیت تجاری تبدیل شود. راف خرابکار در رابطه با یک تبه کار کلاسیک بازی های آرکید به نام راف است که از آدمِ بد بودن خسته می شود و بازی خود را رها می کند تا به همه ثابت کند که می تواند یک قهرمان باشد اما در پی این اقدام او اتفاقات فاجعه باری رخ می دهند.

کارتون چی ببینیم؟

7.ظهور نگهبانان

در بین تمامی انیمیشن های معرفی شده در بالا ظهور نگهبانان تنها فیلم قهرمانی لیست است و داستان از جایی شروع می شود که نگهبانان جاودانه ای مانند بابانوئل و خرگوش عید پاک توسط مردی به نام پیچ بلک در معرض خطر قرار می گیرند و تنها امید آن ها برای رهایی به جک فراست، نماینده ی سرما و یخ زدگی است که باید برای نجات جهان با پیچ بلک رو به رو شود.

کارتون چی ببینیم؟

به نظر شما کاربران شایانیوز نام چه انیمیشن های دیگری را باید در این لیست قرار دارد؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها