|

برای خانم های قد کوتاه

بانوجان دوست داری قد بلند تر به نظر بیای؟ تو استایلت بیشتر دقت کن از مانتو تا رنگ کفش

how to look taller?

برای استایل های خیابونی مهمه که بدونید چه مانتویی رو باید انتخاب کنید و چه طور باید کیف و کفشتون رو ست کنید تا قد بلند تر به نظر بیاید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از اصلی ترین و مهمترین آیتم های داشتن یک استایل خوب و جذاب اینه که بدونی چطور لباس هات و لوازمت رو باهم ست کنی تا بتونند بهترین وجه از شما رو نشون بدند، مثلا خیلی مهمه که اگر شما اندام تو پر و درشتی دارید آیتم هایی رو برای تیپ و استایلتون انتخاب کنید که باعث میشند شما کمی لاغر تر و جمع و جور تر به نظر برسید، یا اینکه اگر شما قامت خیلی بلندی ندارید بهتره گزینه هایی رو توی پوششتون انتخاب کنید که باعث میشند شما کشیده تر و بلند قد تر به نظر بیاید.

قبل از هرچیز جالبه بدونید که یک سری از ترفند های ساده وجود دارند که می تونند بهتون کمک کنند تا پاهاتون کشیده تر و زیباتر و نهایتا قد بلند تر به نظر بیاید، برای اطلاع از این ترفند ها حتما اینجا کلیک کنید.

اما جدای از این برای استایل های خیابونی خیلی مهمه که بدونید چه مانتویی رو باید انتخاب کنید و چه طور باید کیف و کفشتون رو ست کنید تا باعث نشند که شما کوتاه تر به نظر بیاید. در ادامه ما برای شما چند تا از مهمترین اصولی رو که هنگام بیرون رفتن از خونه باید رعایت کنید تا یه استایل درجه یک و تاپ داشته باشید آوردیم که مطمئنا به کارتون میان.

1.مانتو رنگ روشن انتخاب کنید

به گزارش شایانیوز، بانوهای عزیزی که قد کوتاه دارند یا خیلی لاغرند بهتره که از مانتوهای رنگ روشن و شاد استفاده کنند دقیقا به همون دلیلی که بهتره خانم های تو پر و تپل از مانتوهای با رنگ تیره استفاده کنند، شما بهتره که برید سراغ مانتوهای رنگ شاد و جیغ.

چطور قد بلند تر به نظر بیایم؟

2.مانتو با یقه هفت کشیده بپوشید

مانتوهایی که یقه های بزرگ و کشیده دارند باعث میشند که بالا تنه ی شما کشیده تر و بلند تر به نظر بیاند به همین خاطر هم برای خانم هایی که قامت خیلی بلندی ندارند به انتخاب فوق العاده است. البته این دست از مانتو ها روی لاغر تر نشون دادن اندام شما هم تاثیر می گذارند.

چطور قد بلند تر به نظر بیایم؟

3.مانتو با خطوط عمودی رو امتحان کنید

مطمئنا بارها و بارها شنیدید که می گن خانم هایی که قد کوتاه دارند باید از پارچه های طرح دار عمودی استفاه کنند و خانم هایی که قد بلندی دارند بهتره از پارچه های طرحدار افقی استفاده کنند، علت این موضوع هم اینه که طرح و خط عمودی باعث ایجاد خطای دید و در نتیجه بلند قد تر دیده شدن شما میشند، دقیقا برعکس طرح های افقی.

چطور قد بلند تر به نظر بیایم؟

4.مانتو های کوتاه بهترین انتخاب هستند

مانتوهای کوتاه ذاتا برای خانم های قد کوتاه مناسب ترند چون که باعث کشیده تر شدن پاها میشن؛ خوبی مانتوهای کوتاه اینه که این روزا تنوع خیلی بالایی دارند شما می تونید به راحتی باهاشون یه استایل خوب و درجه یک بسازید.

چطور قد بلند تر به نظر بیایم؟

5.مونوکروم بپوشید

استایل های مونوکروم که دارای طیف رنگی یکسان هستند یکی از هوشمندانه ترین انتخاب ها برای خانم های قامت کوتاهه. این سبک از پوشش علاوه بر اینکه باعث میشه تیپ شما گرون قیمت تر به نظر برسه توی بلند قد تر دیده شدن اندامتون هم تاثیر باور نکردنی ای داره، به همین خاطر بهتون پیشنهاد می کنیم که حتما از این سبک پوشش استقبال کنید.

چطور قد بلند تر به نظر بیایم؟

6.کیف های کوچیک رو امتحان کنید

کیف های بزرگ توی استایل زیادی به چشم میان به همین خاطر هم بهتره که از کیف های کوچیک استفاده کنید تا علی رغم این که اندام شما رو ظریف نشون میدن باعث نشن که کوتاه دیده بشید.

چطور قد بلند تر به نظر بیایم؟

7.کفش هم رنگ شلوار بپوشید

مطمئنا هرچقدر هم که مانتو های کوتاه جذاب و تو دل برو باشند نمی تونند جای مانتوهای بلند رو بگیرند با این اوصاف خانم هایی که قد بلندی ندارند چه کاری باید انجام بدند؟ یکی از ترفندهایی که قبل تر هم گفتیم باعث میشند تا شما بلند قد تر به نظر بیاید اینه که رنگ کفشتون رو دقیقا هم رنگ شلوارتون انتخاب کنید و اما دلیل این کار هم اینه که پوشیدن کفش و شلوار هم رنگ با ایجاد خطار دید و محو کردن تقاطع ساق پا و مچ پا باعث کشیده تر دیده شدن پاهای شما میشن.

چطور قد بلند تر به نظر بیایم؟

8.مانتو های اور سایز نپوشید

علی رغم این که این روزها مانتو های گشاد و سایز بزرگ خیلی خیلی رو بورسند به شما پیشنهاد می کنیم که اگر دوست دارید قدتون بلند تر از چیزی که هست دیده بشه حتما مانتو ها فیت تنتون رو انتخاب کنید چون که دقیقا گشادی مانتو های اور سایز شما رو کوتاه تر نشون میدند.

چطور قد بلند تر به نظر بیایم؟

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکات دیگه ای رو باید رعایت کرد تا قد بلند تر دیده شد؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

عکس ها از صفحه: zahra_dorafshan , rominastyle_ir

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها