|

اصول ست کردن با رنگ نارنجی

تو بهار نارنجی عالی میشه؛ با این رنگ مانتو یا اکسسوری یه استایل شیک آتیشی بزن

how to use orang on my style

ما یک سری از ست های جذاب و شیک با رنگ نارنجی رو برای شما آماده کردیم که امیدواریم بتونید ازشون کلی ایده ی خوب، کاربردی و درحه یک بگیرید.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- یکی از جذاب ترین رنگ هاییی که به نام رنگ های اصیل ایرانی شناخته میشه نارنجی است که در هنر های دستی ایرانی مانند قالی بافی و سفالگری نیز به وفور دید همیشه. و اگر شما دلتون یه رنگ خاص و جذاب می خواد که باهاش استایلی شاد و سرزنده بسازید که با همه متفاوت باشید، یکی از بهترین گزینه ها رنگ نارنجی است.

رنگ نارنجی در دسته ی رنگ های گرم به حساب میاد که از ترکیب دو رنگ زرد و قرمز حاصل میشه و طیف گسترده ای رو هم در بر می گیره.

چطور نارنجی بپوشیم

ویژگی های رنگ نارنجی چیه؟

جدای از زیبایی این رنگ شاید براتون جالب باشه که بدونید رنگ نارنجی برای تقویت سیستم ایمنی بدن خیلی تاثیر گذاره به علاوه اینکه باعث افزایش اکسیژن رسانی و فعالیت مغزی هم میشه. در رابطه با نمادهای رنگ نارنجی هم باید بهتون بگیم که این رنگ نمادی از ماجراجویی، خلاقیت، دوستی و شور و شوق است. البته مطمئنا بیشتر از هر چیزی رنگ نارنجی یادآور پاییز و میوه های زمستونی مثل پرتقال و نارنج است.

رنگ نارنجی به چه رنگ پوستی میاد؟

برای استفاده از رنگ نارنجی باید در نظر داشته باشید که این  رنگ علی رغم این که بسیار زیبا و جذابه، ست کردن باهاش کمی سخته و حتما باید توجه داشته باشید که این رنگ به پوستتون بیاد به علاوه مهمه که نارنجی رو با رنگ های مناسبش ست کنید مثل آبی که یکی از بهترین مکمل های نارنجی است.

خب از اونجایی که نارنجی طیف وسیعی داره شما هر رنگ پوستی که دارید می تونید با انتخاب آیتم مناسب از این رنگ استفاده کنید اما غالبا افرادی که پوست گرم دارند نارنجی براشون انتخاب بسیار خوبیه هرچند که این افراد هم باید توجه داشته باشند تا از طیفی استفاده کنند که باعث تیره تر نشون دادن پوست صورتشون نشه

چطور نارنجی بپوشیم

به گزارش شایانیوز، افرادی هم که دارای رنگ پوست خنثی هستند دستشون برای انتخاب رنگ خیلی بازه چون تقریبا همه ی رنگ ها در همه طیف به پوستشون میاد و هیچ نگرانی ای بابت انتخاب رنگ مناسب ندارند.

افرادی که دارای رنگ پوست روشن هستند بهتره که غالبا از رنگ های شاد و سرزنده استفاده کنند که با این اوصاف همچنان می تونند از برخی طیف های تند نارنجی توی استایل و پوششون بهره ببرند.

ویژگی افرادی که عاشق رنگ نارنجی هستند چیست؟

مطمئنا بارها در رابطه با مسئله ی روانشناسی رنگ ها شنیده اید و حالا اگر نارنجی رنگ محبوب و دلخواه شماست شاید برایتان جالب باشد که بدانید روانشناسی رنگ نارنجی در رابطه با شما چه می گوید. اگر به نارنجی علاقه دارید پس شما فردی اجتماعی و پر انرژی هستید که عاشق خوش گذرانی است و جسور و مصمم است به همین خاطر هم به راحتی از پس موانع زندگی بر می آید.

ست های مناسب رنگ نارنجی چیه؟

قبل از هر چیز باید در نظر داشته باشید که در دنیای مد و فشن هیچ محدودیتی وجود نداره و دست شما برای خلاقیت و نوآوری همیشه بازه؛ پس بهترین راه برای این که یه ست درجه یک بزنید اینه که پرو کنید و همنشینی لباس هاتون رو در کنار هم ببینید. اما اگر این کار برایتون کمی سخت و دشواره ما یک سری از ست های جذاب و شیک با رنگ نارنجی رو برای شما آماده کردیم که امیدواریم بتونید ازشون کلی ایده ی خوب و کاربردی بگیرید.

چطور نارنجی بپوشیمچطور نارنجی بپوشیمچطور نارنجی بپوشیمچطور نارنجی بپوشیمچطور نارنجی بپوشیمچطور نارنجی بپوشیمچطور نارنجی بپوشیمچطور نارنجی بپوشیمچطور نارنجی بپوشیمچطور نارنجی بپوشیم

چطور نارنجی بپوشیمچطور نارنجی بپوشیمچطور نارنجی بپوشیمچطور نارنجی بپوشیمچطور نارنجی بپوشیمچطور نارنجی بپوشیمچطور نارنجی بپوشیمچطور نارنجی بپوشیمچطور نارنجی بپوشیمچطور نارنجی بپوشیمچطور نارنجی بپوشیم

عکس ها از صفحات: maryam_shbnd , sanaz_diary , avanmode

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها