|

قهرمان های خانمی که ما را به وجد می آورند

هفت فیلم سینمایی با قهرمان هایی خانم؛ از جنس لطافت و ظرافت اما نترس و مصمم

fearless women movie heros who inspire us

متاسفانه در بین فیلم هایی که ساخته می شود تعداد کمی از آن ها متعلق به قهرمان های خانمی هستند که با اقدامات شجاعانه خود شما را متحیر می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- متاسفانه در میان حجم انبوه فیلم هایی سینمایی ای که در دنیا ساخته می شود تعداد کمی از آن ها متعلق به قهرمان های خانمی هستند که با اقدامات جسورانه، هوشمندانه و البته قدرتمندانه ی خود شما را منقلب می کنند و وجهی دیگر از شخصیت و زندگی یک خانم را به نمایش می گذارند.

اما کم بودن تعداد این دست از فیلم ها در دنیای سینما به معنای آن نیست که آن ها اهمیت کمی دارند و ما نباید آن طور که باید و شاید به آن ها توجه کنیم. به همین ترتیب ما تصمیم گرفتیم که در ادامه چند مورد از بهترین فیلم هایی را که دارای قهرمانان خانم هستند در ژانرهای مختلف به شما معرفی کنیم. اگر تا کنون هر یک از این فیلم های سینمایی را تماشا نکرده اید حتما زمانی را به هر یک از آن ها اختصاص دهید که بدون شک از تماشایشان لذت خواهید برد.

1. زمستان استخوان سوز – 2010

جنیفر لارنس در خلق شخصیت های خانمی که می توانند از پس هر کاری بربیایند و قهرمان زندگی خود باشند واقعا مهارت خارق العاده ای دارد. یکی از فیلم هایی که باید به تماشای آن بنشینید زمستان استخوان سوز به کارگردانی دبرا گرانیک و بازی جنیفر لارنس است که روایتگر سختی های دختری 17 ساله است که به اجبار برای یافتن پدر فراری اش به کوه های اوزارکس سفر می کند.

امتیاز IMDb: 7.1

امتیاز Rotten Tomato: 94

فیلم هایی با قهرمانان خانم

2.قوی سیاه – 2010

به گزارش شایانیوز، قوی سیاه از آن دست فیلم هایی است که اگر هنوز بعد از گذشت 10 سال آن را تماشا نکرده اید نباید حتا یک روز دیگر را برای تماشای آن به تعویق بیاندازید. قوی سیاه یک فیلم مهیج و روانشناختی در رابطه با دختر بالرینی است که سخت تلاش می کند تا بتواند نقش اصلی نمایش دریاچه ی قو چایکوفسکی را به دست بیاورد.

امتیاز IMDb: 8

امتیاز Rotten Tomato: 85

فیلم هایی با قهرمانان خانم

3.جوی – 1015

جوی بدون شک یکی از تاثیر گذار ترین فیلم های سینمایی است که هر بانویی می تواند تماشا کند و پس از آن برای موفقیت و پیشرفت خود تلاش کند. جوی فیلمی درام بیوگرافی است که بر اساس زندگی جوی مانگانو، میلیونر خودساخته ای که امپراتوری کسب و کار خود را برپا کرد، ساخته شده است.

جدای از تمامی نقد های مثبت و منفی ای که این فیلم دریافت کرد باید به شما بگوییم که جوی یکی از بهترین فیلم های سینمایی است که می توانید تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

امتیاز IMDb: 6.6

امتیاز Rotten Tomato: 60

فیلم هایی با قهرمانان خانم

4. زن شگفت انگیز – 2017

زن شگفت انگیز یا همان واندر وومن یک فیلم ابر قهرمانی است که براساس شخصیتی به همین نام از دی سی کامیکس ساخته و پرداخته شده است؛ این سینمایی، اولین فیلم ابر قهرمانی است که با تمرکز بر اقدامات یک ابر قهرمان خانم تولید شده است و جالب است بدانید که زن شگفت انگیز پس از اکران توانست به طرز باور نکردنی ای توجه منتقدین را به خود جلب کند و نقد ها و نظرات مثبت دریافت نماید.

امتیاز IMDb: 7.4

امتیاز Rotten Tomato: 93

فیلم هایی با قهرمانان خانم

5.هشت یار اوشن – 2018

اگر عاشق تماشای فیلم های مهیج و جنایی هستید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما هشت یار اوشن یا Ocean's 8 را تماشا کنید. هشت یار اوشن سینمایی ای در ژانر کمدی، سرقت و جنایی است که هشت خانم نقش های اصلی آن را ایفا می کنند. فیلم درباره ی گروهی از زنان است که قصد دارند تا یک سرقت پیچیده را در مهمترین مراسم مد و فشن، مت گالا، در موزه ی هنر متروپولیتن در شهر نیویورک برنامه ریزی کنند. این فیلم موفق شد تا نقد های مثبتی را در سر تا سر جهان از جانب منتقدین و تماشاچیان به دست بیاورد.

امتیاز IMDb: 6.3

امتیاز Rotten Tomato: 68

فیلم هایی با قهرمانان خانم

6. یک مکان ساکت – 2018

یک مکان ساکت یا یک مکان آرام  فیلمی است درام و هیجان انگیز و البته پسا آخرالزمانی. فیلمی که در آینده رخ می دهد اما آینده ای ترسناک و دلهره آور. داستان حول محور پدر و مادری است که برای زنده ماندن و بزرگ کردن فرزندانشان در دنیایی پسا آخرالزمانی که در آن هیولاهای نابینا با حس شنوایی حاد زندگی می‌کنند، مبارزه می‌کنند. یکی از بهترین فیلم هایی که می توانید تماشا کنید تا قهرمان بودن یک مادر را در شرایط سخت نظاره گر باشید قطعا یک مکان ساکت است. این فیلم توانست به طرز قابل توجهی تحسین منتقدین را دریافت کند.

امتیاز IMDb: 7.5

امتیاز Rotten Tomato: 96

فیلم هایی با قهرمانان خانم

7.فرشتگان چارلی – 2019

فرشتگان چارلی محصول سال 2019 سومین قسمت از مجموعه فیلم فرشتگان چارلی است و ادامه داستانی است که با سریال تلویزیونی به همین نام توسط ایوان گاف و بن رابرتز آغاز شد. متاسفانه این فیلم نتوانست آن طور که باید و شاید مورد توجه منتقدین قرار بگیرد و حتا نتوانست که فروش خوبی را در گیشه تجربه کند اما با همه ی این اوصاف سومین قسمت فرشتگان چارلی هنوز ارزش وقت گذاشتن و تماشا کردن را دارد پس به امتیاز های آن توجه نکنید.

امتیاز IMDb: 4.9

امتیاز Rotten Tomato: 52

فیلم هایی با قهرمانان خانم

به نظر شما کاربران شایانیوز چه فیلم های دیگری باید در این لیست قرار بگیرند؟ نظرات و پیشنهاد های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها