|

اصول شیک پوشی

کیفتُ اینجوری که میگم ست کن؛ هم با مانتوت عالی میشه هم با بقیه آیتمای استایل

کیف و مانتو

برای داشتن استایلی جذاب باید به تک تک آیتم ها که شامل مانتو، شلوار، کیف، کفش و شال یا روسری است فکر کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلیا فکر میکنن برای داشتن یه استایل شیک داشتن یه مانتوی خوشگل کافیه اگه شما هم جزء این دسته از افراد هستید باید بگم که سخت در اشتباهید چون برای داشتن استایلی جذاب باید به تک تک آیتم ها که شامل مانتو، شلوار، کیف، کفش و شال یا روسری است فکر کنید. پس خیلی مهمه که در مورد تک تک انتخاب هاتون از مانتو گرفته تا کیف حوصله به خرج بدید.

اگه مطالب قبلی ما رو دنبال کرده باشید میدونید که توی مطلب اصول انتخاب کیف مناسب در مورد انتخاب کیف براساس فرم بدن صحبت کردیم امروز میخوایم در مورد رنگ کیف صحبت کنیم. اینجا بهتون میگیم که چجوری کیفتونُ با بقیه آیتم های استایل ست کنید تا بتونید یه هارمونی رنگی جذاب بسازید.

ست کردن کیف با کفش

وقتی صحبت از ست کردن کیف میشه اولین چیزی که به ذهن میرسه ست کردنش با کفشِ. اگه میخواین کیف و کفشتون با هم ست کنید یکی از قدیمی ترین روش ها استفاده از رنگ‌ها و طرح‌های یکسانِ اما پیشنهاد ما اینِ که از کیف و کفشی که دقیقا مثل هم هستن استفاده نکنید چون اینجوری هم زمان با هم جلب توجه می کنن و استایلتون اغراق شده به نظر میرسه.

ست کردن کیف با کفش

عکس از صفحه dezhvaar

برای ست کردن کیف با کفش میتونید کیفتون به رنگ اصلی زمینه کفش، یا یکی از رنگ‌های برجسته موجود در طرحش انتخاب کنید. فرض کنید یه کتونی پارچه ای دارید که رنگ اصلیش سبزِ طرح های نارنجی و سفید هم داره یه کیف سبز پارچه ای انتخاب مناسبی است.

ست کردن کیف با شال یا روسری

همون طور که میدونید شال یا روسری به دلیل مجاورت با پوست صورت یکی از مهم ترین آیتم های استایل خانم ها می باشد. شما میتونید رنگ کیفتونُ با رنگ شالتون ست کنید. اگه شالتون طرح داره میتونید رنگ کیفتون با یکی از رنگ های به کار رفته در شال یا روسریتون ست کنید.

ست کردن کیف با شال یا روسری

عکس از صفحه medusacenter

ست کردن کیف با طرح مانتو

توی بهار و تابستون مانتوهای رنگی رنگی و طرح دار خیلی طرفدار پیدا میکنن شما میتونید از طرح ها و رنگای به کار رفته تو مانتوتون برای انتخاب رنگ کیف کمک بگیرید. به عنوان مثال اگه رنگ زمینه مانتوتون سفیده و طرح های سبز داره انتخاب کیف سبز یه انتخاب هوشمندانه برای این استایل است.

ست کردن کیف با طرح مانتو

عکس از صفحه dezhvaar

ست کردن کیف با شومیز یا تیشرت زیر مانتو

پوشیدن مانتوهای جلو باز توی این فصل خیلی رو بورسِ. خب مسلما زیر مانتو باید یه تیشرت یا شومیز بپوشید حالا میتونید رنگ کیفتون با رنگ لباسی که زیر مانتو میپوشید ست کنید.

index

عکس از صفحه _fatemeh.noormohammadi_

ست کردن کیف با رنگ مانتو

یکی دیگه از راه های ست کردن کیف اینِ که اونُ با رنگ مانتوتون ست کنید. با توجه به اینکه مانتو خیلی توی چشمِ ممکنِ فکر کنید که اگه کیفتون هم به رنگ مانتو باشه خیلی تو ذوق میزنه اما یه بار امتحان کنید مطمئنا پشیمون نخواهید شد.

ست کردن کیف با رنگ مانتو

عکس از صفحه saharmoradi.5

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

عکس از صفحه dezhvaar

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها