|

چرا باید از بی بی کرم استفاده کنیم؟

با BB کرم هم تو هزینه هات صرفه جویی کن هم به سلامتیت برس؛ مزایای استفاده از BB کرم

What Are the Benefits of BB Cream?

اگر مطمئن نیستید که استفاده از بی بی کرم برای پوست شما مناسب است یا نه به خوندن ادامه بدید که در انتها مطمئنا به پرسش هاتون پاسخ داده میشه.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- احتمالا تا به حال روزهایی رو تجربه کردید که از کیف آرایشی بزرگتون خسته شدید و دنبال راهی برای کاهش تعداد محصولات آرایشی و بهداشتی مراقبت از پوست خودتون هستید، اگر چنین تجربه ای رو داشتید بهتون پیشنها می کنیم که از بی بی کرم استفاده کنید. بی بی کرم یک محصول آرایشی است که دارای فواید مراقبت از پوست مثل آبرسانی و خواص ضد پیری می باشد.

اما اگر شما هنوز مطمئن نیستید که استفاده از بی بی کرم برای پوست شما مناسب است یا نه حتما به خوندن ادامه بدید که در انتها مطمئنا به پرسش هاتون پاسخ داده خواهد شد.

مزایای استفاده از بی بی کرم چیست؟

ساده ترین راه برای توصیف بی بی کرم این است که این محصول برای یکپارچه کردن و یک دست کردن پوست صورت شما طراحی و تولید شده است به علاوه این که دارای چندین مزایت از محصولات مختلف است، به این ترتیب شما نه تنها در زمان صرفه جویی می کنید بلکه در هزینه هایتان هم صرفه جویی می کنید.

از طرفی دیگر پوششی که بی بی کرم ها بر روی پوست شما ایجاد می کنند رنگی طبیعی دارند و اصلا بر روی صورت شما ایجاد احساس سنگینی نمی کنند. یکی دیگر از مزیت های بی بی کرم ها این است که اگر شما پوستی مستعد جوش و آکنه دارید می توانید با خیال راحت از این کرم ها استفاده کنید چرا که اغلب مواد معدنی تسکین دهنده موجود در فورمولاسیون آن ها برای درمان لکه ها مفید هستند. همچنین افرادی که پوست مستعد آکنه دارند بهتر است از محصولاتی استفاده کنند که با بافتی سبک همچنان به پوست آن ها اجازه می دهد که به راحتی تنفس کند.

چرا باید از بی بی کرم استفاده کنیم؟

بی بی کرم مناسب چه نوع پوستی است؟

به گزارش شایانیوز، بی بی کرم ها برای همه نوع پوستی مناسب است اما شاید بتوان گفت که برای افرادی که پوست خشکی دارند مناسب تر است و بهتر پاسخ می دهد، به خصوص در برابر سی سی کرم ها که بیشتر مناسب افراد با پوست چرب است.

در ارتباط با رنگ پوست هم باید اشاره کنیم که این کرم ها در رنگ بندی های مختلف وجود دارد اما افرادی که رنگین پوست هستند ممکن است کمی سخت تر بتوانند رنگ مناسب پوست صورتشان را پیدا کنند، نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر شما رنگ مناسبی را انتخاب نکنید بی بی کرم ها ممکن است کمی خاکستری رنگ روی پوست شما به نظر برسند.

بهترین راه برای استفاده از بی بی کرم چگونه است؟

شما می توانید به راحتی از بی بی کرم به عنوان بخشی از برنامه روزانه خود و به جای کرم پودر استفاده نمایید. اگر پوست چربی دارید احتمالا مرطوب کنند ی موجود در خود کرم برای پوستتان کافی است اما اگر پوست نرمال یا خشک دارید شاید دوست داشته باشید تا قبل از بی بی کرم از مرطوب کننده استفاده نمایید.

اما در نظر داشته باشید که هرچند بی بی کرم ها معمولا حاوی SPF کافی هستند ولی اگر شما می دانید که قرار است زمان زیادی را در معرض نور خورشید باشید حتما از کرم ضد آفتاب نیز قبل از آن استفاده نمایید.

چرا باید از بی بی کرم استفاده کنیم؟

آیا بی بی کرم ها عوارض جانبی هم دارند؟

به طور کلی بی بی کرم ها محصولات سالمی هستند اما باید به چند نکته توجه داشته باشید:

  • برخی از محصولات بی بی کرم ممکن است باعث روشن تر شدن پوست شما شوند پس حتما قبل از خرید باید بسته بندی محصول و مواد تشکیل دهنده ی آن را مطالعه کنید.
  • اگرچه تقریبا همه ی انواع بی بی کرم ها سطح مناسبی از SPF را ارائه می دهد اما از آنجایی که اکثر خانم ها به خاطر بهره مندی از بافت سبک بی بی کرم ها بر روی صورت خود به مقدار کافی از آن ها را استفاده نمی کنند، این امکان وجود دارد که شما به قدر کافی محافظت در برابر اشعه های خورشید را دریافت نکنید، بنابراین استفاده از کرم ضد آفتاب مهم است.
  • تقریبا همه ی بی بی کرم ها دارای سطح بسیار مطلوبی از مرطوب کنندگی هستند اما بستگی به میزان خشکی پوست شما ممکن است این حجم از مرطوب کننده برای پوست شما کافی نباشد، در این صورت بهتر است که از یک مرطوب کننده دیگر قبل از بی بی کرم استفاده نمایید.

هنگام خرید به چه نکاتی باید توجه کرد؟

وقتی صحبت از مواد تشکیل دهنده می شود باید در نظر داشته باشید که گیلیسیرین و اسید هیالورونیک هر دو به عنوان یک آبرسان قوی شناخته می شوند.

اگر هم پوست چربی دارید باید به دنبال فرمول های مبتنی بر آب باشید و خوب است که به دنبال بی بی کرم هایی باشید که دارای خاک رس کائولین می باشند که چرا که بدون تحریک پوست باعث جذب چربی اضافی می شود.

نکته ی دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که از فرمول های معطر دوری کنید چرا که آن ها باعث تحریک پوست و ایجاد حساسیت می شوند. فراموش نکنید که باید درصد SPF کرم را نیز در نظر داشته باشید.

چرا باید از بی بی کرم استفاده کنیم؟

آیا شما کاربران شایانیوز تا کنون از بی بی کرم استفاده کرده اید؟ تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها