|

مانتوهای مناسب قد لاغرها

خانومای باریک؛ با این مدل مانتوها کاری کن تا هم ظریف و جذاب باشی هم یکم توپُر

اگر اندام لاغر و ظریفی دارید حتما به خوندن ادامه بدید چون ما براتون نکته های کاربردی داریم که موقع مانتو خریدن و تیپ زدن به کارتون میاند.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- لاغر بودن یه ویژگی که خیلی از خانم ها دنبالش هستند و دوست دارند تا جوری لباس پوشند و تیپ بزنند که لاغر تر به نظر بیان اما بعضی وقت ها هم اوضاع دقیقا برعکسه و بعضی از خانم های لاغر اندام هستند که دوست دارند تا کمی درشت تر و تو پر تر به چشم بیان به خصوص اگر علاوه بر لاغر بودن ریز نقش هم باشند.

خب همون طوری که نوع لباس پوشیدن ما می تونه به لاغر تر نشون دادن اندام ما کمک کنه، مسلما با کمی فکر و انتخاب مناسب می تونه به درشت تر نشون دادن اندام اون هم به زیبایی هر چه تمام تر کمک کنه. همون طوری که می دونید بهترین راه برای اینکه بتونیم تیپ و استایلی درجه یک و البته فوق العاده شیک داشته باشیم اینه که اندام خودمون رو بشناسیم و بدونیم که چه چیزی بیشتر مناسب ماست و بیشتر می تونه زیبایی های انداممون رو نشون بده.

حالا اگر شما جزو اون دست از خانم هایی هستید که اندام لاغر و ظریف دارید حتما به خوندن ادامه بدید چون ما براتون یک سری نکته ی کاربردی داریم که موقع مانتو خریدن و تیپ زدن خیلی به کارتون خواهند اومد.

1.مانتو با جنس ساتن یا مخمل

یکی از نکته هایی که شاید کمتر کسی بهش توجه کنه اینه که جنس پارچه می تونه خیلی روی اندام ما تاثیر بگذاره حالا اگر شما می خواهید که کمی درشت تر دیده بشید باید برید سراغ مانتو هایی که جنس پارچه شون ساتن یا مخمل هست خب البته مخمل برای بهار و تابستون یکم زیادی گرمه اما ساتن علاوه بر اینکه اون حس گرما رو نداره خیلی هم پارچه شیک و با کلاسیه، هرچند که بدی پارچه ی ساتن اینه که همچنان نسبت به خیلی دیگه از انواع پارچه ها گرم تره.

خانم های لاغر اندام چه مانتویی باید بپوشند؟

2.شومیز

یکی از ترند های جذاب بهار و تابستون امسال که اتفاقا برای خانم های لاغر اندام خیلی فوق العاده است شومیز ها هستند. گشادی به حد و اندازه ی این لباس ها باعث میشند که درشت تر دیده بشید اما همچنان ظرافت شما رو حفظ می کنند. اگر هم هیچ ایده ای ندارید که چطور می تویند شومیز رو به جای مانتو بپوشید و باهاش تیپ های مناسب خیابون بزنید اینجا کلیک کنید که ما براتون کلی ایده داریم.

خانم های لاغر اندام چه مانتویی باید بپوشند؟

3.مانتو با دکمه و تزئینات زیاد

به گزارش شایانیوز، مانتو هایی که طرح دار هستند و تزئینات زیادی دارند کاملا مناسب خانم های لاغر اندام و ریز نقشند. اتفاقا مانتو های سنتی معمولا از انواع تزئینات روی کمر و آستین استقبال می کنند، امسال هم که مانتو های سنتی و خامه دوزی حسابی روی بورسه، پس می تونید هم استایل دلخواهتون رو داشته باشید و هم مطابق با مد روز تیپ بزنید.

خانم های لاغر اندام چه مانتویی باید بپوشند؟

4.مانتو یقه پهن

مانتو هایی که یقه های پهن و بزرگ یا به اصطلاح آرشال یا یقه انگلیسی دارند انتخاب بسیار هوشمندانه ای هستند برای خانم هایی که دوست دارند قد بلند تر و کمی درشت تر به نظر بیان. به طور کل چون این جور یقه ها توجه زیادی رو به خودشون جذب می کنند تو خیلی از مواقع می تونند به کمک شما بیان.

خانم های لاغر اندام چه مانتویی باید بپوشند؟

5.مانتو کلوش

مانتو های کلوش اصولا از قسمت زیر سینه یا کمر گشاد میشند به همین خاطر هم برای خانم های لاغر اندام انتخاب خیلی خوبیند و باعث میشند که نیم تنه ی پایینی شما درشت تر به نظر بیاد و در عین حال به خاطر این که قسمت بالایی اون ها تنگ تره کمر شما رو باریک نشون میده.

خانم های لاغر اندام چه مانتویی باید بپوشند؟

6.مانتو پیلی دار

این مدل از مانتو ها که معمولا در قسمت کمر، کارور پشت و سرآستین ها پیله دار هستند به شدت به خانم های لاغر اندام توصیه میشه به خاطر اینکه اصلا این مانتوها دقیقا به خاطر اینکه باعث چاق نشون دادن اندام میشه معمولا برای خیلی از افراد مناسب نیست اما اگر شما اندام ظریف ولاغری دارید می تونید از زیبایی طراحی این مانتو ها نهایت استفاده رو ببرید و یک تیپ شیک و درجه یک بزنید.

خانم های لاغر اندام چه مانتویی باید بپوشند؟

به نظر شما کاربران شایانیوز چه سبک مانتوهای دیگه ای مناسب خانم های لاغر اندامه تا کمی درشت تر به نظر برسند؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

عکس ها از صفحه: naazaniin_life

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها