|

چه مانتویی بپوشم تا قد بلند تر دیده بشم؟

خانم های قد کوتاه تو انتخاب مانتو بیشتر دقت کنید؛ با این ترفندها قد بلند تر دیده شو

What Mantos makes me look taller?

همیشه با رعایت چند تا نکته و ترفند ساده می تونید کاری کنید هم استایل شخصی خودتون رو داشته باشید و هم اون ویژگی هایی که دوست دارید برجسته بشه

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مهمترین نکته ای که هر خانم و آقایی باید توی پوشش و استایلش رعایت کنه اینه که جوری لباس بپوشه تا هم احساس راحتی کنه و هم رضایت. لباسی که شما می پوشید و رنگ هایی که انتخاب می کنید بیانگر حالت های درونی شما هستند پس با این اوصاف همون طور که گفتیم مهمترین اصل اینه که شما با استایلی که دارید احساس راحتی کنید و احساس کنید که خود واقعیتون هستید.

اما در کنار این موضوع شما می تونید با رعایت چند تا نکته ی ساده کاری کنید که در عین شخصی بودن استایل و پوششتون خیلی هم شیک و با کلاس باشید. برای دونستن این ترفند های ساده و کاربردی که رعایت کردنشون هم خیلی واجبه اینجا کلیک کنید که حتما به کارتون میان.

چه مانتویی بپوشم تا قد بلند تر دیده شم؟

نکته ی سومی که در رابطه با یک پوشش و استایل خیلی خوب و درجه یک وجود داره اینه که سعی کنید آیتم های استایتون رو جوری انتخاب کنید که بتونند بهترین وجه از اندام و زیبایی های شما رو نشون بدند. یکی از این آیتم هایی که خیلی هم برای خانم ها مهم و تاثیر گذاره مانتوست. مانتویی که شما انتخاب می کنید بخش اعظمی از استایل شما رو شکل میده و روی اندام و فرم بدنیتون تاثیر میگذاره. برای مثال اگر شما لاغر اندام هستید اما دوست دارید که کمی تو پُر و درشت به نظر برسید با انتخاب مانتو مناسب می تونید خیلی راحت این وجه رو به استایلتون اضافه کنید، البته اگه نمی دونید چه طوری اینجا کلیک کنید تا ما بهتون بگیم.

حالا مسئله این جاست که قطعا قد بلند ویژگی ایه که خیلی از ماها دوست داشتیم تا ازش بهره مند بودیم اما نیستیم، با این حال اصلا مشکلی نیست چون همون طور که قبل تر هم اشاره کردیم با کمی زکاوت و انتخاب مانتو مناسب شما می تونید کاری کنید که قدتون بلند تر و کشیده تر به نظر بیاد، مثلا یکی از آیتم هایی که می تونه بهتون کمک کنه و قطعا شما هم بهش آگاهش دارید اینه که مانتوهایی بپوشید که طرح یا راه عمودی دارند چون به خاطر ایجاد خطای دید باعث میشند که قد شما بلند تر و اندامتون کشیده تر به نظر بیاد.

به گزارش شایانیوز، در ادامه ما چند نمونه دیگه از گزینه هایی رو که با رعایت کردنشون موقع خرید کردن مانتو می تونه کمک کنه تا قدتون بلند تر به نظر برسه با شما به اشتراک می گذاریم.

1.مانتو با آستین سه ربع

مانتوهایی که آستین های کوتاه و سه ربع دارند می تونند کوتاهی قد شما رو کاور کنند اما اگر مانتوهایی دارید که آستینشون کوتاه نیست خودتون می تونید خیلی راحت اون ها رو تا بزنید. در کل خوبه که حواستون به آستین مانتوهاتون باشه چون که خیلی تو استایل تاثیر دارند، اینجا کلیک کنید تا تاثیر آستین مانتو رو روی استایلتون ببینید.

چه مانتویی بپوشم تا قد بلند تر دیده شم؟

2.مانتو با کمربند

کمربند می تونه به طرز باور نکردنی ای روی استایل شما تاثیر بگذاره؛ استفاده از کمربند های باریک و همرنگ روی مانتو که بالا تر از خط کمر قرار می گیرند با کشیده تر نشون دادن پاهای شما باعث میشند که قدتون بلند تر دیده بشه. اگر از اصول اولیه ی کمربند بستن خبر نداری و نمی دونی که چه کمربندی بیشتر به فرم اندامت میاد حتما اینجا کلیک کن که شوکه خواهی شد.

چه مانتویی بپوشم تا قد بلند تر دیده شم؟

3.مانتو با طرح مناسب

برای مانتو همیشه که نمیشه از طرح های راه راه استفاده کرد، شما می تونید از مانتو های ساده و تک رنگ یا مانتوهایی که طرح های سبک و ظریف مثل چهارخونه ریز دارند هم استفاده کنید.

چه مانتویی بپوشم تا قد بلند تر دیده شم؟

4.مانتو فیت

علی رغم این که این روزها کلا استایل های اور سایز و گشاد خیلی مد شدند اگه شما دنبال یه سبک لباس پوشیدنی هستید که بتونه باعث کشیده تر شدن قدتون باشه باید برید سراغ مانتوهایی که فیت تنتون هستند و گشادی اضافی ندارند، اگر از تیپ های مونوکروم هم استفاده کنید که دیگه نور علی نور میشه.

چه مانتویی بپوشم تا قد بلند تر دیده شم؟

به نظر شما کرابران شایانیوز دیگه چه نکاتی رو برای انتخاب مانتو باید رعایت کرد تا بلند قد تر دیده شد؟ نظرات و پیشنها های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

عکس ها از صفحه: dermond.collection , naazaniin_life

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها