|

مانتو بلند به همه نمیادا! ولی من کلی ایده لُعبت و ناز دارم که حتما به تو میاد

how to wear Long mantos better

مانتو بلند یکی از پر طرفدار ترین و شیک ترین انواع مانتوهایی است که هر خانم باسلیقه ای باید حتما توی کمدش داشته باشه چون حسابی به کارش میاد.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- مانتو بلند یکی از پر طرفدار ترین و شیک ترین انواع مانتوهایی است که هر خانم باسلیقه ای باید حتما توی کمدش داشته باشه چون حسابی به کارش میاد. بزرگ ترین مزیت مانتو های بلند اینه که ست کردن باهاشون خیلی راحت و بی دردسره، به علاوه این که شما می تونید با مانتوهای بلند هم تیپ های رسمی و مجلسی بزنید و هم اسپرت و راحت. مزیت دیگه ی این دست از مانتوها اینه که به خاطر بلند بودشنون غالبا برای همه ی موقعیت ها مناسب هستند و شما رو به زحمت نمی اندازند.

مانتو بلند مناسب چه اندام هایی است؟

احتمالا این سوال براتون پیش اومده که مانتوهای بلند بیشتر مناسب چه جور فرم اندامیه، خب باید بهتون بگیم که مانتو های بلند دقیقا به خاطر بلندی و یه تیکه بودنشون اگر درست ست بشند می تونند اندام شما رو کشیده تر نشون بدند و باعث بشند که شما بلند قد تر به نظر بیاید، درسته که همیشه به خانم هایی که قد خیلی بلندی ندارند پیشنهاد میشه تا از مانتوهای کوتاه استفاده کنند اما همون طور که گفتیم درست ست کردن هم خیلی مهمه مثلا ترکیب یه مانتوی بلند با با اورال می تونه معجزه کنه مخصوصا اگر با کفش پاشنه بلند ست بشه.

اگر هم دوست ندارید که کفش پاشنه بلند بپوشید می تونید برید سراغ انواع استایل های کژوال که خوشبختانه دوباره حسابی داره ترند میشه و به چشم میاد.

به گزارش شایانیوز، یک مزیت دیگه ی مانتوهای بلند اینه که اگر شما اندام درشتی دارید می تونید به کمک این سبک از مانتو ها فرم بدنی خودتون رو لاغر تر و جمع و جور تر نشون بدید به خصوص اگر تو انتخاب کیف و البته مدل مانتوتون دقت کنید، مثلا مانتوهای بلندی که برش های عمودی دارند برای شما معجره می کنند.

1.مانتو بلند و شلوار واید لگ

اگر به دنبال یه استایل خیلی راحت و خنک برای تابستون هستید پیشنهاد ما به شما اینه که از ترکیب شلوارهای واید لگ و مانتو بلند استفاده کنید، شلوارهای واید لگ به خاطر گشاد بودنشون برای فصل های گرم سال یک انتخاب فوق العاده به حساب میان. اگر دوست دارید که از صفر تا صد ست کردن با شلوار واید لگ رو بدونید اینجا کلیک کنید تا ما بهتون بگیم.

مانتو بلند رو چطور ست کنیم؟

2.مانتو بلند و اورال

همون طوری که قبل تر هم اشاره کردیم یکی از بهترین ست های ممکن با مانتو بلند پوشیدن اوراله، به خصوصو برای خانم هایی که قد کوتاه یا متوسطی دارند چون می تونه به بلند تر دیده شدن اندامشون کمک کنه. اگر هم تا به حال زیر مانتو اورال نپوشیدی اینجا کلیک کن تا ما بهت بگیم که چرا باید از اورال استفاده کنی.

مانتو بلند رو چطور ست کنیم؟

3.مانتو بلند و شلوار اسکینی

خانم هایی که قد بلندی دارند اصولا تو پوشیدن مانتو های بلند مشکلی ندارند اما خانم هایی که خیلی بلند قامت نیستند باید کمی بیشتر دقت کنند؛ یکی از گزینه هایی که مطمئنا به کار شما میاد اینه که موقع پوشیدن مانتو های بلند برید سراغ شلوار های اسکینی. این شلوار ها هیچ وقت هم از مد نمی افتند و هم با کفش های پاشنه بلند خیلی قشنگ میشوند و هم کتونی؛ حالا که هوا هم گرم شده می تویند از صندل هم استفاده کنید.

مانتو بلند رو چطور ست کنیم؟

4.مانتو بلند با شلوار مام فیت و مام استایل

واقعیت اینه ک پوشیدن شلواره ای مام فیت و مام استایل با مانتو ها بلند اصولا مناسب خانم هایی است که قد بلندی دارند اما با این حال اصلا به معنمای این نیست که اگر شما بلند قد نیستید نباید از این ستِ جذاب استفاده کنید یا حتما باید اون ها رو به همراه کفش پاشنه بلند بپوشید، کاری که شما باید انجام بدید اینه که یک اصول ست کردن با شلوار مام استایل رو یاد بگیرید و دو هم این که از یک سری ترفند جذاب و جالب که خیلی هم کاربردی هستند استفاده کنید تا پاهاتون کشیده تر به نظر بیاد، برای اطلاع از این ترفندهای درجه یک حتما اینجا کلیک کنید که به کارتون میان.

مانتو بلند رو چطور ست کنیم؟

5.مانتو بلند و شلوار راسته

کلاسیک ترین و در عیم حال مینیمال ترین استایلی که می تویند به هرماه مانتاو بلند داشته باشید اینه که اون رو به همراه شلوار راسته بپوشیدو همون طور که مطمئنا می دونید، شلوار های راسته فرم اصلی و اولیه ی تمامی شلوار ها هستند و اصلا فرقی نمی کنه که شما چه قدی یا چه فرم اندامی داری، این شلوار حتما مناسب شماست، به خاطر همین هم همنشینی خیلی خوبی با مانتو بلند داره، ولی با این حال اگه دوست دارید که بیشتر در بازه این شلوار همه کاره بدونید حتما اینجا کلیک کنید.

مانتو بلند رو چطور ست کنیم؟

عکس ها از صفحه: nazaaniin_life , kh_arghavaan , reboora

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها